ID&T en Q-dance beëindigen samenwerking met Ticketonline

ID&T en Q-dance hebben in goed overleg besloten hun samenwerking in Ticketonline per 1 januari 2010 te beëindigen. ID&T en Q-dance zullen vanaf die datum hun eigen ticketverkoop verzorgen.

ID&T en Q-dance zullen hun ticketverkoop voortaan zelf gaan beheren via de eigen websites. De tickets zullen alleen nog maar online worden verkocht via www.id-t.com en www.q-dance.nl.

Update: Hetzelfde geldt voor de ticketverkoop van B2S, deze gaan via de website van B2S.

Bron: persbericht



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 10-12-2009 om 15:13 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (19)

Plaats reactie
Teeuwen 10-12-2009 @ 15:26:07

Hopelijk wat minder trage servers nu..

Xblister 10-12-2009 @ 15:36:57

Laten we het hopen!

maarten1410 10-12-2009 @ 16:16:26

Ik ben heel benieuwd want het is volgens mij voor alle organisaties voor het eerst dat ze dit zelf doen. Dat betekend dus GEEN ervaring met de drukte die TO al wel kent. Ik hoop maar dat dit goed gaat…

unkown 10-12-2009 @ 16:25:05

Iets zeg me dat dit een drama gaat worden.

Q-dance4live 10-12-2009 @ 16:27:20

Oooh jeee!!! Als dit maar goed gaat! :s

JdeBftw 10-12-2009 @ 16:41:57

Ik denk eigenlijk niet dat het zo’n drama wordt.
Contracten worden waarschijnlijk juist vanwege de slechte servers van TO verbroken..

Zou stom zijn als ze de inschattingsfout maken om een ervaren ticket-verkooppunt te kunnen verbeteren..

Timmer 10-12-2009 @ 16:50:14

Ze zullen wel goed nagedacht hebben voordat ze dit besluiten,, ik denk dat ze ook alledrie samenwerken om het voor elkaar te krijgen.. Want in een keer stappen ze alledrie er af ;)

niek1991 10-12-2009 @ 16:54:54

zal dit ook gaan betekenen dat de kaartjes goedkoper zullen worden, want ik neem aan dat TO ook wel wat ving voor die kaartjes, dat zou dan wel positief zijn.

Khadber 10-12-2009 @ 16:58:40

@niek1991: Alleen de bespreekkosten denk ik zo.

Dat zijn dus 2 of 3 euro.

Stokbrood 10-12-2009 @ 17:04:28

is toch alweer een drankje meer! :p

iSenSe` 10-12-2009 @ 18:22:18

idd, grote internationale servers is beter voor ticketsales.. xD!

ben benieuwd hoe dit gaat komen… met name de banken die Q-Dance online wil gaan aanbieden.. een hele waslijst met internationale banken via iDeal :O

Nipsen 10-12-2009 @ 18:54:13

@ unknown

dat had ik ook al vanaf het eerste moment…..

jeroen1989 10-12-2009 @ 22:06:10

Dit gaat zo’n ramp worden. Die sites kunnen nooit grotere servers dan Ticketonline hebben om veel bezoekers aan te kunnen. Dit gaat met Defqon en Qlimax helemaal fout. Dan klapt de hele site eruit en worden heel veel mensen teleurgesteld.

Snor 10-12-2009 @ 22:22:15

Hahaha mooi is dit, nu hebben mensen er nog minder vertrouwen in. Laten we wel wezen, Q-Dance, ID&T en B2S zijn gewoon commerciële bedrijven en er is echt wel over nagedacht en van alles gemodelleerd en gesimuleerd om dit in de toekomst in goede banen te leiden.
Daar komt nog bij, slechter dan de oude situatie kan het niet worden toch ;)

GReddy 10-12-2009 @ 22:35:48

ag ja het draait allemaal op de servers van ID&T :P dus we zien wel wat hun er van bakken en als het niks word gaan er weer :cry: vallen anders worden we allemaal :D

Dustydus 11-12-2009 @ 11:31:45

Hoezo moet het fout gaan ?

als het fout gaat is het hun dikke fout.
als ze gewoon na denken weten ze precies wat ze nodig hebben.
zoals tickedonline ook werkt gewoon een maximale aantal bezoekers door laten en de rest weren. ben niet van ict maar dit moet toch te doen zijn.

slim van qdance maar denk niet dat het hierdoor 2 euro goedkoper word maar eerder 2 euro duurder.

RJBanthum 11-12-2009 @ 13:19:48

Zullen we met z’n allen gewoon even wachten tot we het ten mínste 1 keer ervaren hebben voor we onze oordeeltjes vellen? Vooroordelen is zóóó 2001…

Peetje 11-12-2009 @ 15:27:29

Gaat via Paylogic….

Dustydus 14-12-2009 @ 22:52:25

Denk dat ze met zun 3e iets samen gaan regelen? geen slecht idee.

Reageren