Headhunterz @ Outland: De line-up

Het is de afgelopen paar jaar erg snel gegaan met Willem Rebergen a.k.a. Headhunterz. Van onbekende enthousiasteling naar gevestigde naam in maar een paar jaar. 2008 bleek uitermate succesvol voor hem te zijn; op alle grote festivals en evenementen wist hij met zijn talent en enthousiasme een verpletterende indruk achter te laten.

In 2009 is hij drukker dan ooit; hij heeft net zijn nieuwe track met The Prophet afgerond genaamd “Summer of Hardstyle” en stond op de mainstage bij Decibel. Nu is er de avond rondom Headhunterz op 24 Oktober in Outland Rotterdam.

Op 24 Oktober zal Outland Headhunterz territorium worden en wordt de Rotterdamse koepellocatie volledig ingenomen door Headhunterz en zijn entourage. De avond zal in het teken staan van Headhunterz en de door hem persoonlijk uitgenodigde acts en DJ’s. Kwaliteit voert de boventoon en de combinatie van het sublieme geluid in Outland met de acts zal ervoor zorgen dat elke Hardstyle liefhebber deze avond niet kan (of wil) missen.

Naast Headhunterz zal The Prophet draaien. Als “ontdekker” en mentor van Headhunterz kan hij natuurlijk niet ontbreken op deze avond. Ook zal Headhunterz zijn protege Gostosa introduceren. Deze Braziliaanse schone heeft met de video van “What’s Goin’ On” haar eerste indruk achtergelaten als DJ en producer. Er zijn op 24 Oktober twee live acts waarvan Noisecontrollers er één is. Deze heren hebben inmiddels een reputatie opgebouwd als een van de beste live acts binnen de scene.

Brennan Heart is met meer dan 100 producties op zijn naam inmiddels een Household name geworden en ontbreekt dan ook deze avond niet. Hardstyle Masterz(de groep bestaande uit Technoboy en Tuneboy) zullen, zoals we van ze gewend zijn, weer een meesterlijke live show neerzetten. Ervaren rot in het vak Ruthless is ook aanwezig en de avond zal vocaal verder ingevuld worden door niemand minder dan MC Villain.

Line up
Headhunterz
The Prophet
Gostosa
Brennan Heart
Noisecontrollers LIVE
Hardstyle Masterz LIVE
Ruthless
Hosted by: MC Villain

24 Oktober wordt een one-night only event en geen tour. Zorg dus dat je erbij bent! Kaarten kosten 17,50 (ex. fee) en de voorverkoop begint op woensdag 19 Augustus. Kaarten zullen verkrijgbaar zijn bij alle Free Record Shops, www.ticketonline.nl of door te bellen met 0900-3006000(45 cpm).

Info
Date: 24 Oktober 2009
Time: 22:00 – 06:00
Location: Outland Rotterdam, Prins Alexanderlaan 37
Tickets: € 17,50 (ex. fee)
More info: www.Headhunterz.com of www.outland.nl

Headhunterz Outland



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 19-08-2009 om 14:40 door Khadber | Translate:

Reacties (54)

Plaats reactie
Khadber 19-08-2009 @ 14:44:51

Klinkt wel oké.. Enig nadeel vind ik Gostosa en Brennan Heart die me totaal niet kunnen overtuigen. Ook NC en HHZ zelf draaien de laatste tijd niet heel erg speciaal.

Outland is daarentegen een prima locatie. Ik hou hem als optie.

edit – ik voel een vergelijkenis met TBY vorig jaar.. Die had rond die tijd een preview party en dan een XQlusive.. Dusja..

FRArnold 19-08-2009 @ 14:47:27

Straks meteen naar de Free Record ;)

Dj rudestylez 19-08-2009 @ 15:02:58

ik mis wildstylez in line-up die 2 zijn erg dikke vriende :(

Snor 19-08-2009 @ 15:08:29

Aardig prijsje mbt. lineup & locatie. Mij alleen iets te ver weg.

Stokbrood 19-08-2009 @ 15:16:56

@Khadber… ik zit echt niet te wachten op XQ Headhunterz… doe eerder maar XQ Deepack ofzo :) (iig mensen die langer al mee draaien)

pur-e 19-08-2009 @ 15:19:51

Goede namen & lekker dichtbij.. zeker weten aanwezig dus!

Cliffke_90 19-08-2009 @ 15:36:28

nice

SndR 19-08-2009 @ 15:38:34

Ik vind het design van de flyer/poster wel heel vet. Denk btw niet dat ik ga.

Teknizion 19-08-2009 @ 16:01:13

Geen wildstylez?! HUH

Dakpan 19-08-2009 @ 16:13:35

:( Ja idd waar is wildstylez

dawasiknie 19-08-2009 @ 16:25:23

1 week voor Thrillogy… misschien aanwezig.

