Hardtraxx weekoverzicht – Week 5

Tijd voor ons wekelijkse overzicht. In dit overzicht:

The Qontinent 2009 wordt een 2-daags festival…
[poll id="24"]

Best gestemd van de vorige poll Italianen… is:
…kunnen erg goed draaien

Opmerkelijk nieuws:

Man vergrijpt zich aan vrouw die natte droom heeft
Een Canadese rechter heeft een 60-jarige man vrijgesproken in een merkwaardige zedenzaak. De man, die naar de voorbestemde naam Paul Kut luistert, had zich vergrepen aan een 25-jarige vrouw op het moment dat die een natte droom beleefde. De rechter oordeelde dat de man werd aangezet tot seksuele handelingen.

De vrouw, van wie de identiteit niet wordt vrijgegeven, was volgens The Star Phoenix in slaap gevallen op de sofa terwijl meneer Kut naast haar zat. In haar slaap kleedde ze zich helemaal uit en wreef zich tegen de nietsvermoedende Kut. Haar benen waren rond zijn middel verstrengeld.

Voor de rechter verklaarde de vrouw dat Kut haar “op seksuele wijze” had aangeraakt. Ze zei dat hij daarmee moest ophouden, wat de man ook meteen deed. Op de vraag waarom ze zich had uitgekleed in haar slaap, antwoordde de vrouw dat ze aan het dromen was over haar echtgenoot die haar recent had verlaten. De rechter achtte het bewezen dat er sprake was van aanranding, maar dat de beschuldigde niet de bedoeling had het misdrijf te plegen omdat hij dacht dat de vrouw instemde met de seksuele handelingen.
Op het moment van de feiten verbleef de vrouw en haar vier kinderen bij een ouder koppel. Ook Paul Kut was in dat huis aanwezig.
Bron: WaarMaarRaar.nl

Meer nieuws:

- Hardtraxx & Hardstyle Shop T-shirt contest Winnaars
- Vinyl Review: Killer Clown – Tormented / Silentium
- Aftermovie van X-Qlusive Technoboy 2009
- The Qontinent 2009 – De eerste info

Livesets van de week:

1. Frequencerz & Jones @ Hardkoncept Paris 2009
2. Harderstyles @ Home Mix
3. Showtek – Podcast #1 Januari 2009

Tijd voor een filmpje:

YouTube Preview Image

Deze week gereleased:

[26/01] Headhunterz – Fear Of Darkness / A New Day (SCREL016)
[27/01] The Vision – Victim E.P. (KAT058)
[27/01] Hardstyle Mafia – Boom & Blast (EXP062)
[27/01] Various Artists – Activa E.P. Vol. 5 (ACT085)
[28/01] Wasted Penquinz – We Live For The Day (BIR005)
[30/01] Tatanka & Zany ft. MC DV8 – Connection / The Recepy (DJUZ15)
[30/01] Zatox presents Vyolet – Master and Slave (WKD1081)



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-02-2009 om 22:26 door Jor-D | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
Ravenwood 01-02-2009 @ 22:36:17

“en wreef zich tegen de nietsvermoedende Kut.”

dit klinkt best wel fout eerlijk gezegd :D , wel een raar verhaal…

en op Ja gestemd :)

the vision – victim (L)

Mol 01-02-2009 @ 22:38:43

Niet nodig.. Maak daar een nieuw festival voor in Nederland! Laat Defqon zo! Behalve de ps;

PS: Ik zie ook meer in een systeem waar in liefhebbers eerder kaarten mogen kopen dan mensen die af en toe eens een hardstyle nummertje luisteren. Ik weet dat dit gewoon erg moeilijk te doen is, en het in dit decennium niet gerealiseerd wordt. Maar het zou mooi zijn, vooral voor Qlimax & Defqon

Dj C-Mind 01-02-2009 @ 22:39:12

Haha wat een verhaal
Kwam ik dat maar tegen xd
En ja man 2 dagen feesten

Dennis Aka Mash 01-02-2009 @ 22:46:59

Defqon moet fijn zo blijven! Wat voegt twee dagen toe? het is al helemaal goed zo! En ik denk dat twee dagen niet eens haalbaar zijn op gebied van vergunningen. ;)

Tekk 01-02-2009 @ 22:52:10

Nee natuurlijk niet! Defqon zo houden als het is..:)
Never change a winning team ;)
Organiseer dan maar een qompleet nieuw festival!

Snor 01-02-2009 @ 23:05:38

Lol @ verhaaltje en LOL @ google ads!

Sjaak1 02-02-2009 @ 00:26:35

Family guy is echt grappig ^^

en 2 dagen Defqon is niet nodig..

En dat verhaal: LOL :p

Mol 02-02-2009 @ 06:25:36

Cool whip XD

Rik 02-02-2009 @ 08:46:57

Dat verhaaaaaal XD

djohe 02-02-2009 @ 10:41:06

dat verhaal is echt geniaal, hij heeft ook de perfecte naam voor het.
maar defqon mooi 1 dag houden

Makxz 02-02-2009 @ 15:33:59

Coowlchwip :D haha echt vet :p
Heb wel op ja gestemd, maar na het lezen van de posts hier boven ben ik het daar eigenlijk wel mee eens. Geheel nieuw festival is nog beter. En het idee van Mol dat hardstyle liefhebbers eerder kaartjes mogen bestellen dan anderen is al helemaal top :D

Khadber 02-02-2009 @ 17:03:20

Waarom DefQon 2daags? Ik vind de hype voor 1 dag wel genoeg. Al een aantal jaar gaat dit gerucht in het rond.. Ik vind het zelf niet nodig.

Jens 02-02-2009 @ 17:13:38

Cool whip :’) .
Hou DefQon.1 maar bij 1 dag imo.

Dennis Aka Mash 02-02-2009 @ 22:03:39

Wie zit er dan in godsnaam Ja te stemmen. :P

Snor 02-02-2009 @ 23:02:38

Ben na 1 dag DefQon wel kapot genoeg hoor, heb dan ook zo’n beetje alle DJ’s kunnen zien&horen die ik wil. Zie het nu van een 2e dag dus niet helemaal in.

Nick 02-02-2009 @ 23:47:17

Wat een gezeik toch altijd over over de “hardstyle wannabe`s” en de “hardstyle die-hards” met die aparte verkoop.

Mensen die af en toe een hardstyle plaatje draaien, gaan niet naar defqon. Degenen die er wel heen willen zijn dus gewoon liefhebbers. En ja, voor veel mensen is defqon of qlimax het eerste feest waar ze heen gaan. Maar je moet toch ergens beginnen of niet? Kan me voorstellen dat je niet direct naar Q-base ofzo gaat. Defqon is alleen vanwege de sfeer al geweldig mocht je de muziek uiteindelijk toch niet zo mooi vinden als gedacht. En vervolgens kom je nooit meer.
Of je vindt het echt helemaal te gek en gaat steeds meer feesten af :D

Over de stelling dan maar :p : Gewoon 1 dag! :)

The Anim0l 03-02-2009 @ 12:59:43

2dagen defqon slaat nergens op
mensen moete maar gewoon op tijd zijn met kaarte kope :)

Mol 05-02-2009 @ 07:26:46

”Mensen die af en toe een hardstyle plaatje draaien, gaan niet naar defqon. ”

Daar vergis je je keihard in.

Reageren