Headhunterz USA / Mexico tour 2011

In het jaar dat Afrojack en Chuckie de headlines domineren met hun successen in de Verenigde Staten zou je bijna vergeten dat er aan de andere kant van de oceaan nog een Nederlands muziek exportproduct snel populair aan het worden is: hardstyle. 2011 Is een jaar geworden waarin harde dance artiesten op de grootste Amerikaanse festivals hebben opgetreden, en met groot succes. En om te bewijzen dat het inderdaad om het land van de onbegrensde mogelijkheden gaat is Headhunterz vannacht begonnen aan een tour van maar liefst 18 optredens in de VS en Mexico. Hierbij zal hij zelfs de meest verre uithoeken van het land laten kennis maken met zijn sound.

Hard Dance Nation USA zal hem van Miami in het zuiden naar New York in het oosten en van het noordelijke Seattle tot zelfs Honolulu in Hawaii vliegen met nog een hele rits steden daartussen. “Voor mij zal deze tour even mooi zijn als een hele opgaaf om mijn andere werk voort te zetten. Gedurende deze maand moet ik doorwerken aan het nieuwe album welke ik hopelijk nog dit jaar af ga hebben. Toch weet ik ook dat alles wat ik ga zien en horen mij inspiratie gaat geven voor mijn muziek.” Om inderdaad door te kunnen werken heeft Headhunterz een flinke hoeveelheid apparatuur bij zich om te compenseren voor het gebrek aan studio tijd in Nederland.

Als iemand nog twijfels heeft of Headhunterz populair is in deze regio van de wereld dan heeft zijn podcast ‘Hard With Style’ het tegendeel bewezen. De eerste editie kwam meteen binnen op een 5e plaats van de populairste podcasts ter wereld, ruim voor de wekelijkse uitzendingen van andere grote dance artiesten. Naast de populaire podcast afleveringen is Headhunterz ook als eerste hard dance artiest de grens van 300.000 fans gepasseerd op Facebook . Zaterdag 29 oktober zal hij zijn eigen area mogen hosten op de volgende editie van Thrillogy in de immense Jaarbeurshallen in Utrecht.

Voor het volledige tourschema check: www.headhunterz.com of www.harddancenation.com

Luister naar Headhunterz’ podcast op www.hardwithstyle.nl

Of volg Headhunterz via:
www.facebook.com/djheadhunterz
www.twitter.com/djheadhunterz



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 03-09-2011 om 12:20 door Jor-D | Translate:

Reacties (32)

Plaats reactie
Vincent_ 03-09-2011 @ 12:25:32

Te commercieel

Zaparaz 03-09-2011 @ 12:31:15

@vincent_ je bedoelt zeker succesvol?

Neilio 03-09-2011 @ 12:37:35

Wat een held

Josh-T 03-09-2011 @ 12:39:49

hmm, te ver weg, deze sla ik over

gekkaa 03-09-2011 @ 12:58:27

te vaak gezien, maar wel een held

Q-dance4live 03-09-2011 @ 13:15:46

Heeft goeie platen gemaakt, maar naar mijn mening heeftie z’n beste tijd gehad… idd een beetje de commerciele kant van het DJ-vak gekozen

Millard Fillmore 03-09-2011 @ 13:18:13

Inderdaad heel succesvol deze meneer! Hij doet goede zaken, netjes!

Taxi 03-09-2011 @ 13:18:39

Sinds zijn omgegang (naar mijn idee beat the bridge) echt een held geworden. Wil ‘m snel weer een keer zien.

broodroosterr 03-09-2011 @ 14:27:48

vind zijn nummers nog steeds top, viel me alleen op dat zijn set van decibel juist weer minder was door mindere platenkeuze?! toch wanneer ik zijn naam zie op thrillogy ga ik toch gewoon weer :$

Gangsterdwerg 03-09-2011 @ 14:38:08

Blijft moeilijk om echt een eenduidige mening over deze man te hebben. In het verleden heeft hij heel veel mooie dingen gemaakt maar sinds Psychedelic EP is dat een stuk minder geworden. Hij lijkt nu de weg naar boven een beetje gevonden te hebben maar heb nog steeds harde twijfels over zijn intenties. Denk eigenlijk toch dat hij nóg softer en commercieler gaat worden, met andere woorden de verkeerde kant op zal gaan. Hopelijk bewijst hij het tegendeel met zijn nieuwe album.

eMule 03-09-2011 @ 15:11:03

kijk aan, hij gaat showtek achteraan

Hard Twins 03-09-2011 @ 16:21:56

@eMule dus de donkey rollers zijn ook showtek achterna omdat die ook een usa tour hebben gehad. Wat een oppervlakkige opmerking.

