Headhunterz presenting: Gostosa op Q-Base 2009

Het woord is er uit. Na lang speculeren is bekend wie de persoon achter Gostosa is, en dat is namelijk: Sindy, in normaal Nederlands: een lekkere Braziliaanse chick. Op Q-Base 2009 zal ze voor het eerst haar entree maken tijdens “Headhunterz presenting: Gostosa”.

YouTube Preview Image

Over Gostosa:
“On age 14 she found a herself a job in a nearby club cleaning the floor every morning as the people were leaving the party. This way she could save some money to be able to catch a flight one day in the future. Every morning when she arrived she saw the last people leaving and the dj finishing his last record of the night. She was amazed by the music and even got up earlier to hear just a little bit more of it before getting to work. The Dj’s who played there came from all over the world. One time she even had the chance to take a look behind the dj booth when a famous dj was playing and from that moment on she started dreaming.. What would it be like to live a life like that.. Traveling all over the world, surrounded by music and happy people dancing till the sun rises…”

Headhunterz presenting: Gostosa
“Scantraxx has a special surprise this night. The specific S.W.A.T. show elements and explosive sound system will be present like always. The Scantraxx S.W.A.T. team has one other musical surprise for you! There have been a lot of rumors about Gostosa lately and now its time to meet Gostosa. Finally, during Q-BASE Headhunterz will take the chance to present Gostosa! Be there!”

Als ze net zo mooi kan draaien als dat ze er uit ziet, dan heeft DJ Stephanie er misschien een waardige concurrent bij. Meer info over Gostosa vind je op haar website.

Gostosa



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 25-07-2009 om 11:47 door Jor-D | Translate:

Reacties (73)

Plaats reactie
Teknizion 25-07-2009 @ 11:49:25

*fap fap fap*

TakkU 25-07-2009 @ 11:51:39

Overigens is nu ook de volledige line up bekend van Q-Base! Scantraxx gaat zn eigen deel krijgen, staat alleen overal Bunker, dus ben benieuwd wat er nou in de Hangar is.. En DJ Chuckie en Afrojack komen ook.. :s

Headhunter(4)Ever 25-07-2009 @ 11:52:54

Kan alleen maar zeggen respect! :D

Teknizizinziznzinzion 25-07-2009 @ 11:55:08

Dat hele verhaal is denk ik gewoon verzonnen denk, dat ze discotheekvloeren schoonmaakte en dergelijke.

Simizle 25-07-2009 @ 12:05:21

Als ze net zo mooi kan draaien als dat ze er uit ziet, dan hebben Dana en DJ Stephanie er een waardige concurrent bij.

Dana? :’) don’t think so.

moffel 25-07-2009 @ 12:07:17

lekker (l)

maarten1410 25-07-2009 @ 12:07:18

Omnomnomnom!

Ben benieuwd!

HardStyler 25-07-2009 @ 12:18:02

Zo moge er wel meer DJkes kome :p

Atraxisz 25-07-2009 @ 12:57:13

Zij produceert dus die nummers en HHZ niet?
En is dat de chick van HHZ?

Jor-D 25-07-2009 @ 12:59:52

@Atraxisz, tis toch duidelijk een Headhunterz stijl die je in het nummer hoort, al vind ik het wel op een bekend Technoboy nummer lijken…

Dus volgens mij zit het zo: Headhunterz doet het produceren, en zij doet het draaien. Pin me er niet op vast want dat weet ik dus niet zeker :p

Maarja, eerste optreden op Q-Base 2009, ga er kijken zou ik zeggen :)

Dj rudestylez 25-07-2009 @ 13:12:39

ga zekerz kijken en egt heerlijk nummer what’s going on never say never ook hoor

JdeBftw 25-07-2009 @ 13:21:48

dat verhaaltje over Gostosa (Sindy) gaat nog door op de site…
moet je ff scrollen ;)

