In Qontrol 2009: Update en Interview AVIO

Er is een update verschenen over In Qontrol 2009. Allereerst een interview met Alphaverb & Intractible One en een update over de livesets op Q-Dance Radio!

op whoisinqontrol.com is er een interview met Alphaverb & Intractible One. Hierin vertellen ze openhartig over hun eigen live-act en hun DJ carrière an alles er omheen.

Ook is er aankomende zondag een hoop luistergenot op q-dance radio! We krijgen namelijk de volgende setjes:
set 1 – In Qontrol 2008 – Headquarters – Technoboy
set 2 – In Qontrol 2008 – Evolution Sector – Scope DJ & Frontliner
set 3 – In Qontrol 2008 – The Undergrounds Area – Bass-D & The Viper
set 4 – In Qontrol 2008 – Sin City Area – Mad Dog

qdanceradio_groot



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-03-2009 om 11:48 door Khadber | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
HardStyler 28-03-2009 @ 11:50:58

Mooie Setjes

set 1 – In Qontrol 2008 – Headquarters – Technoboy
set 2 – In Qontrol 2008 – Evolution Sector – Scope DJ & Frontliner

Khadber 28-03-2009 @ 11:52:02

Scope DJ! Kijk ik naar uit!

HardStyler 28-03-2009 @ 12:18:45

Stond gistere in de nieuwsbrief (mail) :)

InQontrol09 28-03-2009 @ 12:37:04

okee lekker :D

Taxi 28-03-2009 @ 12:49:39

Zo he, wat een kleaute vragen zeg. Snap wel dat het bij het Thema hoort enzo. Maar we weten nog vrij weinig van AVIo, ik had heel wat andere vragen gesteld, jammer.

Maar goed lekker natuurlijk die livesetjes van vorig jaar. Heerlijk voor in de trein altijd :P

Dennis Aka Mash 28-03-2009 @ 15:16:10

Erg saaie vragen in het interview zeg.

Nout 28-03-2009 @ 15:37:12

idd saaie vrage in het interview, ik snap best dat ze het thema ‘media’ in het interview door wille voere maar kom dan wel met vrage over media met muziek, nu ging het over media in de maatschappij en daar hoef je opzich geen dj’s voor de interviewe :)

Dennis Aka Mash 28-03-2009 @ 15:38:59

Het interview zal waarschijnlijk ook wel grotendeels voor nog wat extra reclame gemaakt zijn. En ik verwacht niet om de liefhebber nog wat meer van informatie te voorzien.

Frankert 28-03-2009 @ 17:22:15

Kan niet wachten tot dat het 25 april is :D

Dustydus 29-03-2009 @ 12:27:16

Haha ik ook niet maar dat zijn 2 dingen :O

1 – In Qontrol
2- Kaartverkoop Defqon !!!

DFH 29-03-2009 @ 13:08:15

kut vragen zeg in dat interview… idd leuk dat ze voor het thema gaan maar blijf dan niet doorvragen :S