Teknizion 19-08-2009 @ 16:36:28

Dit moeten we eigenlijk boycotten.. vind het achterlijk dat wildstylez er niet tussen staat.

Timmer 19-08-2009 @ 16:40:34

wtf ruthless? :(

ricardo 19-08-2009 @ 16:43:10

Teknizion: 19-08-2009 @ 16:36:28
Dit moeten we eigenlijk boycotten.. vind het achterlijk dat wildstylez er niet tussen staat.

Ik doe mee!!!

Josh-T 19-08-2009 @ 17:00:25

was er niet al de album-party van Showtek de 24e oktober?

timmeke 19-08-2009 @ 17:14:29

jep… ;)

HardStyler 19-08-2009 @ 17:19:03

@ Josh T

Das waaar!

JdeBftw 19-08-2009 @ 17:21:18

Joram was er zeker bij geweest als hij niet in
Panic Dance Club (Spanje) moest draaien ;)

noise 19-08-2009 @ 18:47:03

Wat een heerlijke line-up :O
En idd wildstylez </3 hhz ofzo?

Simizle 19-08-2009 @ 19:03:17

@ Khadje

Beetje jammer dat je Gostosa nu al afschrijft.. ze heeft nog maar 1 keer gedraaid en op basis daarvan zeg je al dat ze je niet kan overtuigen..

QuakerSw 19-08-2009 @ 19:10:47

‘Deze Braziliaanse schone heeft met de video van “What’s Goin’ On” haar eerste indruk achtergelaten als DJ en producer’

Maak er maar Dj van, want produceren doet ze niet ;) !

Dakpan 19-08-2009 @ 19:24:08

Khadbertje is altijd een beetje snel met oordelen merk ik.

Dennis Aka Mash 19-08-2009 @ 19:27:07

En Dakpan wordt de nieuwe opperhoofd.

Dakpan 19-08-2009 @ 19:41:25

Leg dat eens uit, Dennis?

Bashh 19-08-2009 @ 21:18:47

Geen uitleg nodig. Toch?

Morgen FRS!

SoundTunerZ 19-08-2009 @ 23:36:00

Goh wat een verrassing allemaal lui van scantraxx…. -_-

Sjaak1 19-08-2009 @ 23:52:18

Noisecontrollers & Hardstyle Masters = geen Scantraxx hoor ;)

Khadber 20-08-2009 @ 08:42:52

@ Iedereen die zegt dat ik snel een oordeel vel: Ik zal het onderbouwen.

Ik heb het Gostosa project in de gaten gehouden. Uit het niets kwam een totaal onbekend gezicht (dus geen alias) de scene in, staat op Q-Base, krijgt full support van Scantraxx met een persoonlijke producingpartner (Headhunterz) die eigenlijk haar tracks maakt. Nou is dat op sich het probleem niet zo, want dat word wel vaker gedaan in de scene. Wat je dan echter WEL moet doen is leuk kunnen draaien.. The Pitcher kan precies een publiek bespelen, Dozer kan lekker mixen, de hele Saifam-kliek helpt met produceren en draait ondertussen ook niet zo gigantisch slecht (met een uitzondering van Stephy/Stephanie, maarja.. ook looks he).

Bekijk vervolgens DIT filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=8-nFC3uVDIo

Dit was het eerste “optreden” (lees: premixed-cdtje) van haar. Het is werkelijk ongelofelijk dat ze iemand zonder ook maar enig idee achter de tafels zetten omdat ze er goed uit ziet. Vanaf dit flimpje had ze nog een dikke maand.. Er zal wel ontzettend veel geoefend moeten worden wil ze op zo’n groot feest als Q-Base in een volle Scantraxx zaal haar zenuwen bedwingen en live iets fatsoenlijks neer te zetten. Waarschijnlijk zal het wel een CD of een ingestudeerde mix zijn, ik hoop op het laatste, want dan lijkt het nog ergens op..

Amen.

No Fearzz 20-08-2009 @ 09:51:24

Headhunterz!! (l)
Had hier bij willen zijn! Jammer dat het zover weg is…
En ik mis idd Wildstylez! Klopt niet helemaal… :cry:

Jro_ 20-08-2009 @ 10:53:36

KHADBAH PLEASE :’)

om kwart voor 9 ‘s ochtends..
en Wildstylez heeft al boeking 3000 KM verderop.

Snel ff naar FRS binnenkort :D

FRArnold 20-08-2009 @ 14:59:26

@khadber

Lekker boeiend gek!
Doe gewoon chill!
We zien wel wat er gebeurt met dat vrouwtje!

;)

Metonae 20-08-2009 @ 15:12:08

Khadber… hier is maar 1 emoticon voor nodig.

:’)

Jor-D 20-08-2009 @ 15:16:02

Ik vind dat ie wel gelijk heeft.

