Hysteria Outdoor: Hardstyle terug op Recreatieoord Binnenmaas

Digital Attack Events organiseert op zaterdag 18 september 2010 de allereerste editie van het hardstyle evenement Hysteria Outdoor op recreatieoord Binnenmaas. Een huiveringwekkende geluidsinstallatie en strakke (inter)nationale line up zorgen ervoor dat er stevig geknald gaat worden. De voorbereidingen voor Hysteria Outdoor zijn in volle gang.

Recreatieoord Binnenmaas
Het recreatieoord in Binnenmaas ligt onder de rook van Rotterdam en heeft zich in het verleden bewezen als perfecte feestlocatie. Door de afgelegen ligging kan de muziek er loeihard en door de vele bomen lijkt het alsof je midden in het bos staat te stampen. De gemeente heeft onlangs weer toestemming gegeven om dance events toe te laten op het recreatieoord. Na een periode van precies drie jaar zonder dance events mag er dus weer gefeest worden op deze legendarische locatie. En dat gaat gebeuren ook!

Line up
De line up zal de harten van doorgewinterde hardstyle liefhebbers sneller doen kloppen: Van hardstyle pioniers en huidige top artiesten tot aanstormend supertalent, ze staan allemaal te trappelen om het recreatieoord op zijn kop te zetten!

Nieuwsbrief
Wil je als eerste op de hoogte zijn van de lancering van de website, de line up en de start van de kaartverkoop, stuur dan een leeg mailtje naar [email protected] Je bent er dan ook als eerste bij om een van de 100 (gereduceerde) early bird tickets te bemachtigen.

E-ticket contest
Check de Hysteria hyve en facebookpagina en WIN e-tickets voor dit knalfeest!

Hysteria Outdoor
zaterdag 18 september 2010
14.30 – 0.00 uur
Recreatieoord Binnenmaas
Mijnsheerenland



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 04-07-2010 om 22:22 door Jor-D | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
Titatovenaar 04-07-2010 @ 22:34:27

Word wel een leuk feestje :D

JefQ 04-07-2010 @ 22:51:04

Lekker Dichtbij :) Nu maar hopen dat de line-up een beetje te doen is

Mike-O 05-07-2010 @ 03:04:49

Jaaa JefQ. Want je weet welk festival op dezelde dag is aan de andere kant van de wereld.
Q-base word denk beter :$

a-troxx 05-07-2010 @ 09:20:54

Ben daarom ook wel benieuwd welke DJ’s er gaan komen omdat dan ook Q-Base is inderdaad…

Sc0tTy 05-07-2010 @ 09:27:35

oeh als de kaartjes niet de duur zijn en de lineup goed is ga’k daar zeker heen, 20 min fietsen en kben er :)

M-bition 05-07-2010 @ 10:34:28

Eeeeh ben ik nou achterlijk of is Q-base een week eerder?? :s

Robster 05-07-2010 @ 10:55:36

Ga ik denk ik wel heen :) over het pondje, en nog een paar kilometers en ben er al :p

Markos 05-07-2010 @ 11:11:08

Q-Base is niet op dezelfde dag!

Q-BASE – Lost in Dreams
Info

Date:
11 September 2010
Venue:
Airport Weeze, DE
Time:
17:00 – 07:00
Ticketprice:
€47,50 (ex. fee) / VIP €62,50 (ex. fee)

Simizle 05-07-2010 @ 11:40:08

@ Markos

Ligt Duitsland volgens jou aan de andere kant van de wereld? ;-)

Hij heeft het over Defqon.1 Australia (en DAT ligt wel aan de andere kant van de wereld).

Defqon .1 Australia
18 September 2010

DarkSymphony 05-07-2010 @ 12:10:16

leeftijd?

a-troxx 05-07-2010 @ 12:37:15

Ohw chilll, dan is het ckr het overwegen waard als het niet samen met Q-Base is!

Leeftijd zal wel 18+ zijn denk…

Markos 05-07-2010 @ 13:06:10

@Simizle

A-Troxx en M-bition waren toch een beetje in de war. Vandaar het antwoord ;)

M-bition 05-07-2010 @ 14:08:26

@ Markos

Breng het dan ook iets makkelijker! :p

Mike-O 05-07-2010 @ 16:06:27

Dus dan word Q-base hem sowieso. Als deze line-up goed is, deze misschien ook wel. Maar alle goeie dj’s zitten dan in Australië.

Dj Thera vs Geck-o ft Wackiejacky – Hysteria (Hysteria Outdoor 2010 Anthem)

Dus ik veronderstel een early anthem

Reageren