Hardtraxx.nl presenteert: Den Ouden Doosch

Na een hoop nieuwe livesets, vonden wij het tijd dat er ook aan de oudere garde gehoor moet worden gegeven. Daarom roepen wij Den Ouden Doosch (DOD) in het leven. Hiermee willen wij ook de nieuwere fans van de Hardstyle kennis laten maken met alle oudere sets van toen, want Hardstyle is niet alleen wat het nu is.

In deze rubriek zul je de grootste sets van weleer vinden. Oude opgenomen sets van DefQon1, Qlimax, Qlubtempo, Sensation Black (toen het nog zo heette) en alle andere vrijgegeven opnames. De bedoeling is dat dit om de week gaat gebeuren.

In deze eerste aflevering gaan we terug naar het jaar 2006, niet al te ver dus. Dat was de tweede keer dat Q-Base gehouden werd. Hierin werd voor het eerst 16 uur lang doorgegaan, van 4 tot 8! De meeste artiesten hadden een 2 uur lange set op dat oude vliegveld in Duitsland! Één van deze mensen was een bekende van ons: DJ Zany. Zijn set heb ik persoonlijk helemaal stukgedraaid. Met klappers als Midnight, Front 2 Back, Followers, Street Spirit en Octavius Augustus toch wel een mooie herinnering!

Relive the past! Den Ouden Doosch opent met: Zany @ Q-Base 2006!

Oude Doosch - Q-Base 2006



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 05-01-2009 om 11:11 door Khadber | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
Mol 05-01-2009 @ 11:20:28

Front 2 back! Mooi initiatief! En mooi om te beginnen met Zany!

Khadber 05-01-2009 @ 11:24:17

Ik dacht al van: laat ik een niet al te oude set pakken met een bekende artiest. Het is overigens een set die ik minimaal 50 keer geluisterd heb, dus ik ken hem heel goed!

Wat ik overigens ook heel mooi vind om te merken, is dat je in deze set echt de nieuwere Hardstyle begint te horen. Je kan de overgang wel horen.

a-troxx 05-01-2009 @ 12:43:07

Den ouden doosch… 2006…
Ghehe, je moet partyraiser eens uit 2001 horen…
Of technoboy uit 2002… Das pas vet!!!

Khadber 05-01-2009 @ 12:44:55

Komt later nog A-Troxx ;) . We beginnen wat later.. Gaan vanzelf weer een stukje terug! En zeg nou zelf.. Een nieuwe liveset is het niet meer :) .

Mol 05-01-2009 @ 12:49:43

Partyraiser 2001? The Prophet Live @ Thunderdome 1996 ! xD

Jor-D 05-01-2009 @ 14:45:44

Alle tracks gewoon geweldig!

De meeste heb ik weet-niet-hoevaak op me MP3 speler geluisterd :D

PsygoSkunk 05-01-2009 @ 14:47:00

Leuk dat die ” oude ” weer uit de doos worden gehaalt :D
Is alweer een tijd geleden dat ik die gehoort heb :)

Rik 05-01-2009 @ 15:35:13

Leuk plan :D .

HardStyler 05-01-2009 @ 17:50:35

Kluister eigenlijk nog maar vn Januari 2007 xD Dus nu al 2 jaar
dus die neem ik is mee xD

John 05-01-2009 @ 19:07:22

Promo als afsluiter op Sensation Black 2004, om nooit te vergeten

Mol 14-01-2009 @ 07:41:42

Waar blijft de volgende DOD?! :)

Khadber 14-01-2009 @ 09:00:49

Binnenkort.. Vandaag 3 uurs tentamen, dus misschien vanavond.

Reageren