In Qontrol 2009: Alles wat je moet weten

Aanstaande zaterdag 25 april is het zover, In Qontrol 2009 in de RAI in Amsterdam. Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen.

Hardtraxx Meeting
Wat? Waar? Wanneer? Wie?…lees je allemaal hier.

Kaarten
VIP kaarten zijn volledig uitverkocht. Reguliere kaarten zijn nog verkrijgbaar bij Ticketonline.nl en alle filialen van Free Record Shop. Een kaartje kost EUR 45,- (ex fee).

VIP
Met een VIP-kaart heb je de volgende voordelen ten opzichte van de rest van de bezoekers:
- Aparte entree
- Gratis kluisje
- VIP decks in verschillende zalen
Meld je met je VIP-kaart bij de VIP-ingang.

Busreizen
Met EventTravel.nl kun je vanuit 157 plaatsen in Nederland met de bus naar In Qontrol. Vanuit het buitenland kun je terecht bij Bass Tours en Promosprint.

Zero Tolerance beleid
Wij conformeren ons aan het beleid van de officier van justitie:
Op dit evenement geldt een zero tolerance beleid, dit houdt in dat zowel hard drugs als soft drugs verboden zijn. Iedere bezoeker van In Qontrol wordt gefouilleerd.

Alcohol controle
Voor aanstaande zaterdag is een landelijke alcoholcontrole aangekondigd. Dus let op…

Legitimatie en leeftijd
Sinds 1 januari 2005 ben je in Nederland verplicht om je te allen tijde te kunnen legitimeren. Door deze nieuwe wet zijn wij genoodzaakt om hier nog strenger op te controleren. Neem dus gewoon je legitimatie (rijbewijs, id-pas, OV, paspoort) mee, zodat je niet aan de deur geweigerd kan worden. Minimum leeftijd is zoals altijd 18 jaar.

Kluisjes
Ook bij In Qontrol zijn alleen kluisjes te huur, er is dus geen garderobe! Uiteraard kun je het kluisje delen met je vrienden. Als je een sleutel hebt gehaald leg je zelf je spullen in het kluisje. Na afloop haal je je spullen er weer uit en lever je de sleutel weer in. Houd er rekening mee dat je tussendoor NIET in je kluisje terecht kunt!

Camera’s
Op In Qontrol is het toegestaan een (digitale) camera mee te nemen. Filmcamera’s en spiegelreflexcamera’s zijn niet toegestaan.

Parkeren

Parkeren geschiedt bij de RAI en in de nabije omgeving (alles op loopafstand) van de hallen. Volg te allen tijde de aanwijzingen van de parkeerbegeleiders op, anders loop je grote kans dat je auto weggesleept wordt! Probeer vroeg te komen, ontwijk de drukte. Koop je parkeerkaart bij aankomst, dit voorkomt wachtrijen bij het vertrekken.

Openbaar vervoer
Amsterdam RAI is prima met het openbaar vervoer te bereiken. Voor treintijden kun je terecht op ns.nl. Je bent het voordeligst uit als je een weekendretour koopt. Bovendien heeft de NS reeds aangeven op geldige entreebewijzen te controleren!

Pendelbussen
Gedurende de gehele nacht worden er gratis pendelbussen ingezet tussen de RAI en het Centraal station.

Draaitijden
Hoe laat elke DJ optreedt, kun je in de officiële timetable vinden op whoisinqontrol.com/timetable

Merchandise
Speciaal voor In Qontrol heeft Q-dance weer een nieuwe kledinglijn laten produceren.
Let op! Ook dit keer hebben we veel verschillende items in beperkte oplage om de exclusiviteit te garanderen..

CD
Er komt een driedubbel-CD uit van In Qontrol – CTRL-ALT-DELETE. Op deze drie CD’s staan mixen van; Headhunterz (You?), Endymion (Government?) en The Viper (Money?). De CD is op In Qontrol al verkrijgbaar bij de Free Record Shop stand.

