In Qontrol 2010: De line-up

“The eyes of the world are focused on the Amsterdam RAI where the controversy In Qontrol ‘Save Exit Planet’ conference will take place on the 17th of April. The conference, addressing the world’s future will announce it’s four contributors in the discussion. At this very moment the four organizations will present the public what they claim to be their plausible solutions for the future of our planet. Aside the Mission Statements they will also reveal the members of their staff. Although their visions and agendas differ in almost every way, they are positive in achieving a collective point of view.”

Save.Exit.Planet

The Third Millennium Society
Coone & Isaac
Dock 45
Fausto & Artento Divini
Frontliner
Headhunterz
Noisecontrollers
Stephanie
Technoboy
Wildstylez
MC: DV8

The Imperial Greenhouse Institute
Alpha²
B-Front & Digital Punk
Bass Agents
Crypsis
Dailucia
Deepack
Psyko Punkz
Slim Shore
Titan
Live: Beat Providers
MC: Villain

The Chaos Theory Foundation
D-Passion
E-Ruption
Hellfish
Jeff
Korsakoff & DaY-már
Mad Dog
Nosferatu
Outblast
Partyraiser
Tha Playah
Live: Evil Activities

The Apocalypse Association
Buzz Fuzz
Dana
Dune
Franky Jones
Ghost
Norman
Panic
Stanton
Waxweazle
MC: Da Syndrome



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 27-02-2010 om 18:46 door Jor-D | Translate:

Reacties (64)

Plaats reactie
Maximize 27-02-2010 @ 18:48:01

(l)

JdeBftw 27-02-2010 @ 18:49:25

Bij Third Millenium Society ben je “Dock 45″ vergeten. Dat is Deepack….

Tel 27-02-2010 @ 18:49:49

The Imperial Greenhouse Institute (l)

LNDRTJN 27-02-2010 @ 18:52:06

Zieke shit.. die site is echt gruwelijk vet!

Ik mis bij de Imperial Greenhouse Institute ook iets..
Bass Agents worden namelijk ook aangekondigd op de site

HardstyleLover90 27-02-2010 @ 18:53:28

NICE

QuakerSw 27-02-2010 @ 18:58:28

Magere line up.. Kan echt beter!

Patjee410 27-02-2010 @ 18:59:07

dat word cker knallen!! :D

freddyadu8 27-02-2010 @ 18:59:40

Vind line-up wel vetttt!

Negert 27-02-2010 @ 19:01:12

@ The Imperial Greenhouse Institute
Bass Agents vergeten. In het filmpje spreekt men van B-front & Digital Punk, zouden ze samen performen?

Atraxisz 27-02-2010 @ 19:01:50

Waarom is heet Deepack Dock 45?
Hele vette site trouwens!

Wesz 27-02-2010 @ 19:02:24

Dus..zatox geen anthem?
En waar is AVIO!!!!!! =(

Sander 27-02-2010 @ 19:06:32

Die had ik ook wel verwacht eerlijk gezegd, mja dan zijn de PP er wel :D Heb er iig gigantisch veel zin in (H)

tomb 27-02-2010 @ 19:11:07

Imperial Greenhouse Institute!
Alleen jammer dat ik er niet ben :(

henk 27-02-2010 @ 19:11:14

vet

Jor-D 27-02-2010 @ 19:13:30

@henk, volgens mijn partyflock niet hoor :p

[NL]Sjefke 27-02-2010 @ 19:13:54

@Henk

Dat was een foutje van Partyflock ;)
Is inmiddels al veranderd!

HardStyler 27-02-2010 @ 19:15:50

Mooie line up ;)

pipo 27-02-2010 @ 19:35:25

slecht, egt VEEL MINDER dan vorig jaar.

alleen de Hardcore area is nu wel goed.

Wesz 27-02-2010 @ 19:48:41

Ik support 3MS xD

eMule 27-02-2010 @ 20:13:54

Ik mis AVIO ;<

GreenX 27-02-2010 @ 20:36:23

wat een line up ^^

Vooral imperial greenhouse (l)

G1LL 27-02-2010 @ 20:38:44

Hmm, niet denderend, maar zeker niet verkeerd! :)

Chukkels 27-02-2010 @ 20:47:55

Hmm, de twijfel wordt alleen maar groter. Niet echt een vette line-up imo. Had toch liever wat andere nieuwe artiesten gezien en ik mis een aantal gerenomeerde artiesten. Ik loop er in ieder geval niet warm voor. Beslis op de dag zelf wel of ik ga of niet, hangt grotendeels af of ik dan hersteld ben van mijn operatie.

