Hardtraxx.nl bestaat 1 jaar!

Jaja, je leest het goed, Hardtraxx.nl bestaat sinds 14 april één jaar! Hiep hiep hoera!

Hoera 1 jaar!

T-Shirt give away!
Om dit te vieren geven wij 2 zwarte Hardstyle logo T-shirts weg van Hardstyleshop.com. Enigste wat je hoeft te doen is een leuke reactie hier achter laten. Zorg er wel voor dat je een werkend e-mail adres hebt ingevuld bij je profiel, of hieronder als je geen profiel hebt. 

Tijd voor een feestje?
Ja zeker tijd voor een feestje! Wij zien jullie op In Qontrol 2009. Envelop met geld volstaat niet, bier en gezelligheid is de enigste optie.

Statistiekjes (14 april 2008 t/m 14 april 2009)
Cijfertjes zijn leuk, daarom delen wij deze cijfertjes van het afgelopen jaar ook met jullie:
Het totaal aantal unieke bezoekers over het gehele jaar is ruim 190.000 en deze hebben ruim 6,7 miljoen pagina’s bekeken. De hits teller staat op ruim 39,7 miljoen en in totaal is er 150.03 GB aan dataverkeer doorheen gegaan.

Bedankjes
Bij deze willen wij de volgende mensen bedanken voor hun inzet:
Olaf van Hardstyleshop.com
Khadber, Sander, Masco, bRt_, thedominator, freddyadu8, Dennis aka Mash
En natuurlijk de bezoekers, want zonder bezoekers is een website niks. Dus bij deze: Bedankt allemaal!

Ook leuk om te weten is dat het allemaal begon met het aller eerste nieuwsbericht: Eerste info Defqon.1 Festival 2008



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 15-04-2009 om 21:04 door Jor-D | Translate:

Reacties (108)

Plaats reactie
Ravenwood 15-04-2009 @ 21:05:44

gefeliciteerd!!!

en jullie ook bedankt voor deze top site!

Yannicksuper 15-04-2009 @ 21:07:02

Gefeleciteerd Hardtraxx ^^
Nog veel jaren erbij :) Toen ik die getallen zag verschoot ik toch wel even, ik wist niet dat het hier zooo populair was ^^

Addo 15-04-2009 @ 21:08:25

Happy B-day :D :D :D
tis een goeie site

Teknizion 15-04-2009 @ 21:11:58

Gefeliciteerd! En waarom sta ik niet in het lijstje? Haha, :D

Sayenjumper 15-04-2009 @ 21:14:42

Happy B-day hardtraxx :)
Ik hoop dat deze site nog lang mag bestaan
en veel bezoekers en members bijkrijgen.

Double-Dutch 15-04-2009 @ 21:19:03

Gefeliciteerd!!
En nu kan In Qontrol helemaal niet meer stuk natuurlijk :p

Stokbrood 15-04-2009 @ 21:20:15

Gefeliciteerd :cool:

Dakpan 15-04-2009 @ 21:26:19

Gefeliciteerd :D :D

Martin 15-04-2009 @ 21:26:47

Gefeliciteerd

Timmer 15-04-2009 @ 21:32:30

ik kijk er elke dag op,,, echt gefeliciteerd en laten we hopen dat dit jaar line up van defqon echt goeie is :D

Mol 15-04-2009 @ 21:34:16

Gratz guys! Zie jullie op inQontrol!

Khadber 15-04-2009 @ 21:38:30

Jij ook bedankt hoor Jor-D! Met liefde! :P
Tot op IQ, dan even goed laten zien wat wij kunnen!

Ennej Jor-D.. Een envelop met geld mag best bij mijn biertje zitten hoor ;) .