Signeersessies

Tussen 0.00 – 0.30 uur zijn Headhunterz en Endymion aanwezig bij de Free Record Shop stand voor een signeersessie. The Viper staat om 4.00 uur klaar om de CD te signeren.

Q-dance Livestream

In Qontrol is LIVE te volgen via Q-dance Radio. Check hier het uitzendschema.

Het Anthem
Het Anthem van de Noisecontrollers is op vinyl te verkrijgen in de winkels en nu al te downloaden via Q-dance.nl. Klik hier om ‘m direct te bestellen.

Let op jezelf… En op een ander.
Een nacht feesten doet meer met je dan je denkt. Kom daarom voorbereid naar In Qontrol toe. Drink en slaap genoeg en houd er rekening mee dat het ’s avonds, maar vooral ’s ochtends erg koud kan zijn. Tot slot is ons motto altijd ‘samen uit samen thuis’, let dus op je vrienden en elkaar!

En bekijk tot slot hier de website van In Qontrol..



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 23-04-2009 om 16:21 door Jor-D | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
Snor 23-04-2009 @ 16:27:17

Toch knap van The Viper. Om 4 uur staat hij én te draaien én te signeren.

Jor-D 23-04-2009 @ 16:31:04

spongebob modus:
ik ben er klaar voor
ik ben er klaar voor
ik ben er klaar voor

:D

Jesper-HardBeatz 23-04-2009 @ 16:31:38

Legitimatie en leeftijd
Sinds 1 januari 2005 ben je in Nederland verplicht om je te allen tijde te kunnen legitimeren. Door deze nieuwe wet zijn wij genoodzaakt om hier nog strenger op te controleren. Neem dus gewoon je legitimatie (rijbewijs, id-pas, OV, paspoort) mee, zodat je niet aan de deur geweigerd kan worden. Minimum leeftijd is zoals altijd 18 jaar.

God, laat me door ajb door komen :cry:

Khadber 23-04-2009 @ 16:36:36

Zin IN!!!

En ben denk ik niet bij HHZ signeersessie, maar wie weet.. ;) .

Frankert 23-04-2009 @ 17:42:17

Bedankt voor deze info!!! Ik wist niet dat er geen garderobe is. Iedereen krijgt dus een kluisje toegewezen??????

Heb er gewoon zo veel zin in!!! Nog maar 2 dagen!!! OMFG!!!

Tis lang geleden voor me me laatste hardstyle feest. De vorige waren allemaal hardcore feesten..

Stokbrood 23-04-2009 @ 18:01:11

die headhunterz cd zal wer een standaard cdtje worden… jammer… NOG MAAR 2 DAAGIES!!!! :D

Jens 23-04-2009 @ 18:01:52

Signeersessie? Lol :’)

Joey 23-04-2009 @ 19:06:25

Jammer dat ie gemixt is door HHZ :S

Kaptain 23-04-2009 @ 19:38:21

HHZ is juist terug opweg omhoog ?
Hy’s goed bezig en luister eerst de CD voor je oordeelt …

Ravenwood 23-04-2009 @ 20:28:20

hmm ben benieuwd naar de CD, gelijk halen morgen of zaterdag :)

Dakpan 23-04-2009 @ 20:29:19

HHZ is zeker weten weer omhoog aan het gaan qua producties

Dakpan 23-04-2009 @ 20:39:41

Verwacht van Zany wel verassingen op IQ btw

Samson 23-04-2009 @ 21:48:42
thommieboy 24-04-2009 @ 12:39:45

Legitimatie en leeftijd
Sinds 1 januari 2005 ben je in Nederland verplicht om je te allen tijde te kunnen legitimeren. Door deze nieuwe wet zijn wij genoodzaakt om hier nog strenger op te controleren. Neem dus gewoon je legitimatie (rijbewijs, id-pas, OV, paspoort) mee, zodat je niet aan de deur geweigerd kan worden. Minimum leeftijd is zoals altijd 18 jaar.

