Het 10-jarig jubileum van Q-dance in de Amsterdam ArenA

3 februari 2001 organiseerde Q-dance het eerste feest onder de huidige naam. Daarvoor heette het clubje van vijf jongens Qlass Elite en organiseerde het feestjes in het Repetitiehuis, de AMP studios, de Vechtsebanen en de Hemkade.

Q-dance vertelt:
Destijds was het idee om het feestlandschap te gaan veranderen met behulp van een simpele en achteraf doeltreffende strategie: harde muziek, no bullshit communicatie en kwalitatief hoogstaande producties. Sindsdien zijn er meer dan 250 grote feesten georganiseerd in heel Nederland: vele met goed gevolg, sommige fantastisch, maar er is ook wel eens wat fout gegaan.

Dat belangrijkste reden voor het succes van Q-dance zijn de bezoekers. Zonder enige twijfel het beste publiek van de wereld!
Jullie zijn ervaren feestgangers, veeleisend, heel enthousiast, hondstrouw en ruimdenkend. In de loop der jaren heeft de organisatie duizenden mailtjes gekregen met ideeën, klachten en bedankjes. Hierdoor heeft Q-dance telkens weer de grenzen kunnen en moeten verleggen, moest er steeds voor verrassing gezorgd worden en moest bovenal kwaliteit blijven bieden. Heel erg bedankt daarvoor!

Dit jaar organiseert Q-dance alweer tien jaar lang feesten. En wie jarig is trakteert!
Het hele jaar door kunnen jullie verrassingen verwachten. Het eerste wapenfeit van het tienjarig jubileum is deze vernieuwde website. Achter de schermen is er lang gebouwd, getest, ontworpen en vooral steeds opnieuw herzien. Het moest een site worden waarop duidelijk alle video’s, foto’s, websites, muziek en informatie van de afgelopen tien jaar gemakkelijk terug te vinden zou zijn. Voor alle overige nieuwe features raden we aan gewoon eens even lekker rond te surfen. We horen graag wat jullie ervan vinden.

Zo’n mijlpaal dient natuurlijk goed gevierd worden!
En je begrijpt, dat gaat gebeuren: met het dikste feest dat Q-dance ooit heeft gegeven.
Op 10 juli 2010 viert Q-dance haar tienjarig jubileum in de Amsterdam ArenA.
Er wordt al maanden vruchtbaar gebrainstormed over het grootste verjaardagsfeest ooit. Naast alle slingers, ballonnen en gekke kledij zullen ook memorabele momenten van de afgelopen tien jaar de revue passeren. Het grootste overdekte stadion van Nederland zal het toneel vormen waarop Q-dance het motto voor de komende tien jaar presenteert.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-01-2010 om 19:59 door oostzaner | Translate:

Reacties (35)

Plaats reactie
Dj rudestylez 01-01-2010 @ 20:02:20

oei dit klinkt nog beter dan inqontrol

LNDRTJN 01-01-2010 @ 20:04:39

Hier verwacht ik heel veel van!
Zou wel een dikke run zijn op de kaarten zodra ze te koop zijn, maar wil er zeker wel heen als ik zo de eerste info zie!

Saimen 01-01-2010 @ 20:08:31

Oeh dit klinkt interessant!
Ik zeg aanwezig! :D

blik 01-01-2010 @ 20:09:20

zeker aanwazig

Nout 01-01-2010 @ 20:13:22

da word snel uitverkocht :p klinkt goed, zeker een kaartje halen :)

InQontrol09 01-01-2010 @ 20:14:41

helaas zit ik dan in chersonissoss

Khadber 01-01-2010 @ 20:16:54

Even kijken wanneer mijn vakantie begint, ik scheen altijd precies op dit weekend weg te gaan, zou mooi balen zijn.

KSwoosh 01-01-2010 @ 20:35:06

klinkt erg vet!
en wat zie die nieuwe site er beter uit zeg!
stukken beter als die oude site! :D

btw: 10 jaar QDance, 15 jaar MOH, wat een lekker jaar is dit!

Rik 01-01-2010 @ 20:51:46

Hier wil ik fucking graag bij zijn!

Dustydus 01-01-2010 @ 21:22:49

Hmm klinkt vet :D

henk 01-01-2010 @ 21:55:08

Bruut!