Kaptain 25-07-2009 @ 13:39:30

Geil

Kaptain 25-07-2009 @ 13:40:12

Wss maakt HHz haar liedjes in ruil voor sex …

G1LL 25-07-2009 @ 14:05:26

Nice:D @ Kaptain: LoL:P

M-bition 25-07-2009 @ 14:05:35

Pfffff wat een bull-shit! 1 grote commerciele bende.. Vrouwtje van willem ziet er lkkr uit en hop laat ik haar leren draaien en daar kunnen we vast wat mee! Zit gelukkig geen HHZ sound in die tracks! Naja ik zal het op Q-base maar eens even onderzoeken :D

Jor-D 25-07-2009 @ 14:38:34

@Jeffrey, ziet er nice uit! =]

timmeke 25-07-2009 @ 14:39:38

@ kaptain, geef hhz groot gelijk ^^

C-Mind 25-07-2009 @ 14:51:24

Sow wat een lekkere chick
fack zeg xd

JD 25-07-2009 @ 14:13:40

En wat vinden we van de flash? :P

lima bravo 25-07-2009 @ 15:40:44

tjeezzz.. t is idd een lekker wijf maar verder gaat t nergens over.. heeft iemand haar ooit ‘s horen draaien? Met alleen dikke tieten en een fap fap lichaam wordt je geen gerespecteerd dj.

keesachterstevoren 25-07-2009 @ 15:53:04

En volgens mij produceert HHZ voor gostosa dus … idd met alleen dikke tieten komde er nie

JD 25-07-2009 @ 14:55:27

Thanks!

Dj rudestylez 25-07-2009 @ 16:06:14

doe niej moeilijk egt al dat gezeik heb je er ooit horen draaien zoniet wacht dan ff af zonder te vooroordelen en kom maar op hoor met de reacties hierop boeit me niks
zo dat is er uit ^^

InQontrol09 25-07-2009 @ 16:08:36

Idd, en wat als ze dik goed draait, dan heeft iedereen de bek weer dicht ;)

Martin 25-07-2009 @ 17:08:34

daar wil ik wel een keer een beschuitje mee eten

timmeke 25-07-2009 @ 17:20:31

ik wel 2 :)

Hymn 25-07-2009 @ 17:35:26

Wat een geil wijf (l)

Dennis Aka Mash 25-07-2009 @ 17:38:44

Ben benieuwd. Als ik niet aanwezig kan zijn op Q-Base ga ik zeker het setje downloaden als het vrijgegeven wordt. ;)

Hoeksemad 25-07-2009 @ 17:38:59

:drool:

Ody 25-07-2009 @ 18:39:25

Tis net Niki Beluci. Lekker wijf, maar draaien ho maar.
Ze gebruikt gewoon haar lichaam:X
Sjek der site. Wat n slet

Just4Music 25-07-2009 @ 18:45:39

hoop dat ze nog wat meer plaatjes op dr naam krijgt

The Hardstyler-1994 25-07-2009 @ 19:21:47

vyolet heeft er ook een concurrent bij :D

wel zalige tracks

remkovzki 25-07-2009 @ 21:13:54

ik wil naar q-base, geen idee waarom

Opperhoofd 25-07-2009 @ 21:42:06

Fake.

Dit is alleen voor het plaatje bij de naam.

Outblast en Catscan produceren ook de Korsakoff platen. Het is dus puur voor het oog.

Opperhoofd 25-07-2009 @ 21:44:49

Sneu filmpje overigens.

Dirk 25-07-2009 @ 22:23:40

Holy hell… nou dit mag op vele feestjes komen draaien wat mij betreft. Never say never
is ten eerste een mega vette track… om over de b-kant (of a-kant) nog maar niet te spreken!
Die is ook zeer lekker dus…Ten tweede is dit een heerlijk aanzicht :) dus ook lekker!

Wesley 25-07-2009 @ 22:42:41

Punt 1: GOD DAMN wat een mooie dame!
Punt 2: GOD DAMN wat een vette tracks (Ook dankzij HH natuurlijk)
Punt 3: GOD DAMN WAAROM NIET OP DECIBEL???????