Firetrap 03-09-2011 @ 18:08:17

@ Taxi zelfde mening. Sinds die set is zijn commerciële invalshoek echt veeeeel minder geworden. Hij draait de hardere platen, en zelfs van gasten waar geen hond van gehoord heeft ( Anarchist red. ). Ik ben weer fan van hem iig :) en hij verdient deze tour, niet om zijn naam, maar om zijn visie op hardstyle die hij tegenwoordig hanteert.

Absolutsen 03-09-2011 @ 18:12:22

Toppert! :)

Khadber 03-09-2011 @ 18:24:22

Je merkt wel dat Headhunterz nu weer wat andere tracks draait. Oudere tracks, veel afwisseling, harder en zachter.. Eigenlijk gewoon prima!

Twan0 03-09-2011 @ 21:02:46

Blijft een held, nieuw of oud ik vind ze goed! USA meets hhz krijgen we vast nog hoop over te horen ;)

Wildstylerz 03-09-2011 @ 21:40:56

denk nie dat ie softer word, juist harder want wat is doomed en the perfect weapon dan? :D

gilux 04-09-2011 @ 14:12:53

@Gangsterdwerg je haalt de woorden uit mn mond, serieus

Izbut 04-09-2011 @ 14:25:36

Jaaa lekker Haten…

Willem is en blijft een held, straks is zijn album er en bewijst ie datie ie zichzelf heeft herpakt, let maar op!

TiMOTHYb 04-09-2011 @ 14:45:28

Leuk voor die jongen, gun ‘t m van harte en volgens mij was er weinig reden tot klagen op the Qontinent en Decibel. Qua setjes dan.

Taxi 04-09-2011 @ 15:26:21

@Izbut

Wat lul je nou man? Het merendeel van de reacties is gewoon positief. Wat is dat toch altijd voor een kansloos gebeuren omtrent “haten” en HHZ.

Ducaz 04-09-2011 @ 15:34:22

@Wildstylerz

Typische pitch kick met happy melodie nummers, zoals hij altijd maakt. Om eerlijk te zijn vind ik er niks hards aan. Wel leuk om te horen, daar niet van hoor.
Maar nice voor hem, hoewel hij naar mijn mening beter in NL kan blijven :p

hurricane 04-09-2011 @ 16:25:30

Ik wens hem veel plezier en succes toe daar in de verre oorden :) Altijd mooi om te zien en te lezen dat Hardstyle ook in andere landen populair aan het worden is. Dat eeuwige “comerieel” gezeik begin ik wel zat te worden. Mensen die daar mee schermen hoeven zeker zelf geen geld te verdienen met een baan en werken als vrijwilliger?

Izbut 04-09-2011 @ 16:26:23

@Taxi, Dat bedoel ik, ik vind dat gehaat kansloos, hier valt het idd wel mee maar ik word zoo moe van dat geouwehoer over dat commercieel worden, iedereen wil toch geld verdienen, gun hem zijn succes, hij heeft er hard genoeg voor gewerkt, dat bedoel ik alleen maar te zeggen;) x

Pommer 04-09-2011 @ 21:15:49

Laatste tijd goed bezig, al betwijfel ik of ie daar ook plaatjes als Haunter Of The Dark enzo gaat draaien :D

Catatonic Overload 04-09-2011 @ 23:16:34

Wat een koning he. Op zo’n jonge leeftijd al zoveel bereikt en betekent voor de scene. :)

The Anim0l 05-09-2011 @ 00:36:41

verheug me al op de mtv awards ^^

zou wat zijn als ie daar ineens halverwege de avond paar tracks draait

maar zover zie ik het niet komen haha

Sunboom 05-09-2011 @ 09:33:42

@Catatonic Overload: meen je dit nou of is het sarcastisch?

Firetrap 05-09-2011 @ 13:51:57

Kan niet sarcastisch zijn want hij heeft feitelijk gewoon idd veel bereikt op jonge leeftijd ..

Sjorz 05-09-2011 @ 15:14:32

@hurricane idd! ^^

Catatonic Overload 05-09-2011 @ 16:45:14

Zeker niet sarcastisch. Ken geen andere hard(dance/style/core) DJ die op zo’n jonge leeftijd al zoveel bereikt heeft.

Vincent_ 06-09-2011 @ 14:14:53

Zou het zover komen als Showtek met z’n producties?

Laten we hopen van niet, zeker niet na Doomed en T.P.W.
Hopelijk wordt z’n album echt nice :)

Reageren