Jur 01-01-2010 @ 22:02:08

Sowieso aanwezig, hoop dat ze hetzelfde systeem hanteren als met Defqon dit jaar :cool:

Dj Skitzo 01-01-2010 @ 22:03:23

dit moet wel live uitgezonden worden! :)
zal ook wel wat oudere hardstyle gedraaid gaan worden :thumbsup:

Chukkels 01-01-2010 @ 22:27:38

Vervanger voor Sensation Black? Want dan is in ieder geval zeker dat er dit jaar maar 1 Sensation White komt en dus geen Sensation Black in de ArenA.

Ben hier zeker wel bij. Arena altijd goed te doen en de halve liters zijn om te smullen daar voor een normale prijs :D

[NL]Sjefke 01-01-2010 @ 23:16:26

Sowieso aanwezig :D

G1LL 02-01-2010 @ 00:14:47

Hier wil ik misschien nog wel liever bij zijn dan InQontrol! Dit gaat echt heel erg vet worden denk ik:D!

Wesz 02-01-2010 @ 01:00:39

BLACK heb ik ‘t gevoel

Snor 02-01-2010 @ 07:15:39

3 februari 2001 + 10 jaar = 3 februari 2011? :P

Wel erg vet dat ze gewoon zelf de Arena gebruiken nu er geen Black is, maar ik vind de locatie kut, ga dus niet.

Tim 02-01-2010 @ 10:27:55

Kan niet wachten!!!!
Hoop alleen dat ze inderdaad wat met de ArenA kunnen want ben er een paar keer geweest, maar dat was geen succes… dus een leuke uitdaging voor Q-dance
(Ze hebben Qlimax dit jaar ook sterk verbeterd in vergelijking met vorig jaar)

Khadber 02-01-2010 @ 12:22:53

@ Snor: Ze zijn misschien dan begonnen met het bedenken van het concept, want dat kost uiteraard ook tijd ;) .

Machiel 02-01-2010 @ 12:54:57

Hmm de arena…kom ik Liever niet!
Ma hiervoor maak ik een uitzondering:D

Just4Music 02-01-2010 @ 13:14:52

Geluid in Arena is geloof ik gewoon baggger
galmt enorm, naar verhalen die ik heb gehoord

Tifoso 02-01-2010 @ 13:41:56

10 Years of Q-Dance in de Arena!! Hoe vet is dat gek!! :p

luca 77 02-01-2010 @ 14:12:02

3 februari 2001 + 10 jaar = 3 februari 2011? :P

Wel erg vet dat ze gewoon zelf de Arena gebruiken nu er geen Black is, maar ik vind de locatie kut, ga dus niet.

In 2011 begint het 11 jaar. Tel maar na met 2001 als 1. :p

Hardstyleking 02-01-2010 @ 14:24:43

arena nooit problemen met geluid gehad
als ik niet al op vakantie ben ga ik misschien wel!

Calie 02-01-2010 @ 15:20:31

Aanwezig :)

Rik 02-01-2010 @ 16:50:07

Volgens PF organiseerden ze al voor 2000 feestjes.

Jor-D 02-01-2010 @ 16:53:14

@Rik, het bericht komt rechtstreeks van Q-dance, dus het zal allemaal wel kloppen wat er staat ;)

Qre8ive 02-01-2010 @ 17:03:32

@Rik … voor 2001 was het een andere naam, waarschijnlijk hebben ze gewoon de organisatie naar Q-Dance veranderd toen :) .

Officieel gaat het 10e jaar pas op 3 februari 2010 in, dus eigenlijk is de nieuwe website te vroeg gelanceerd :P

A2BNixke 02-01-2010 @ 18:39:59

Zeker aanwezig! Ben er echt benieuwd naar !

letwan 02-01-2010 @ 20:53:58

Aaaaaanweziiiiggggg

THArdstyler 03-01-2010 @ 14:06:19

word dit mijn eerste feest? ZEKER WETEN!

jens 09-01-2010 @ 19:51:42

@JUR

wat bedoel je met het zelfde systeem als defqon??

Love_Fulfilled 18-01-2010 @ 16:46:16

Dit wordt schiiiiiiiiiiiiiiiiterend :D (l) !!

Redert 22-01-2010 @ 01:01:26

Q-dance rules !!

respect !!!

Ik ben er zoals elk feestje dit jaar van q-dance bij !
LOVE ARena ! grootste – vetste locatie ever !!! BLACK de vorige jaren waren absolute top!
beste ooit !

Black was nooit uitverkocht… dus Q-dance zal ook nog kaarten genoeg hebben na e tijdje… hoop van niet want Q-dance = MAX !!

Reageren