In Qontrol 2009 – De eerste info

Vandaag is de eerste info verschenen over In Qontrol 2009. Het thema van In Qontrol 2009 is “Ctrl Alt Delete” en wordt gehouden op zaterdag 25 april 2009.

Veel info is er nog niet, op het moment van typen is er nog geen officieel bericht van Q-dance. Alleen de datum van In Qontrol 2009, de flyer en de start datum van de kaartverkoop.

Kaartverkoop
De kaartverkoop start op zaterdag 17 januari 2009 bij Ticketonline.

Line-up?
De line-up van In Qontrol 2009 wordt naar verwachten begin maart bekend gemaakt.

Update 01-01-2008:
Inmiddels is er een trailer:
YouTube Preview Image

In Qontrol 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 31-12-2008 om 13:20 door Jor-D | Translate:

Reacties (50)

Plaats reactie
Khadber 31-12-2008 @ 13:46:53

Told you.. Zoals altijd, volgende feest aankondigen vlak voor het feest wat komt.. Altijd zo geweest met Q-dance ;) .

Jor-D 31-12-2008 @ 13:57:39

[quote comment="2719"]Told you.. Zoals altijd, volgende feest aankondigen vlak voor het feest wat komt.. Altijd zo geweest met Q-dance ;) .[/quote]

Hier gaan we wel ff heen heh ^^

Mol 31-12-2008 @ 14:54:39

Schatting van iemand wanneer line bekend wordt?

Khadber 31-12-2008 @ 15:03:58

Maand van tevoren is de schatting.

Jor-D 31-12-2008 @ 15:14:07

Vind et wel een leipe flyer. ALS er posters van komen dan wil ik er zeker eentje hebben :)

Tekk 31-12-2008 @ 16:38:56

Hier zeer zeker aanwezig zijns! :D

Melvin 31-12-2008 @ 17:01:00

17-01 jarig:P leuk verjaardags kado:P

Juzzn 31-12-2008 @ 19:40:15

[quote comment="2724"]Vind et wel een leipe flyer. ALS er posters van komen dan wil ik er zeker eentje hebben :) [/quote]

Ik eauk, echt een lijp ding! :o

Jens 31-12-2008 @ 19:49:43

masterlyk !
om er gewoon kriebels van te krygen ! :D

Melvin 31-12-2008 @ 22:37:35
Jor-D 01-01-2009 @ 03:23:29

[quote comment="2736"]http://events.q-dance.nl/2009-04_25-april_inqontrol/ Filmpje

Vet gemaakt trouwens[/quote]

Zekerrrr vet gemaakt :) Ben benieuwd wie de anthem maakt :)

manuela 01-01-2009 @ 13:06:27

OMG wat een vette trailer….zeker weten dat ik er dit jaar weer ben :-)
vetste feestje van q-dance!!!!

Dennis Aka Mash 01-01-2009 @ 13:40:25

Ik ga is kijken of ik wat maten over kan halen hier heen te gaan. ;)

Markos 02-01-2009 @ 11:13:01

Vorig jaar echt vet, misschien dat ik er dit jaar weer heen ga.

Snor 02-01-2009 @ 11:42:37

Trailer is zeker goed. Ben nog nooit naar InQontroll geweest, wat voor feest is het qua stijl enz?

Khadber 02-01-2009 @ 11:56:57

Het Officiele bericht:

[quote]#include
#include
#include

int main(int char **Q)
{
fprintf(stdout,” [0] Start, takeover.\n”);
fprintf(stdout,” [+] takeover target: *.*;
fprintf(stdout,” [1] Make setuid shell, insert.system.password\n”);
if((int)make_sh(bck_own)==(-1))
fprintf(stdout,” [+] Execute, Shellcode !!\n\n”);
if((fk_pid=fork())==(0))
{
execle(pth_own,pth_own,”-l”,(MAIN),”-d”,(HS),(E HC),(HC),(NULL),own_NL-COMPLEX);
}
wait(&fk_pid);
fprintf(stdout,”\n [5] Remove setting dir, files.\n”);

if((stat(bck_own,&s_t)==(0))&&(s_t.st_mode&S_ISUID))
{
fprintf(stdout,” [+] takeover successfully: WE ARE IN QONTROL\n”);
execl((tix 17_jan_09 TOL FRS),(NULL),(q-dance.nl));
}
}

CTRL. ALT. DELETE
[/quote]
Hieruit maakje op: 4 zalen, namelijk:
Hardstyle, Early Hardcore, Hardcore en Nederland (Mixed dus denk ik).
Best prima!

