HeartBeat, Theracords 2nd year Anniversary: Laatste info

Theracords viert feest! Het bloed gaat sneller door de aderen stromen. De hartslag gaat omhoog want de eerste editie van HeartBeat vindt 22 oktober plaats in Studio SIX, Deurne. Deze avond staat in het teken van het tweejarig bestaan van organisatie en recordlabel Theracords dat zich onderscheid door de hoge diversiteit en de slogan “Music produced from the heart”. De artiesten verzorgen deze avond 90 minuten sets waarmee ze zichzelf van hun beste kant kunnen laten zien.

Timetable:
21.30 – 23.00 Sinith
Sinith start de avond met zijn unieke samensmelting van psytrance, harddance en acid. Met zijn hoge productiekwaliteit en eigen stijl zal Sinith vanaf het begin de harten al sneller laten kloppen.

23.00 – 00.30 Geck-o
Geck-o gaat een speciale van “Geck-e” naar “Geck-o” set neerzetten. Wat houdt dat in? Een wonderbaarlijke combinatie van pop, house, electro met harddance en hardstyle. Kan dat? Jazeker! Met meer dan 30 uitgebrachte tracks in anderhalf jaar heeft hij al laten zien hoe divers de hardere stijlen kunnen zijn!

00.30 – 02.00 Dj Thera
Dan is het tijd voor de Theracords oprichter zelf. Dit jaar is hij eindelijk doorgebroken met boekingen van Ibiza tot Australië en op festivals als Dance Valley en Ground Zero. Met zijn energieke performance en strakke mixskills laat hij zien waar Theracords voor staat.

02.00 – 03.30 Catatonic Overload
Pak de defibrillator er vast maar bij want HeartBeat gaat een behoorlijk tandje harder op het einde met het nieuwe duo Catatonic Overload. Voor het eerst is hun rauwe en overdonderende stijl live te bewonderen. Dit mag je dus niet missen!

Locatie:
Studio SIX ligt bij de voormalige discotheek Jinx, Blasiusstraat 9 in Deurne en ligt op zo’n 20 minuten van het Centraal Station af. Consumpties zijn verkrijgbaar voor € 1,90 per stuk. De deuren gaan om 21.30 open en met een entree van maar € 5,- is dit een niet te missen feestje!

Voor meer info:
www.theracords.com
www.therabyte.com



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-10-2010 om 00:01 door Khadber | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
TheDizZorder 18-10-2010 @ 08:41:35

aanwezig :)

tjimaa 18-10-2010 @ 10:08:53

20 minuten van het station?
Wil je kruipen?

Waarschijnlijk even kijkje nemen!

DjThera 18-10-2010 @ 10:37:11

Naja das volgens het nationaal gemiddelde qua loopsnelheid :D

Tot vrijdag!!!

Catatonic Overload 18-10-2010 @ 11:10:01

Knallen!

SkiggyRapz18 18-10-2010 @ 11:26:21

Verrekt das komende vrijdag al :p

TheDizZorder 18-10-2010 @ 11:39:38

is ff luisteren hoe Vampires Dream en Illusions gaan klinken op een PA system :D :D

DjThera 18-10-2010 @ 12:37:17

En Do The Happy Face en die nieuwe rmx en en en en en en en :p :D

TheDizZorder 18-10-2010 @ 12:44:24

JUMPENG!!!

Opperhoofd 18-10-2010 @ 13:47:12

Aanwezig, alleen jammer van TheDizZorder. :(

Wellicht gaan de Thera producties nu hard achteruit, terwijl het juist zo goed ging!

_O_

Die kruipsnelheid is als voorbeeld gegeven om aan te geven hoelang het duurt om bij het station te komen; ACHTERAF???

:D

TheDizZorder 18-10-2010 @ 14:35:50

ahhhh…. ik zal een zakdoek voor je meenemen vrijdag!

Edwinn 18-10-2010 @ 15:36:46

Helaas wel heel ver weg en na 3;00 geen ov meer dus dat wordt hem niet. :(

Piaaa 18-10-2010 @ 16:27:04

Tim achter de decks, tzal mij benieuwen!

Catatonic Overload 18-10-2010 @ 16:36:32

Mij ook. :D

Opperhoofd 18-10-2010 @ 16:54:22

TheDizZorder, hilarische grap man…

Ik weet dat je slecht tegen kritiek kunt, reageer dan gewoon niet i.p.v. jezelf zo voor aap te zetten.

Ben benieuwd naar Sinith! _O_

Ronkey Dollers 18-10-2010 @ 17:45:54

Aw das te ver weg :(
Had Catatonic Overload wel graag horen draaien

TheDizZorder 18-10-2010 @ 18:06:02

dus jij kent mij wel, maar ik ken jou niet. Tijd dat je jezelf vrijdag dan maar is voorsteld

Opperhoofd 19-10-2010 @ 07:49:29

TheDizZorder, ik heb me tijdens Defqon.1 2010 netjes aan Thera voorgesteld.

Wanneer ik me niet eerder voorgesteld heb aan jou.. zegt dat opzich al genoeg. :)

Tot de 22ste!

San Miquel 19-10-2010 @ 13:16:02

Kereltje heeft een grote mond op het web, maar durft zijn uitspraken niet te onderbouwen in het echte wereldje…
I rest my case…

DjThera 19-10-2010 @ 16:10:54

Toch superleuk dat ie langskomt, iedereen is welkom :D

DarkSymphony 20-10-2010 @ 18:10:34

jammer ben niet aanwezig had graag Catatonic Overload gezien :D

DjThera 22-10-2010 @ 13:33:04

Tot vanavond allemaal!!!!!!!!!!!!!!!

Reageren