Taxi 27-02-2010 @ 21:10:43

Vind het thema een beetje over de top gepresenteerd, en de line-up valt tegen
Zonde

Snor 27-02-2010 @ 21:52:32

Imperial Greenhouse Institute <3
Mis alleen Ran-D, voor de rest nergens teleurgesteld, word dus weer hele avond bij Area2, net als vorig jaar :D

rich 27-02-2010 @ 22:50:03

Area 1 de standaard namen, area 2 heeft wel een paar interressante namen. Ben erg benieuwd naar B-Front & Digital Punk. Binnenkort maar s kaartjes kopen. :p

Barto 28-02-2010 @ 00:23:12

dit wordt zo heeeeerlijk :D :D :D :D

JVDK 28-02-2010 @ 00:49:51

Lineup valt een beetje tegen. Geen Ran-D, AVIO, DBSTF, Zany, Tatanka of Zatox.
Verder wel leuk dat er veel live wordt gedraaid

letwan 28-02-2010 @ 01:56:58

mhuaw mhuaw…hijs niet slecht maar k heb ckerweten betere gezien

Prosaxx 28-02-2010 @ 03:55:54

@ JVDK:

Ben juist blij dat DBSTF er niet staan

Mike-O 28-02-2010 @ 03:56:50

@ JVDK
Ran-D mis ik idd ook wel, zo ook Zany, Tatanka en Zatox
Maar the great Zany show is een week eerder als in Qontrol,
en Zatox draait dezelfde avond al op een ander feest..
voor de rest hoor je mij niet klagen..

raiser 28-02-2010 @ 11:22:51

mwah vorig jaar vond ik de sfeer al nie best, werd wel lkkr gedraait…
maar ik denk dat ik deze oversla…
greenhouse ziet er wel goed uit
millenium tjah stelt nie sow veel voor

thedominator 28-02-2010 @ 11:24:59

Magere line-up als je het aan mij vraagt :(

SoundTunerZ 28-02-2010 @ 13:30:13

Die site is wel erg vet gedaan :) Alleen jammer van dat nieuwe lezer concept. Dat is echt slecht geacteerd xd

Just4Music 28-02-2010 @ 14:01:08

4e zaal, echt vet!

Bux-x 28-02-2010 @ 14:10:47

Dat word heen en weer lopen! :cool:

NoiseHunterZ 28-02-2010 @ 15:19:08

wat een irritante site

Sunrise8 28-02-2010 @ 15:39:33

Ik ga wel heen, maar vind de line-up bar slecht vergeleken met voorgaande jaren. Waar zijn de keiharde afsluiters in zaal 1 en 2 (zoals vince in 2008). En ik mis vooral zatox, tatanka, zany, neophyte, vince, brennan heart, davide sonar en the prophet had ik ook wel weer een leuk setje willen zien draaien.
En a-lusion had ik er zeker weten graag bijgehad, maja je kan niet alles hebben.

Mijn mening: q-dance moet met een hele spetterende show stage komen om de line-up goed te maken ;)

Overload 28-02-2010 @ 15:56:58

ik mis wel iets… donkeyrollers

evasive 28-02-2010 @ 16:47:53

damm nice line-up!! waar blijft de anthem?? :D

Bas de Vogel 28-02-2010 @ 17:56:17

Zatox? AVIO? Ran-D? goddomme :(

Nipsen 28-02-2010 @ 17:59:41

MC da syndrome, MC Villian, MC DV8, wat wil je nou nog meer op een feest(L)

Da Syndrome in de early, 100% adhd daar:P

Raffa076 28-02-2010 @ 19:09:20

Nou voor de MCs ga ik zeker naar een feest toe ja :confused:

Nipsen 28-02-2010 @ 19:50:00

Lekker huilen, bedoel er alleen maar mee te zeggen, dat het er wel op vooruit gaat nu Ruffian gekickt is.
En als Ruffian er stond, zat je weer te janken dat hij te veel schreeuwt en kut is.

Psyko Punkz zijn top bezig!
verrassende line up, maar dat maakt m niet minder:D

Khadber 01-03-2010 @ 00:18:08

Chic hoor! Heel veel zin in.

Snap niet wat mensen er niet goed aan vinden eigenlijk. Er is genoeg varatie te vinden in namen en dat er een aantal artiesten niet bij zijn, dat blijf je houden. Tuurlijk is het jammer want bijv Zatox, Zany & AVIO horen wel bij mijn favorieten. Maar je kan nooit de perfecte lineup hebben en ze hebben vast wel een rede om ze niet te boeken. Deze lineup is een stukje vernieuwender en dat scheelt sowieso al een hele hoop.