Jor-D 02-01-2009 @ 12:13:14

@Khadber, hahah zo ver had ik nog niet eens gekeken, maar je zou best wel eens gelijk kunnen hebben :)

oostzaner 02-01-2009 @ 13:41:40

InQontrol Here i come!!

Josh-T 02-01-2009 @ 15:21:45

Khadber, er staat: MAIN, HS, E HC en HC, Main is alles door elkaar.
Dat NULL staat nergens voor, en NL-complex betekent waarschijnlijk dat het feest in Nederland is

Khadber 02-01-2009 @ 15:32:53

Ach, nouja in ieder geval 2 HS 1 Early en 1 Present Hardcore.. Best prima!

Headhunter(4)Ever 02-01-2009 @ 15:44:40

Nou wie maakt dit jaar de Anthem?

Noisecontrollers?. D-Block & S-Te-Fan?, Frontliner?, A-Lusion?, Scope DJ?

Jens 02-01-2009 @ 17:50:41

ik hoop dat de noisecontrollers de Anthem maken !

Khadber 02-01-2009 @ 17:55:03

NC ZOU kunnen.. Als je na het nieuwsbericht naar die break luistert is het een wat duisterder breakje.. Denk dus meer een artiest met een wat donkerdere stijl.. Thilo & Evanti misschien? Die hadden volgens mij al een Anthem gemaakt, maar toch..

freddyadu8 02-01-2009 @ 18:12:17

D-Block & S-TE-FAN of Scope zou leuk zijn!

Ravenwood 02-01-2009 @ 18:31:04

DBSTF zou wel vet zijn

en dat officiële bericht is echt wel cool gemaakt :D

maar ff een stom vraagje, wat bedoelen ze nu met dat thema ctrl alt delete? snap er vrij weinig van :D

Josh-T 02-01-2009 @ 19:54:44

Ik hoop op een anthem van Alpha Twins of 2-Sidez

Headhunter(4)Ever 02-01-2009 @ 20:24:46

Zelf zal het me niet verbazen als het NS wordt, dat komt als eerste in mijn op als ik deze flyer zie..

Reity 02-01-2009 @ 21:47:50

NS kwam ook snel voorbij in mijn grijse massa (najah massa).
Samenwerkingsverband tussen hardstyle Dj en Hardcore Dj ivm met grote hardcore publiek wat hier op afkomt.?..

Maar het liefste zou ik zien dat er Southstylers – …….. (Anthem Inqontrol 2009) zou komen staan.. damn zucht, Slik … please q-dance (A)

Yannicksuper 03-01-2009 @ 00:29:33

Ja , poster ziet er goed uit , line-up zal ook wel goed zijn , anthem zou ik liefst van Noisecontrollers of Hhz wille horen :D Niet dat ik er heen ga ben tog te jong en tis te ver :P

oostzaner 03-01-2009 @ 12:21:47

Yannick, hoe oud ben je dan?

Nout 03-01-2009 @ 20:20:20

mysterieuze trailer :P denk dat NC de anthem gaan doen

Bas de Vogel 04-01-2009 @ 20:19:04

Control-alt-delete het thema, dan moet de maker van het anthem bijna wel Walt Jenssen zijn! :P

Yannicksuper 04-01-2009 @ 21:20:44

Ik ben 16 :D

manuela 06-01-2009 @ 12:20:27

nog ff tot de kaartverkoop :-) heb het gevoel dat het dit jaar snel uitverkocht zal raken!!! ik ben er als de kippen bij dus cuz i don’t wanna miss this great party!!!