Sommigen doen er jaren over om de “top” te bereiken, en mevrouw hoeft maar dikke tieten en een mooi koppie te hebben, en ze staat al op een feest waar menig producer/dj jaren over droomt.

Toch een flinke trap in het gezicht voor de ECHTE producers/dj’s.

Maargoed, zo zie ik het, hoef je het niet mee eens te zijn.

Odyssee 20-08-2009 @ 15:18:13

Zoals Pithune

Dakpan 20-08-2009 @ 15:21:52

Of DJ D to the Akpan

Metonae 20-08-2009 @ 15:22:48

Jor-D.. dus ze doet toch IETS goed noh?

Metonae 20-08-2009 @ 15:23:25

LSDB invades HT ! :’)

Odyssee 20-08-2009 @ 15:26:36

[quote]
Sommigen doen er jaren over om de “top” te bereiken, en mevrouw hoeft maar dikke tieten en een mooi koppie te hebben, en ze staat al op een feest waar menig producer/dj jaren over droomt.

[/quote]

Kut, ik heb alleen een mooi koppie :(

QuakerSw 20-08-2009 @ 16:39:42

Ik ben het helemaal met Khadber eens. Dit wordt ontzettend gehypt en dit is puur een commercieel idee van Scantraxx. Dat is ook hun goedrecht om het te doen, maar ik zie liever dj’s/producers op eigen kracht de top bereiken. Uit het niets mag ze staan op Q-base terwijl ze nog helemaal niks gepresteerd heeft..
Ik was er toen bij in Dieka toen ze haar eerste optreden had, en iedereen was het er over eens: Het zag er gewoon niet uit! Het lijkt mij handig dat als je iemand presenteert, dat diegene er ook meteen staat en niet zo’n prestatie gaat afleveren! :)

Ben wel benieuwd wat er gebeurt als het uit gaat tussen Headhunterz en Gostosa.. Hij kan haar flink naaien door alleen nog maar bagger tracks te produceren! :p

Odyssee 20-08-2009 @ 16:42:45

Ze heeft toch wel bij Headhunterz in bed gepresteerd. Dus wat lul jij nou over niet presteren.

QuakerSw 20-08-2009 @ 17:03:46

Moet ik die reactie serieus nemen:p?

Jro_ 20-08-2009 @ 17:43:44

Het is Odyssee..
Dus ik zou het maar doen ja.

SoundTunerZ 20-08-2009 @ 18:33:55

@ Sjaak 1 Ik weet donders goed dat ie niet van scantraxx zijn maar al die andere wel. Ik bedoel kies je nou de artiesten uit omdat je ze goed vind draaien of omdat ze je collega’s zijn….

@ Khaber Kijk met jou kan ik praten :P Ik ga ervan uit dat als ze echt top draait op q base dat het fake is. Ons eerste optreden voor ong 1000 man stonden wij ook onwijs zenuwachtig en maakten ook zo nu en dan een foutje, terwijl wij gewoon heel relax de stage op stapten en dat gevoel pas kwam toen we op play drukten en iedereen begon te springen. Q base is toch ff wat groter dus reken maar dat ze daar wel zenuwachtig om kan worden ;)

@ Odyssee Tja ik weet hier facts over die hier niet ga posten dus ik houd m mond ;) (en neej geen youtube facts)

Dakpan 20-08-2009 @ 18:43:38

SoundTunerz connectie man!

QuakerSw 20-08-2009 @ 18:47:46

Wildstylez zei zelf dat ze relatie hadden en headhunterz wilde niet ontkennen.. ;)

lima bravo 21-08-2009 @ 09:46:17

jongens denk nou ff na.. die Gostosa is gewoon een grap van scantraxx.. je gelooft het toch zeker zelf niet dat een dj uit het niets vandaan ineens op qbase komt draaien. ze zijn niet gek bij qdance he.

ze nemen ons gewoon in de maling en op qbase komt de aap uit de mouw, dan hebben ze intussen heel nederland ff op de hak genomen.

let op mijn woorden.. gostosa komt wel op qbase, maar niet om te draaien.. ze komt daar wel om een stripshowtje weg te geven :D

die gasten van scantraxx lachen zich rot om al dit gedoe rondom haar persoontje!

SoundTunerZ 21-08-2009 @ 11:24:02

@lima bravo

Ik weet niet hoor, is wel eerder zoiets gebeurd en om nou voor zon iemand direct tracks en een site + filmpjes te maken is wel erg tijdrovend voor een grap denk je niet ;)

fosjoo 21-08-2009 @ 12:04:05

voor mij blijft ze een grap. :D

bedoelt of onbedoelt

frankhardenberg 21-08-2009 @ 12:09:14

jongens, je ziet vanzelf wel wat er gebeurt.. ;)

SoundTunerZ 21-08-2009 @ 13:50:56

Ja natuurlijk voor mij is het ook een grote grap maar ik denk wel dat q dance er serieus over is :P