Wesz 15-04-2009 @ 21:38:36

jaaa wootwoot Gefeliciteerd man =D
Tijd voor een feestje
De beheerders moeten een mix maken van minimaal 2 uur xD

G1LL 15-04-2009 @ 21:39:00

Ik ben nog niet zo lang lid hier, maar nadat ik al die positieve berichten over Hardtraxx had gehoord, en natuurlijk 1 en al hardstyle fan ben, heb ik hier een account aangemaakt! Leuk dat jullie al 1 jaar bestaan! Gefeliciteerd:D!

Hardstyleking 15-04-2009 @ 21:42:04

Goed bezig jongens!

InQontrol09 15-04-2009 @ 21:55:04

Lekkere site, altijd snel wat betreft info over feesten, livesets ga zo maar door!

Goed bezig! Idd wesz, een setje van 2 uur van de beheerders zou mooi zijn haha!

Jor-D 15-04-2009 @ 21:55:53

Er komt een setje aan, van mij en Khadber, maar die duurt geen 2 uur ^^

Party-Kicker 15-04-2009 @ 21:58:25

gefeliciteerd gasten!! :) K check de website echt elke dag en er is veel info te vinden op het gebied van de hardere stijlen! ;) Ga zo door!!!

Groetjes

TakkU 15-04-2009 @ 22:28:56

Gefeliciteerd, en ga vooral zo door! Eindelijk een site die echt het algemene HS nieuws pakt, en niet ook nog is alle house en trance meuk derbij ;)

TheNabster 15-04-2009 @ 22:50:45

super vet das precies op mijn verjaardag. ben ook geboren op 14 april.
succes en ga zo door. haal hier altijd mn livesets vandaan.
respect :idea:

Ronzz 15-04-2009 @ 22:53:28

Goed bezig en vooral zo doorgaan inderdaad :)

Kom hier altijd langs om te kijken naar de laatste releases, livesets en nieuwtjes..
Respect dat jullie het zo goed bijhouden. Hopelijk gaan jullie hier nog vele jaren mee door en natuurlijk hopen dat Hardtraxx steeds groter wordt.

Gefeliciteerd! Want het is zeker iets om trots op te zijn, de scene volgen is volgens mij al moeilijk genoeg ;)

Tot de 25e in de RAI ^^

Dj rudestylez 15-04-2009 @ 23:04:18

van harte gefeliciteerd meej jullie 1ste verjaardag, respect voor deze site erg tof haal hier altijd de info vandaan over hardstyle top jongens ga zeker zo door komt helemaal goed tot 2de verjaardag dan maar weer

SndR 15-04-2009 @ 23:32:27

Gefeliciteerd mensen, die cijfers gaan we dit jaar ruimschoots verdubbelen! Ik ga in ieder geval mijn steentje bijdragen.

Super! Ga zo door!

ThaH3nk 15-04-2009 @ 23:35:05

Alweer een jaar!
Gefeliciteerd! :D

Rayno 16-04-2009 @ 00:25:40

Heb deze site pas sinds een paar weken leren kennen,maar hij zal nooit meer uit mijn favorieten gaan! :cool:
Gefeliciteerd! :D

Markos 16-04-2009 @ 05:31:36

Gefeliciteerd en ga zo door!

Pff wat is het vroeg trouwens.

No Fearzz 16-04-2009 @ 05:35:24

Gefeliciteerd! Waar blijft de tijd?
Bedankt dat jullie ons altijd op de hoogte houden van alle feesten, festivals, releases etc.. En natuurlijk alle livesets!
Het gaat super! Ga zo door zou ik zeggen.

Toppie ;)

(Heb er zelf ook weer een jaartje bijgekregen op de 14e van april (21))

Martin Groeneveld 16-04-2009 @ 07:04:44

Ej jongens van de crew gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan!!! :) Ga vooral zo door (Y) Jullie staan al bijna een jaar vast als mijn startpagina. Goeie!!!!