God, laat me door ajb door komen

Ja ik ook, hoop het ook want anders moet ik vanuit amsterdam alleen terug reizen naar Nijmegen :( :( :(

Rickie 24-04-2009 @ 13:48:32

Ja ik hoop dat ik ook binnen kom :(
want anders is het weg 48, 25 euro :cry:

Dustydus 24-04-2009 @ 14:36:58

(08) [Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers] Tonight <3

Een nummer waar ik echt kippenvel van krijg !!! wooooow die wil ik zeker niet missen op In Qontrol dus ik ben zeker bij de set van HH !! :D

WTF deze is ook zeker relax :P Let it rock hardcore remix :O
(05) [G-Town Madness & The Viper] Live A Lie

Weet niet wat ik er van vind dat ie gelekt is…
ik luister um nu maar hij is echt zo relax dat ik um zaterdag miss koop :O

Housefreak 24-04-2009 @ 15:02:13

Met een beetje speuwerk is de cd al op het net te vinden :p

Stokbrood 24-04-2009 @ 15:15:31

leuk man… vind het persoonlijk een voorspelbare cd… weinig aan…

Dustydus 24-04-2009 @ 15:32:53

weinig aan ? je luistert allen naar hardcore zeker ? jmmr maar ik vind ut een dikke cd :P

maar hoezo voorspelbaar ? wat had er dan op gemoeten ?

Simizle 24-04-2009 @ 15:40:33

Beetje stom trouwens dat Headhunterz CD1 heeft gemixt.. had zeker gehoopt op Noisecontrollers, aangezien zij ook het anthem gemaakt hebben!

Afijn, zin zin zin in morgen!:D

Stokbrood 24-04-2009 @ 15:52:07

@ Dusty…

en dan moet ik meteen hardcore luisteren? -_-

staan veel nummers op die ik al te vaak heb geluisterd en veel Headhunterz track waar ik niks aan vind… srry hoor maar dat is een kwestie van smaak… niet te snel conclusies trekken…. -.-

Dustydus 24-04-2009 @ 16:12:47

Hahah nee niet daardoor maar komt door je bericht op het forum van (Gelukkig geen ‘standaard CD’ :whistle: (CD1) de rest luister ik toch niet) dit heb ik verkeerd gelezen xD dacht cd 1 luister je niet (a) My Bad xD

maar ik luister ook naar hardcore. laatst nog naar moh gegaan super vet :D

The Anim0l 24-04-2009 @ 17:47:54

heb er zin in :cool:

Mil�n 24-04-2009 @ 20:20:01

Wie niet zou ik zeggen :)

Bas de Vogel 24-04-2009 @ 23:45:13

die let it rock remix is wel vet idd! ik hou wel van mainstream hardcore, hopelijk hoor ik hem tijden EA, weet bijna zeker van we eigenlijk :p

Dustydus 25-04-2009 @ 11:14:20

ik heb nog ff een domme vraag over de e-ticket.. ik heb er 1 van defqon en inqontrol maar die zijn niet het zelfde bij defqon staat mijn naam er op de prijs en dat het een reguliere is

op mijn inqontrol kaartje staat helemaal niks boven de barcode

dit kan gekomen zijn door dat ik opnieuw kaarten aan gevraagd heb omdat ik een verkeerd e-mail opgaf. xD

maar opzig zou dit niks uitmaken ofwel kan ticket online niet bereiken door die defqon verkoop :/

Jor-D 25-04-2009 @ 11:15:48

Het gaat om de barcode, niet om de rest wat erop staat.

En als ze moeilijk doen zeg je gewoon dat ze die barcode moeten scannen, en niet moeten zeuren :p

HardStyler 25-04-2009 @ 18:49:50

Morgen zit iedereen hier te zeiken over het geluid :p
Echt mega grappig :D