Houseqlassics 2009: Tienjarig jubileum op 7 november

In de aanloop naar het nieuwe millennium vond op 20 maart 1999 de eerste editie van Houseqlassics plaats. Op zaterdag 7 november 2009 zal het ultieme classics feest alweer zijn tienjarig jubileum vieren. Muzikaal begeleid door een delegatie levende legendes van toen, delen doorgewinterde nachtvlinders de dansvloer met nieuwsgierige liefhebbers van nu.

Het diverse publiek danst op 7 november weliswaar in het heden, maar is een nacht lang bevangen door het ongerepte gevoel uit het verleden. Uitgaan is in de eerste helft van de jaren 90 nog één groot avontuur, waarbij goede muziek en een vriendelijke sfeer voldoende zijn om de lange nacht in te kleuren. Houseqlassics is daarom een reünie die in het teken staat van de herinnering, herkenning en herontdekking.

Kaartverkoop
De kaartverkoop start op zaterdag 29 augustus 2009 om 0:00 uur. Tickets zijn online te verkrijgen bij Ticketonline en in alle filialen van Free Record Shop.

Houseqlassics wordt ook deze keer in de Heineken Music Hall te Amsterdam gehouden.

Houseqlassics 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 21-08-2009 om 18:18 door Jor-D | Translate:

Reacties (11)

Plaats reactie
Odyssee 21-08-2009 @ 18:25:17

Is geen hardstyle dus zal wel niemand heen gaan van deze site :’)

fosjoo 21-08-2009 @ 18:42:01

Beetje voor mijn tijd ^^

Hardstyleking 21-08-2009 @ 18:53:30

ik geloof dat je hier ook soort van early hardcore hoort heb ik wel eens gehoord… geen idee of dat waar is

The Cheese Man 21-08-2009 @ 19:40:21

@ hardstyleking

niet een soort van maar eigenlijk alleen maar oldschool en early rave.
lijkt me een goed feest

SoundTunerZ 21-08-2009 @ 22:11:53

Tja jammer dan, dan is masters of hardcore dan weet ik toch echt wel waar ik heen aangezien we wsl ook nog een backstage kunnen op moh, dus I choose Hardcore :)

Dennis Aka Mash 23-08-2009 @ 17:13:27

Lijkt me een erg tof feestje!

Mol 24-08-2009 @ 00:11:21

Moet echt nog een keer naar Houseqlassics, maar ben nu echt geldloos :p

terrry 24-08-2009 @ 13:46:34

hahah ben ook van de hardstyle maar dit is egt een bruut feest hou ook heel erg van hardcore en op dit feest draauie ze hard geloof me ;)

terrry 24-08-2009 @ 13:46:34

hahah ben ook van de hardstyle maar dit is egt een bruut feest hou ook heel erg van hardcore en op dit feest draauie ze hard geloof me ;)

Opperhoofd 30-08-2009 @ 11:53:52

@ terrry:

ik ga ieder jaar, maar hard draaien ze niet.

Qua volume wel overigens.

O’Fortuna door de HmH is echt oorverdovend.

BrunetJuh 25-10-2009 @ 19:11:15

Ga dit jaar voor de 2de keer!! Is een heerlijk feestje!! :)

Reageren