Grt Martin

Headhunter(4)Ever 16-04-2009 @ 07:13:34

Gefeliciteerd Hardtraxx, mogen er nog vele jaren volgen :D

ronaldlovesnena 16-04-2009 @ 07:29:30

gefeliciteerd
zelf zit ik nog geen heel jaar op maar heb toch al vele uren door deze site gesnuffeld
=P ik zouw zeggen ga zo door :cool:

@ No Fearzz: ook proficiat :)

Nipsen 16-04-2009 @ 07:47:43

Gefeliciteerd!!

Top bezig mensen! De site wordt alsmaar beter, en tsja die statistieken zegt toch al wel erg veel over hoe succesvol deze site is geworden in een jaartje!
Altijd handig, alle line-ups en nieuwtjes zijn hier te vinden, GEWELDIGE site!
Alles handig overzichtelijk bij een, toch een van de betere (denk toch zelfs wel de beste) harddance site voor mij(Y)!

Keep up the good work peepz;)

San Miquel 16-04-2009 @ 07:59:21

Gefeliciteerd HT.nl + crew… Good job!!
Ga vooral zo door en laat deze Hardstyle community groeien tot de nr.1 van Nederland!

Keep up the good work! And let the beat control your body! ;)

Jesper-HardBeatz 16-04-2009 @ 08:04:31

Gefeliciteerd mensen!

Deze site is echt zo handig he,

- alle info over feesten, hier te vinden.
- alle vrij gegeven livesets, hier te vinden.
- alle aftermovie en trailers, hier te vinden.
- alle interviews met DJ’s, hier te vinden.

GE-WEL-DIG!

Op naar de 10 jaar zeg ik ^^
PS: hebben jullie ook een redactie ofniet? :p

Dominator 16-04-2009 @ 08:12:46

Gefeliciteerd Hardtraxx!! :D

hardtraxx is toch wel 1 van mijn favoriete sites geworden laatste tijd,
vooral omdat er alles op te vinden is. (l) van feesten tot releases! :cool:

ik hoop dat het nog lang zo goed zal gaan als dat het nu gaat, want dan kan het voor mij niet meer stuk :D

Hardtraxx 4-life :$

Dustydus 16-04-2009 @ 08:21:28

Gefeliciteerd :D 10 jaar gaat makkelijk lukke :P

D-tail 16-04-2009 @ 08:27:24

Gefeliciteerd!! :D

Echt een top prestatie gehaald met deze site! Dé Hardstyle krant en community site onder de liefhebbers :D

Jules 16-04-2009 @ 09:10:11

You are inQontrol

Michelle 16-04-2009 @ 09:25:19

Gefeliciteerd!!! :D

Ik vind de site helemaal top! :D
Je kan er alles op vinden! Houden zo :cool:

Op naar de 10 jaar!!!

samgeusens 16-04-2009 @ 09:37:39

Har Hard Hardstikke gefeliciteerd
Bedankt voor alle harde hardstyle info van het afgelopen jaar!
Greetz!

miniking 16-04-2009 @ 09:44:48

haaay harddddtraxx! (h)

Thnx voor het hele jaar het recente nieuws te publiceren en de nieuwste-beste livesetjes op de site neer te zetten!
Ga zo door.. (y)

mr.harbipop 16-04-2009 @ 09:49:33

HardTraxxelijk gefeliciteerd! De beste hardstyle site ever! :D

Keep up the good work!

Dorus ML 16-04-2009 @ 10:32:51

Goed bezig Boys
Top site

HardStyler 16-04-2009 @ 10:38:01

Gefeliciteerd! Ik vermaak me hier enorm op Julli site.
Op de Hardtraxx Live Chat, Op het Forum

Plus ik krijg nog eens alle informatie over de nieuwste tracks
De Line ups vn de Grote evenemten
Super bezig!
Hardtraxx we Love YOu !

mutagenx 16-04-2009 @ 11:16:50

gefeliciteerd!!!

prachtige site met handige info!!

keep on going!!!!

grtz

Kikvorsman 16-04-2009 @ 11:17:32

lekker bezig hardtraxx! ga zo door ;) gefeliciteerd!!!

michael 16-04-2009 @ 11:17:40

van harte gefeliciteerd !!!!!!!

jullie site is helemaal TOP :D

i live for hardstyle !!