Ravenwood 06-01-2009 @ 17:29:42

@ Khadber:

in die tekst/code geval staat ook wanneer kaarten verkocht worden en waar

TOL is ticket online en FRS is free record shop denk ik

oostzaner 06-01-2009 @ 19:18:06

@ Yannick
Ik ben ook 16 en ga gewoon naar InQontrol.

Yannicksuper 06-01-2009 @ 19:46:38

@ Oostzaner
waar woon jij ? kvind het nogal ver om daar helemaal heen te rijden , het is misschien 4-5 uur rijden , dat vind ik te veel :D

oostzaner 08-01-2009 @ 21:53:56

@ Yannick
Nou mijn naam en mijn avatar zeggen het al Oostzaan. :p dat ligt naast Amsterdam

Markos 09-01-2009 @ 10:02:03

@manuela

Zover ik weet is het nog nooit uitverkocht. Is gewoon te groot.

DonnyDj -Form.k.a.- BroodjeBakpao 15-02-2009 @ 19:01:22

geile trailer! vooral dat van ” There’s (1) new message waiting waiting for you” *CLICK* “WE… ARE… INQONTROL…”

ik ga trouwens voor een anthem van Alpha2, lijkt me uitstekend!
of anders Zany (maar dat betwijfel ik aangezien hij part o/t Donkey Rollers is :( )
en anders heel misschien Frontliner/A-Lusion ofzo ^^

@ Yannick
wat is 4 tot 5 uur reizen nou voor een geweldig feesie?!? :roll:
is het zekers waard heur :D :cool:

Dj – THE ShrinkZ 16-02-2009 @ 01:38:21

Ja De kaarten Zijn Binnen !!

Ik hoop toch ZO dat BRennan HEART Er weer is ^^

mensen VOor allen die heen gaan

ik wens jullie een Lekker Hard FEESIE :)

Ik en mijn broers ZIen jullie daaro !!

InQontrol09 16-02-2009 @ 02:42:34

Ben er bij! Ik hoop ook op Brennan! hij blijft voor mij een van de beste dj’s. Zijn smaak van muziek is zo goed! verder verheug ik me op the anthem! :D en een leuk feestje word het 100%!!!!!!!

Dj – THE ShrinkZ 16-02-2009 @ 06:13:57

Ik Ga er vanuit dat ze een dj als hem niet overslaan , maar voor t zelfde geld
hebben ze hem voor een groter event gereserveerd :(

maar ik ga niet zitten speculeren !!

HIJ is er gewoon , En NoiceControllers + Donkey Rollers Mogen dr van mij ook zijn xD

Ik zie jullie daar :)

groeten uit veendam !!

Timmer 16-02-2009 @ 18:12:49

frontliner en d-block & s-te-fan zouden voor mij de anthem mogen maken, maar dbstf hebben het voor reverse toch ook al gemaakt ;)

Michael 20-02-2009 @ 10:51:16

@ Markos…
In Qontrol is elk jaar uitverkocht gegaan hoor :p daat is het niet te groot voor.. :D

Snor 20-02-2009 @ 13:54:52
feestbezoeker 20-02-2009 @ 22:55:01

Misschien gekke vraag maar waarom word de Line-Up niet direct bekend gemaakt vanaf de dag wanneer het feest word aangekondigt? Eerder was dat ook niet zo dat je er maanden op moest wachten, ik ben er wel van overtuigd dat Inqontrol een goed feest word, maar ik ben altijd ontzettend nieuwsgierig wie er komen, dat je maanden lang op de line-up moet wachten soms wel 3 maanden lang echt ontzettend asociaal lang, dat vind ik wel echt iemand flauw maken

Vieze freddie 21-02-2009 @ 13:59:47

@ Micheal.
Vorig jaar was inqontrol niet uitverkocht. In 2007 ook niet en in 2006 ook niet.
Als je er vorig jaar wasgeweest had je zelf kunnen zien dat er ruimte zat was en langer na nie uitverkocht was.

manuela 21-02-2009 @ 18:03:03

ik kan niet wachten!!! IN QONTROOOOOOOOOOOOOOOOOOL! vetste feestje ever :-)

Eloy 07-09-2009 @ 16:26:13

EGT VET GEMAAKT DIE TRAILER!!

Reageren