Hysteria Outdoor 2010: Line-up release

Terwijl menig evenement in de regio Rotterdam wordt geannuleerd, kreeg Digital Attack Events het voor elkaar een evenementenvergunning te strikken voor Hysteria Outdoor. Dat deze vergunning veel voeten in politieke aarde had, spreekt voor zich. Een outdoor hardstyle evenement in de regio Rotterdam mag tegenwoordig bijzonder genoemd worden. De organisatie is erg blij dat groen licht is gegeven voor Hysteria Outdoor. Noteer 18 september in je agenda, want dan is het zover. Recreatieoord Binnenmaas, onder de rook van Rotterdam, wordt die dag omgetoverd tot een ‘hysterisch paradijs’ voor de doorgewinterde hardstyle liefhebber.

Loepzuiver en hard
Digital Attack Events heeft vanaf het begin een duidelijk beeld gehad met wat ze met Hysteria voor ogen had. Een outdoor hardstyle evenement op een toplocatie, voor doorgewinterde liefhebbers, met een verrassende line up en loepzuiver hard geluid.

Line up
Hysteria = early, raw, hard, puur. Daar hoort een gepaste line up bij met hardstyle pioniers, huidige topartiesten en aanstormend supertalent. Met trots presenteert Digital Attack Events dan ook de line up voor Hysteria Outdoor:

Activator
Chris One
Crypsis
Deepack
Francesco Zeta
Gary D.
Geck-o
The Pitcher
Thera
Zany
Live: Avio
MC: Apster
MC: Rems

Nieuwsbrief
In aanloop naar Hysteria Outdoor presenteert de organisatie enkele artiesten middels interviews aan het publiek. Deze interviews worden geplaatst op de website van Digital Attack Events en verzonden via de nieuwsbrief. Aanmelden voor de Hysteria Outdoor nieuwsbrief kan door een leeg mailtje te sturen naar [email protected]

Hysteria Outdoor anthem & teaser
Dj Thera, Geck-o en Wackiejacky hebben zich dagenlang in de studio opgesloten om het anthem van Hysteria Outdoor te produceren. Het moest ‘hysterisch’, rauw, spooky en duister worden, passend bij het concept. Missie geslaagd: Dj Thera vs Geck-o ft Wackiejacky – Hysteria is het resultaat:

YouTube Preview Image

Hysteria Outdoor – zaterdag 18 september – 15:00 uur tot 00:00 uur – Recreatieoord Binnenmaas

Tickets: € 39,50. Te verkrijgen via Paylogic.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 20-07-2010 om 11:00 door Jor-D | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
bRt_ 20-07-2010 @ 11:16:01

Wat een line-up! ;o Op zijn Geck-o’s: NON STOP DOORPOFFEN!

Q-dance4live 20-07-2010 @ 11:20:45

Laten we maar ff zien dat het met Hardstyle events ook helemaal goed zit!

Mol 20-07-2010 @ 11:23:17

Waarschijnlijk aanwezig!

kevinsep 20-07-2010 @ 11:51:07

Zo dan! Dikke line-up! ;)

dutch_hardstyle 20-07-2010 @ 12:40:20

jammer dat t weer 18+ is… was er graag naar toe gegaan.

HardstyLennert 20-07-2010 @ 12:44:26

Zo dan !
Lekkere line-up !
Ik zou zeker gaan !
Hardstyle zit daar helemaal goed !

Lyst 20-07-2010 @ 13:08:08

Een hardstyle feest voor de echte liefhebber ^^

Robster 20-07-2010 @ 13:44:06

hier ga ik zeker heen, even over het pondje bij oud-beijerland, paar kilometertjes en ben er al :D ga wel lekker op de fiets

Mannonymous 20-07-2010 @ 14:24:17

Ik denk.. Dat dit écht gruwelijk gaaf gaat worden!

