HeartBeat: B2B Edition 25 maart in Deurne

25 maart vindt voor de tweede maal HeartBeat plaats. HeartBeat focust zich op de verschillende soorten harddance muziek met in het bijzonder de rauwe hardstyle variant. 22 Oktober vond de eerste editie van HeartBeat plaats in de Studio Six, de locatie die tegenwoordig Moodies heet en onderdeel uitmaakt van de discotheek Metro in de Zeilberg (Deurne).

Organisator Theracords laat de bezoekers van HeartBeat kennismaken met een reis door de harde dance muziek heen. Opbouwend, altijd verrassend en met een hoog partygehalte. De vorige editie van HeartBeat werd niet alleen bezocht door mensen uit de regio, maar ook nieuwsgierigen van buiten de regio. Zij konden rekenen op sprankelende en energieke optredens van artiesten als Geck-o, Thera, Sinith en Catatonic Overload.

Theracords oprichter Pieter Heijnen, zelf actief als producer en dj Thera, heeft de muzikale invulling voor deze tweede editie van HeartBeat al helemaal klaar. “Voor HeartBeat 2 doen we een zogenaamde back to back editie. Dat wil zeggen dat artiesten met elkaar samen moeten werken waardoor een verrassend en onverwacht optreden gegarandeerd is.” De aan elkaar gekoppelde artiesten zijn: Sinith en X-Side, In-Phase en Phrantic (uit Zwitserland), Thera en Geck-o, en tenslotte The DizZorder en R-Tillary.

HeartBeat start om 21.30 uur en duurt tot 3.30 uur. De deuren blijven tot 2.00 uur open. De entree bedraagt slechts € 5,-



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-02-2011 om 12:51 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Geck-o 24-02-2011 @ 12:55:18

Komt allen! :D

Intervention 24-02-2011 @ 12:58:15

erg vette line-up…als het me lukt kwa tijd ga ik zeker komen :)

Sainen 24-02-2011 @ 12:59:47

Aanwezig, wordt weer een hele reis :)

DjThera 24-02-2011 @ 12:59:50

Ja zeker doen :D Gewoon tijd voor maken :p Vorige keer was supergezellig en iedereen heerlijk los, dat gaan we nu weer doen JEEJ

Wie komt me druit stampen? :roll:

Josh-T 24-02-2011 @ 13:58:13

@ Thera: De uitsmijter :P

Ga proberen er te zijn, word wel lastig..

DjThera 24-02-2011 @ 14:13:59

Hahah :D met kaas en spek graag :p En gewoon komen ja :D

RemcoM. 24-02-2011 @ 14:16:13

Ga hier zeker naar toe, is maar 10 minuutjes fietse :) waarom niet gekozen voor metro, is meer ruimte of kon dat niet? En ben benieuwd naar theracords

WIJNUH 24-02-2011 @ 14:43:18

Dus dit is die kleinere zaal in de Metro zeg maar?
Lijkt me wel nice dit, even een paar maatjes overhalen :D

RemcoM. 24-02-2011 @ 14:46:36

Ja dit is het café links bij binnenkomst in de metro zeg maar.

WIJNUH 24-02-2011 @ 15:05:42

Dat is wel chill. Vind die grote zaal niet zo veel sfeer hebben.

DarkSymphony 24-02-2011 @ 15:33:19

oke hier ben ik 100% bij :D

dj bassjunky 24-02-2011 @ 18:13:48

Sowiezo aanwezig :D hopen dat m´n maat de instaplijst van de auto dit keer wel schoon laat haha

iSenSe` 24-02-2011 @ 19:14:13

2 en een halfuur zegt maps vanuit harkema.. zucht! :p
en dan hoop je ook nog dat het dichtbij is..

Rosser 24-02-2011 @ 21:30:10

Wie gaat er dan ook in Harkema wonen! :D

timmah91 25-02-2011 @ 11:16:08

Word er voor het eerst in jaren een feest in me eigen stad georganiseerd!
Valt hij tegelijk met dit feest! :cry:
Had er graag bij willen zijn!

Reageren