Wel benieuwd naar die Bass Agents trouwens, er was al eerst een gerucht gaande dat ze op In Qontrol zouden staan, maar ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit van ze gehoord. Wie weet is het wat.

Ook heel erg blij dat ze Hardtrance alsnog een beetje de ruimte geven!

langemike 01-03-2010 @ 08:18:25

Ben al 2x naar In-Qontrol geweest en het is twee keer dik tegengevallen! Daarom blijf ik dit keer maar lekker thuis ;)

Chaos 01-03-2010 @ 11:23:53

Endymion, Tommyknocker en Noize Suppressor had ik graag erbij gezien en een Hardcore afsluiter op de main, verder wel vette line-up, ben alleen teleurgesteld omdat ik op PF keek en daar stonden oa NC Live, HHZ Live…

Bon0mel 01-03-2010 @ 11:35:45

lekkere line-up! mis alleen DBSTF wel:( vorig jaar de album release op mn verjaardag was een mooi kadotje(H)

word weer een mooi feest dit jaar!

Michiel201 01-03-2010 @ 13:37:25

Zitten een paar verassende namen tussen, ben benieuwd

hutje 01-03-2010 @ 14:28:47

khadber ik ben het voledig met je eens ;)

had alleen graag donkey rollers er bij gezien mja die waren afgelopen 2 jaar er ook al.
Verder word het een avond in millenium en imperial greenhouse, daarnaast af en toe ff kijken bij de andere zalen :)

kortom het word een top avond!!! :D

CollinDj 01-03-2010 @ 16:39:11

die kale die je ziet praten in het donker bij het filmpje van The Third Millennium Society is volgens mij frontliner dus zou me niks verbazen als hij de anthem heeft dit jaar

JP 01-03-2010 @ 17:19:03

ik had graag zatox & brennan heart gezien maar evengoed een goeie line-up met
psyko punkz, frontliner, b-front & digital punk, NC & HHZ als de echt knallers!
en hopen op een afsluiter van deepack
heb dr iig zin in! :)

stuart9 01-03-2010 @ 17:31:50

Line-up had beter gekund… Maar is zeker niet slecht!! Ik hou het nog even als optie in mijn agenda! En ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de RAI is als locatie! :D

Mike-O 01-03-2010 @ 19:45:42

snap niet waarom mensen DBSTF missen.
zijn top DJ’s, maar zijn tegenwoordig op bijna ieder feest te horen..
dat vind ik persoonlijk wel een beetje jammer!

JP 01-03-2010 @ 23:10:29

helemaal met je eens Mike-O, die sets van hun kan ik onderhand wel dromen.
neemt niet weg dat ze een aantal geweldige nummers uit hebben gebracht zoals shiverz, human soul, supernova & mma

Raffa076 02-03-2010 @ 00:26:06

Ik jank helemaal niet, want ik heb nog altijd liever géén MC dan wel een MC.
Maakt niet uit wie ik vind het sowieso overbodig van mij hoeft het gewoon niet.

Pur-e. 03-03-2010 @ 11:42:12

Titan ^^

Flixx 03-03-2010 @ 21:10:51

Zany vind ik de laatste tijd minder…
Maar waar is D-Block & S-Te-FaN?

Rik 03-03-2010 @ 21:18:05

Als je die namen omdraait ben ik ´t met je eens :p

sjoerd.o 03-03-2010 @ 22:00:13

Vind de line-up echt top! Ben vooral erg te spreken over The Imperial Greenhouse Institute. Denk dat ik daar toch wel het grootste deel van de avond te vinden ben. Eindelijk een keer Psyko Punkz aanschouwen! :)

NoiseHunterZ 03-03-2010 @ 22:43:19

The Imperial Greenhouse Institute die line up (l)

vanoselstas 03-03-2010 @ 23:14:29

Psyko punkz is egt gruwelijk om bij te zijn :D was er bij tijdens Q-base!
Beat providers vond ik afgelopen jaar op defqon ook heel gruwelijk dus bij deze 2 ben ik sowieso

verder moest ik een beetje wennen aan de line-up maar als je een beetje verder
denkt dan normaal is het wel vet dat er veel nieuwe (voor mij soms onbekende dj’s) zijn,
hoor je veel nieuwe nummers en dat is ook wel een keer leuk.

Ik had de Prophet wel willen zien afsluiten alleen :P maja nu maar NC dan omdat kasparov ook hardcore kan draaien

MrMonster0513 05-03-2010 @ 21:41:26

Waar is de early hardstyle zaal -_-

tadaa 18-03-2010 @ 11:17:05

bass agents zijn echt goed :D dj’s uit maleisie hebben best goeie nummers etc.

Reageren