JD 25-07-2009 @ 21:51:45

Q-base, q-base. :D

Izbut 25-07-2009 @ 23:01:08

HOLY CRAP DUDE:P

Merlijn 26-07-2009 @ 02:07:15

Wat voor een idioot wijf is me dat.
Die foto’s alleen al… :/

Waarschijnlijk wordt dit hetzelfde als met Dj Stephanie, gewoon een cd’tje opzetten.

Relayy 26-07-2009 @ 02:12:06

idioot wijf?

ik vind dat ze een hele goeie indruk achterlaat by my dan ^^ :p

Dj rudestylez 26-07-2009 @ 03:18:27

@t merlijn wat klets je nou cdtje opzetten wil je zeggen dat ze niet live mixed

Wesley 26-07-2009 @ 09:45:07

Merlijn… niet praten voor je beurt!
Er zijn echt wel vrouwen die wel vet kunnen draaien hoor!
EN trouwens… maak me geen reet uit ook als deze dame er staat haha..

We shall see.

Morinoyivo 26-07-2009 @ 10:13:17

Vraag me af hoe ze aan die apparatuur komt veur muziek te maken..
en hoe ze zomaar opeens plaatjes kan maken? :S
die plaatjes zijn gwoon half gemaakt door headhunterzz en zelf kan ze t nog niet

Jur 26-07-2009 @ 10:13:27

Ze wil met me naar bed, misschien dat ze me dan aardiger vind…
Dat zegt ze elke keer tegen me…

JD 26-07-2009 @ 12:03:08

@ Jur

haha

Stokbrood 26-07-2009 @ 13:30:05

en toch is Dailucia (ofzo iets) lekkerder :P maar dit is zker niet verkeerd :D

Khadber 26-07-2009 @ 13:46:55

Weet niet of ik dit nou zo speciaal vind. Behalve de looks is het gewoon een random DJ die producties krijgt toegespeeld. Hype met Stephanie en Vyolet??

Timmer 26-07-2009 @ 14:02:37

Ik vind dat ze haar eigen nog moet bewijzen, maar via headhunterz doorbreken is wel slim of headhunterz ziet geld :p

Jor-D 26-07-2009 @ 14:15:05

Op Youtube bij opname locatie staat Brazilië, wil niet lullig zijn hoor maar in het filmpje herken ik meer Nederland dan Brazilië…fail?

Krijg steeds meer het idee dat het gewoon een promotie middel is, want in dikke tieten en een mooi koppie is iedereen wel geinteresseerd.

Maar we zullen zien op Q-baas 2009 of ze wel kan mixen.

Cor 26-07-2009 @ 14:23:24

Zeer duidelijl COMMERCIELE zet in de Scantraxx stal. Je zoekt een lekker wijf, liefst met grote tieten. Breng een paar platen uit op een nieuwe naam. Probeer de dame met de grotetieten snel te leren mixen. Maak een website, doe een fotoshoot en zelfs een leuk in elkaar gezette video. Verzin een droom scenario DJ worden… Van vloeren schrobben naar DJ. Prachtig verhaal. Natuurlijk niet uit Nederland. Niet spannend genoeg. Zo zet je een concept in elkaar. 50% of meer trapt er toch wel in. Zo werkt het vandaag de dag wel vaker. Korsakoff deed de truuk jaren geleden al. Niks mis mee.. Maar dit is pas ECHT hardstyle commercieel uitbuiten. En waarom niet? Er zal toch gegeten moeten worden…

TakkU 26-07-2009 @ 15:27:27

Wat ik laatst ook al ergens las in een interview, de meeste nederlandser vinden t allemaal maar best, maar o wee als er geld aan verdiend wordt… Laat Scantraxx toch lekker zn marketing truucjes uitvoeren! Zij moeten toch ook inkomsten hebben om te kunnen eten/hun apparatuur en dergelijke te kunnen financieren?

Jor-D 26-07-2009 @ 17:46:19

@Cor, vind het op die manier gewoon liegen en je fans voor de gek houden…

Maargoed, gebeurt in alle sectoren dat ‘liegen’.