Joshua 20-07-2010 @ 15:18:52

mmm als de vergunningen zo moeilijk verkrijg baar zijn. zal dat wrs ook wel beteken dat het festival erg goed gecontroleerd word en aan erg strenge regels moet voldoen?

wel leuke line-up btw

SkiggyRapz18 20-07-2010 @ 15:35:05

Als dat het anthem is vind ik hem best lekker

Rammelslakje 20-07-2010 @ 15:47:12

Hmm lekker in de buurt! Week na Q-base… ff afwachten hoe dat allemaal gaat lopen

Q-Dominic 20-07-2010 @ 16:35:35

line-up spreekt me niet aan..
ben geen echte liefhebber namelijk -.-

Munster 20-07-2010 @ 19:19:37

Hmm Twijfelaar denk tog deze overslaan en lekker decibel & q-base

SoundTunerZ 20-07-2010 @ 21:50:37

hmm cker een lekkere line up. Tis alleen een heeel eind rijden voor mij… Maar ik hou m wel in de agenda staan :) Lijkt me wel een heel erg hard feestje :D

DjThera 21-07-2010 @ 09:25:53

En nog een reactie van de organisatie:

Ondanks dat de kaartverkoop boven verwachting van start is gegaan, zijn er ook kritische geluiden te horen over met name de ticket prijs. Wij zijn niet doof voor kritiek en maken van de gelegenheid gebruik om hier kort op te reageren. Voor wie het interesseert :-)

40 Euro voor een ticket is inderdaad veel geld. Maar of het nou links of rechtsom is, iedereen zal hoe dan ook betaald moeten worden. Er wordt continu gecheckt hoe het financiële plaatje er uit ziet. Niet om te berekenen hoeveel winst we gaan maken, maar om te kijken of het een haalbare kaart is. Alles kost nou eenmaal gruwelijk veel geld.

Iedereen herinnert zich vast nog wel wat er vorig jaar op dat strand is gebeurd en de gevolgen daarvan, zeker in diezelfde regio. Zelfs de Danceparade is na lang gedoe gecancelled omdat de verplichte veiligheidsmaatregelen niet op te brengen waren. Wij gaan het wel doen, maar konden dat alleen voor elkaar krijgen als er veel beveiliging ingezet zou worden.

Muntjes bij ons kosten €2 per stuk ipv de bekende €2,50. Misschien hadden we de toegangsprijs inderdaad 10 Euro naar beneden moeten doen, maar dan de muntjes voor €2,50. Dan ben je als bezoeker misschien nog duurder uit. Alle ingehuurde pendelbussen tussen Rotterdam Zuidplein en het recreatieoord zijn gratis. De toiletten zijn gratis. En we kijken nog of het haalbaar is de lockers gratis te houden. Er zijn feesten zat waar je voor al die zaken steeds weer je portemonnee moet trekken.

En last but not least, net als jullie balen wij als een stekker als je een hoop geld voor een feest hebt betaald en –bijvoorbeeld- het geluid, ondanks alle beloften, ronduit slecht is. Bezoekers willen de bass vooral voelen en omwonenden willen er het liefst helemaal niets van merken. Om dat voor elkaar te krijgen zijn techneuten, technische hoogstandjes en een super geluidsinstallatie nodig. We hebben hiervoor iedereen, die er verstand van heeft, ingehuurd. U wilt knallen? Het wordt knallen – met hoofdletters! Er wordt wel eens gezegd: Het kost wat maar dan heb je ook wat! Dat is op Hysteria zeker van toepassing.

Tot zover onze reactie. Denk ervan wat je wilt. Doe er mee wat je wilt. We hopen je natuurlijk te mogen begroeten op 18 september. Kom je niet? Even goeie vrienden! Heb je nog een nabrander? Laat het dan weten. Je kan ons ook altijd mailen.

Q-Dominic 21-07-2010 @ 09:50:27

sympathiek lijkt me zo :)

Reageren