Pim 16-04-2009 @ 11:49:03

Jor-g

De anderen zijn sowieso kansloos.

Want de t-shirt is voor de enige baaz en dat ben ik

jwzzzz

Mil�n 16-04-2009 @ 12:04:18

Van harte jongens!!

Al in één jaar zo’n topsite neerzetten, dat doen er niet vele jullie na! Ik heb veel aan de site, anderen ook, en zo hoort het! Ben benieuwd wie er allemaal zullen verschijnen op InQontrol!

Heb d’r zin in mannen!!!

Arno 16-04-2009 @ 12:08:04

Klasse heren,

Iedere dag up-to-date en dat al ‘n jaar! Keep up the good work enne ik blijf jullie steunen!

Jur 16-04-2009 @ 12:23:01

Gefeliciteerd Jordy en kornuiten!!
Dat we nog een hoop van Hardtraxx mogen gaan genieten de komende jaren!

Dustydus 16-04-2009 @ 12:33:49

Hey laat maar weten wanneer dr een meeting is op inqontrol !

KSwoosh 16-04-2009 @ 12:43:17

GEFELICITEERD!!!!!
tshirtje is ook mooi meegenomen :)
nu nog winnen :P

Taxi 16-04-2009 @ 12:48:30

Van harte gefeliciteerd natuurlijk!!

vogels 16-04-2009 @ 13:03:26

gefeliciteerd echt super en we hopen nog vele jaren te feesten en hardtraxx te luisteren hebben we nodig om te feesten hihi :p

Poma 16-04-2009 @ 13:35:49

Hardtraxx nu 1 jaar, maarja je weet Hardstyle 4 LIFE dus hopelijk kunnen we zeggen HARDTRAXX 4 LIFE!! ;)

Pietjuhhh 16-04-2009 @ 13:56:14

Gefeliciteerd!
Leuke en handige site! :) Ga zo nog lang door!

Dennis Aka Mash 16-04-2009 @ 14:06:59

Hartstikke gefeliciteerd! Hopelijk mag Hardtraxx nog flink wat jaren bestaan en verder groeien! :D

oostzaner 16-04-2009 @ 14:13:00

Gefeliciteerd!

broodroosterr 16-04-2009 @ 14:14:26

zo :O! harde kaas, congrats!

Atraxisz 16-04-2009 @ 14:16:01

Gefeliciteerd Hardtraxx! Nog vele jaren erbij!

blik 16-04-2009 @ 14:51:15

Super hardtraxx ;)

Makxz 16-04-2009 @ 14:57:16

Gefeliciteerd mannen! Hoop dat de site nog vele jaren blijft bestaan en dat ik hier nog vele jaren van mag genieten :D Ben er helaas niet bij met IQ :cry:

Sancti 16-04-2009 @ 15:01:07

Gefeliciteerd!
:D

Thomas 16-04-2009 @ 15:10:22

Al 1 jaar :) , jammer dat ik niet by InQontrol kan zijn ivm vakantie :cry: , maar dat maak ik de rest van het jaar nog wel goed :D

Koen 16-04-2009 @ 15:51:16

Happy Birthday Hardtraxx!

Ik wil jullie graag bedanken voor alles wat jullie voor me hebben gedaan (ook al heb ikzelf niet veel gedaan :p ). Echt hartstikke bedankt voor de Livesets en top 40′s die jullie online zetten! Dankzij jullie heb ik nou veel meer muziek kennis en draai ik ook af en toe op een feest! Ik ben jullie echt hier heel dankbaar voor! :D

De veranderingen die o.a. Jor-D heeft gedaan zijn me goed bevallen! De nieuwe Lay-Out is geweldig! Ook al was er niks mis met de oude. :p Het nieuwe forum met de nieuwe subfora bevallen mij perfect! Echt hartstikke bedankt hiervoor!