Anywayz, als ze laat zien dat ze kan “mixen”, dus geen CD’s stop-play-drukken, dan vind ik het wel best =]

Snor 26-07-2009 @ 19:35:29

Wat boeit jullie t nou in godesnaam wie haar platen maakt? Als ze lekker klinken en ik er lekker op los kan gaan op een feest mogen ze van mijn part geproduceerd zijn door Minister André ‘kan-dat-geluid-wat-zachter’ Rouvoet. Dan vind ik t alleen maar beter dat ze haar als standinn gebruiken :P

Jur 26-07-2009 @ 20:26:19

Zou mooi zijn als de hele bende op Q-Base straks gaat zingen dat er een piemel in moet…

Opperhoofd 26-07-2009 @ 21:26:51

Neemt nou ineens iedereen mijn mening over?

@ Jur: jij bent zo’n verschrikkelijk dom figuur. *brotsen*

Jur 26-07-2009 @ 22:08:59

@ Opperhuilie: dát is toch wat ze willen met zo’n actie als deze?

Mil�n 26-07-2009 @ 22:32:42

TIETUUHHHH

_ProjeQtOne_ 27-07-2009 @ 04:02:27

Wel leuk zoveel wijfjes nu in de harder styles :)
Dana, Korsakoff, Dailucia, Anime, Stephanie, Gostosa, …

Nick 27-07-2009 @ 13:25:02

als je goed kijkt staat mvr ook op de scantraxx posters ;)

johnlienden 27-07-2009 @ 15:50:20

Ik zou daar best wel fotograaf willen zijn :p
En wat heeft HHZ een grafhoofd in dit filmpje

luca 77 27-07-2009 @ 18:09:23

Leuke dame, vind de platen goed in elkaar steken maar weinig aan. Doet me denken aan de standaard technoboy plaatjes. ^^

roleee 28-07-2009 @ 00:48:32

I LOVE GOSTOSA

HARDSTYLE 4 EVER FROM HUNGARY

Guide4U 28-07-2009 @ 01:59:39

Ok dan! ^^

June 28-07-2009 @ 08:32:52

–als je goed kijkt staat mvr ook op de scantraxx posters

wijsneus, dat is totaal iemand anders.. -.-

–Zou mooi zijn als de hele bende op Q-Base straks gaat zingen dat er een piemel in moet…

verstaat ze toch niet :D

Guide4U 28-07-2009 @ 13:18:54

@ June
waar is de Quote button als je hem nodig hebt he ;)

JD 28-07-2009 @ 16:00:23

Afwachten en zien wat er gebeurd. :)

D-tail 30-07-2009 @ 15:41:48

1. dat ze knap is betekend niet dat ze niks kan
2. apparatuur kan je voor sparen en oefenen tot je een dikke plaat uit kan brengen, en waarschijnlijk is HHz haar mentor net als Dov dat voor vele is.
3. en of ze kan draaien. gaat ze daarom niet op q-base draaien? en word ze daarom niet gepresenteerd op q-base?

ik heb genoeg rede om te komen kijken.

Khadber 30-07-2009 @ 16:40:55

@ D-Tail

Ik zie haar eigenljik net als al die andere speeltjes als Stephanie, Vyolet en al die anderen..

HHZ is haar mentor niet, ze produceert geen noot zelf. Het is gewoon een extra artiest die het geluid van Headhunterz en Wildstylez en al die anderen uit kan geven, met als plusje dat ze er goed uit ziet.

Stephanie ziet er leuk uit, maar draaien is ook niet haar sterktste punt. Als ik zo kijk naar Gostosa haar “top 10″ zie ik alweer precies hoe laat het is… Alleen als de timetable heel vreemd uitkomt ga ik daar kijken, maar je weet hoe dat loopt met feestjes en timeables, dat gaat nooit zoals je wilt. Laat ik het zo zeggen: Het is zeker geen must-see.

MR.MvD 23-08-2009 @ 14:45:02

Zij kan mij wel krijgen denk ik :)

Manglor 02-04-2010 @ 20:58:40

Natuurlijk heeft Headhunterz haar wel geholpen.
maar het groote deel heeft ze zelf gedaan!

Krameraman 29-04-2010 @ 11:59:19

Gostosa = Headhunterz