Verder wil ik jullie (en ook andere :p ) die naar In Qontrol 09 gaan veel plezier! Ikzelf kan helaas niet komen door mijn leeftijd. :cry: Ik hoop dat iemand de avond opneemt als hij word uitgezonden. :D

tim 16-04-2009 @ 16:04:07

heeey

gefeliciteerd!!!

1 jaar egt super,geweldig,fantastisch

blijf zeker doorgaan zo

hardstyle is my

Zinloos geluid 16-04-2009 @ 16:11:35

Gefeliciteerd!!, keep up the good work :D

Chiel 16-04-2009 @ 16:25:53

Super fantastisch gefeliciteert!
en bedankt aan iedereen die er hier voor zorgt dat dit zo een top site is!
khoop dat jullie er nog lang geen genoeg van hebben en dat jullie blijven doorgaan
met deze site! want deze site geeft ons bangelijke informatie en dergelijke!

Simizle 16-04-2009 @ 16:42:17

Gefeliciteerd Hardtraxx! :D

Nog vele jaartjes erbij hoop ik! (l)

lexus 16-04-2009 @ 16:58:37

Van harte!

Deze Site is echt de beste in zijn soort en staat daarom ook bij mij ingesteld als Startpagina! En dat blijft ook zo!

Ik zie jullie op het verjaardagsfeest van hardtraxx.nl : In Qontrol !

Niek 16-04-2009 @ 17:08:25

Gefeliciteerd Hardtraxx!! :D

hardtraxx is toch wel 1 van mijn favoriete sites geworden laatste tijd,
vooral omdat er alles op te vinden is. (l) van feesten tot releases! :cool:

ik hoop dat het nog lang zo goed zal gaan als dat het nu gaat, want dan kan het voor mij niet meer stuk :D

Hardtraxx 4-life :$

Sharona 16-04-2009 @ 18:10:40

Gefeliciteerd! :D
Ik hoop dat jullie nog veel jaartjes te moet gaan!

xxx.

Freaky_87 16-04-2009 @ 18:39:49

Gefeliciteerd !! :)

En op naar de 2 jaar! (en hopelijk nog meer natuurlijk ;) )

Sunrise8 16-04-2009 @ 19:04:45

congratz :D .. waar zijn jullie ongeveer te vinden op in qontrol, het is namelijk vrij groot weet je wel :P.. ik kom wel even een biertje doen :D

EDIT:
spellingsfoutje :O. het moet niet enigste optie zijn, maar enige optie. :D

Dennis 16-04-2009 @ 19:06:51

Gefeliciteerd..
en op naar de 25 jaar jubileum!!

tot ooit stamperz :D

Dennis 16-04-2009 @ 19:07:52

Gefeliciflapstaart met jullie 10e verjaardag..
nu jullie tieners zijn zullen jullie binnekort ook wel aan het bier gaan he..

hhaha op naar de 25-jaar!!

bRt_ 16-04-2009 @ 19:26:09

Gefeliciteerd jOR, tijd gaat snel !! ;)

Hardstyle addic 16-04-2009 @ 19:38:04

Gefeliciteerd mense die deze site hebben opgebouwd:D “Keep up the good work”

Kaptain 16-04-2009 @ 19:47:24

Congratzz

remkovzki 16-04-2009 @ 20:22:30

Proficiat heren!

verkestje 16-04-2009 @ 20:27:17

van harte jongens, en da we nog vele jaren mogen blijven gaan :p

Pauline 16-04-2009 @ 21:04:32

Heppy bursday!!! :D Echt een geweldige prestatie keeping up the good work! :D

W0uT3R 16-04-2009 @ 21:13:44

Keep up the good work! Happy Birthday Hardtraxx! Hope to see you all @ InQontrol: Ctl Alt Delete!

Guus 16-04-2009 @ 21:22:45

Nice, mijn ideale hardstyle nieuwtjes site. Goed bezig voor een site die pas een jaar bestaat. Het wordt heel erg gewaardeerd:D ;) Rave on!

Mystic Dummy 16-04-2009 @ 22:20:19

heppie beurdee toe joeeeee :p

inQontrol wordt knallen :cool:

Noize Office 16-04-2009 @ 22:59:30

Ok Dan!! Gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!!! :D

Het is wel apart dat mensen gelijk allemaal van die hele lange berichtjes neer zetten, in de hoop om een T-shirt te winnen!! :p
Maar al deze mensen hebben wel gelijk!! Jullie zijn in mijn ogen de beste om op de hoogte te blijven van alles wat er in deze wereld afspeelt!!!! Respect jongens!!!

gratz!! en dat het nog vele jaren mag duren!!! ;) L8ter

Jor-D 16-04-2009 @ 23:40:31

Oh dit nieuwsbericht heeft ook gelijk de meeste reacties ooit! Bedankt allemaal :D

Kings 17-04-2009 @ 08:18:52

Gefeliciteerd! ^^

Ravenwood 17-04-2009 @ 08:21:50

whaha 89 reacties :P

G-Madness 17-04-2009 @ 08:48:12

Van harte gefeliciteerd hardtraxx met jullie 1 jarig jubileum!
jullie zijn super goed bezig met alle laatste nieuwtjes, releases en info over alles wat met hardstyle te maken heeft!
super!

ga zo vooral door!

I Will See You At Inqontrol!!

Toets 17-04-2009 @ 10:56:04

ook maar m’n steentje bijdragen dan,

Gefeliciteerd!

Eric 17-04-2009 @ 14:46:43

Gefeliciflapstaart!
Nog vele jaren te gaan lijkt me zo!

Dylaxe 17-04-2009 @ 15:56:29

hartelijk gefeliciteerd :D
ik ben echt blij dat deze site bestaat, want ik geniet altijd van jullie mixjes

Teun van Iperen 17-04-2009 @ 17:52:36

Eey jongens goed bezig all 15 jaar nu nog 15 jaar meer en iedereen is happy

vermeer 18-04-2009 @ 17:09:02

hartelijk gefeliciteerd ^^
Het eerste jaar zit erop, op naar het volgende jaar.

NoobstaR* 20-04-2009 @ 09:50:30

Netjes joh! :)

Frankert 20-04-2009 @ 14:42:52

Op naar jaar 3. Nu nog een Hardtraxx label of feest ;)

Jor-D 20-04-2009 @ 17:28:19

Wie weet :p

Komop, nog 2 comments en dan zitten we bij de 100 :D

Markos 20-04-2009 @ 17:36:00

Gefeliciteerd dan maar :D

Khadber 20-04-2009 @ 17:38:48

Ikke doe de 100e:D

Markos 20-04-2009 @ 17:42:56

Nieuwe mijlpaal gehaald :p

Rickie 20-04-2009 @ 17:58:09

beetje laat maar toch nog gefeliciteerd :p

stefan schorren 20-04-2009 @ 22:33:23

gasten hartelijk gefeliciteerd met jullie 1 jarige bestaan:D

ik hoop dat er nog heel veel jaren bij komen want deze site is egt top.

houwden zow:D

latexx

Danny 20-04-2009 @ 23:05:52

Hapsiflapsie nog aan toe!

Van harte met het 1 jarige bestaan, laat er nog vele jaren bijkomen.

johnlienden 22-04-2009 @ 09:52:50

Hardtraxx: Gefeliciteerd :D
Deze site staat de laatste tijd hoog in mijn lijst met bezochte websites ;)
Zeker goed bezig ;)

mitchel 30-04-2009 @ 22:35:46

gefeliciteerd deze site is wel da best of all :cool: