In Qontrol 2010 – Save.Exit.Planet

Het nieuwe jaar begint al goed, Q-dance heeft een nieuwe editie van In Qontrol aangekondigd. Op zaterdag 17 april staat de Amsterdam RAI in het teken van In Qontrol “Save.Exit.Planet.”

Er is nog weinig bekend over deze editie van In Qontrol, maar het beetje dat bekend is delen wij graag met jullie:

It took Earth 20.000 times longer to create life than it takes humanity to destroy the planet. Is this the scenario of our era?

Are we out of control?

Or are we…..In Qontrol?

On Saturday the 17th of april, Q-dance presents four visions on a collective future.

Website
De website van deze editie is te vinden op save-exit-planet.org

Kaartverkoop
De kaartverkoop start op zaterdag 9 januari op de website Q-dance. De kosten zijn €47 voor normaal, en €62 voor VIP.

Trailer
De trailer is hier te bekijken.

Zalen
Er zijn waarschijnlijk 4 zalen met de namen:
The Imperial Greenhouse Institute
The Third Millennium Society
Chaos Theory Foundation
The Apocalypse Association

Alle andere informatie zoals de line-up, timetable zal in de komende weken duidelijk worden!

In Qontrol 2010



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-01-2010 om 15:21 door Jor-D | Translate:

Reacties (50)

Plaats reactie
Simizle 01-01-2010 @ 15:22:10

i like! :D

Kepro 01-01-2010 @ 15:29:21

Super

lorennzkee 01-01-2010 @ 15:40:12

Vette trailer

Maximize 01-01-2010 @ 15:54:29

Hier gaan we heeheen!

KSwoosh 01-01-2010 @ 16:02:43

zeeeeeeeeer nice!

Overload 01-01-2010 @ 16:06:29

wooow super dikke trailer…

hier wil ik echt bij zijn!

Ravenwood 01-01-2010 @ 16:20:39

aan-wezig!!! echt vette trailer! ben benieuwd die de eer krijgt om het anthem te maken!

Sjonnie 01-01-2010 @ 16:36:41

Jaja dit gaat em worden!

rickie 01-01-2010 @ 16:43:17

Hier moet ik gewoon heen :) zal vast en zeker weer erg bruut worden

HardStyler 01-01-2010 @ 16:57:39

Hmmm.. like it :roll:

Snor 01-01-2010 @ 17:33:16

Ze beginnen weer lekker vroeg met lekker maken :P Maar hier moet ik zeker heen, afgelopen jaar was zooo vet!! Trailer is ook naise!

Dennis Aka Mash 01-01-2010 @ 18:10:29

Hmm.. Ik ga serieus overwegen om als 17 jarige toch is binnen proberen te komen op In Qontrol!

Derbi Senda 01-01-2010 @ 18:41:06

@ Dennis Aka Mash

Je komt echt makkelijk binnen,
ik was er vorig jaar ook en bij Qdance present : Scantraxx
En was bij Qlimax.
En ik ben in juli pas 16 geworden.

daniel 01-01-2010 @ 18:51:17

Derbi Senda

Ja als je er oud genoeg uitziet,
Niet iedereen heeft die mazzel :p

bra,m 01-01-2010 @ 20:21:17

je komt altijd binnen… ik ging van mn 13e naar alle id&t en q-dance partys.
nooit geweigerd.

dellion 01-01-2010 @ 21:20:23

bra,m

Wat ik me afvraag , ik ben namelijk 16.. en geen idee of ik er jong of oud uitzi voor mijn leeftijd.
Maar als ze dan niet controleren op een feest, controleren ze dan helemaal niet of alleen bij twijfel. Want dan kan je als je jonger bent wel problemen krijgen.

Denk dat het voor mij eerst eens België word, waarom belge wel 16+.. en nl niet ? :(

Chukkels 01-01-2010 @ 22:29:33

Waarschijnlijk skippen dit jaar. Was wel leuk vorig jaar, maar toch wel het minste feest van het afgelopen jaar (voor mij dan). Maar in die periode zit ik juist net in het begin van m’n revalidatie van m’n kruisbandoperatie, dus zal hem waarschijnlijk niet worden.

[NL]Sjefke 01-01-2010 @ 23:15:16

Dellion

Je controleren gewoon wanneer ze zin hebben, Ik ben nu naar 4 grote feesten geweest (1x was ik 17) en ik ben geen x gecontroleerd, je moet gewoon geluk hebben, en heb je geen geluk dan heb je pech en ben je je kaartje kwijt!

G1LL 01-01-2010 @ 23:36:07

Ik hoop dat ik d’r bij ben:D!

dellion 02-01-2010 @ 00:55:26

[NL]Sjefke

Gewoon proberen dan :p Maar dan bij Q-dance 10 jaar jubleum, lijkt me beter te gaan worden dan inqontrol.

En anders, gewoon belgie met 16+ :p

Timcaspertje 02-01-2010 @ 11:06:51

Zoiezo Aanwezig :D

The Ace of Bass 02-01-2010 @ 15:58:30

Aanwezig!

iSenSe` 02-01-2010 @ 16:46:06

dit gaat’ em worden, zowieso :D
vorig jaar 5Q feesies gehad, inQontrol nog steeds de top!

RoBinVdHaRdStYleR 02-01-2010 @ 18:11:19

Ik wil erheen! kaartje kopuh!!

Absolutsen 03-01-2010 @ 12:52:39

Hoppa.. derde keer! :D

Mannonymous 05-01-2010 @ 16:38:21

Nice!
Zat er op te wachten ^^
Ben alleen benieuwd naar de anthem, hopelijk gaan ze niet net zo ouwehoeren als bij Qlimax…
Daar duurde het ook eeuwen.

Voor de mensen <18 niet komen!!
Ze controleren suuuuuuper streng!
En als ze je pakken, ajuu 50euries ;)

InQontrol09 05-01-2010 @ 16:40:22

Valt best mee met die controle hoor..

Mannonymous 05-01-2010 @ 22:14:33

sssst…. niet zeggen :p

InQontrol09 05-01-2010 @ 22:24:26

lol oke, nou -18, pas maar op hoor, echt heeeel streng die controle! :huh:

Mannonymous 06-01-2010 @ 13:07:22

Ja hééél erg… Ze doen ook een full bodyscan net als op ‘t vliegveld!:O

dellion 06-01-2010 @ 13:22:24

Mannonymous

Discriminatie, alle msnen die van hardstyle/core houden horen er gewoon bij. onzin die 18 + ding :p

Willem 06-01-2010 @ 14:06:38

Echte liefhebber probeert het gewoon.. ondanks dat je nog geen 18 bent, heb ik in iedergeval wel gedaan:P

Mannonymous 06-01-2010 @ 22:03:53

Nee goh…
Maar al dat gebeuren altijd er om heen…
Altijd maar van “Waarom niet voor 16″ etc…
Stel je voor dat je in een keer tussen allemaal kereltjes van 15/16 staat, kan je net zo goed naar de plaatselijke takke discotheek gaan. En de sfeer wordt er ook niet beter op.
18+ klaar. punt. uit. ^^ :D

InQontrol09 06-01-2010 @ 22:07:34

Als t echte hardstyleliefhebbers zijn kan mij de leeftijd geen ruk schelen.. Dan verpest het de sfeer niet hoor.

dellion 06-01-2010 @ 23:42:12

Mannonymous06-01-2010 @ 22:03:53

De plaatselijke discotheek heeft meestal niet zoveel mensen die van hardstyle houden [wel met hardstyle feesten maar die zijn er minder vaak] Daarom, voor jongeren is er amper wat en wat maakt het uit, je houd van hardstyle dan vind ik ook dat je er bij mag horen en ook bij zulke feesten mag komen.

Komop in belgie is de sfeer ook altijd geweldig, niet dan? ^^

Inqontrol 09

Precies. [ik zou een naam verandering nemen trouwens, InQontrol2010 ofzo? :p ]

Raffa076 06-01-2010 @ 23:45:44

Gewoon gaan en probeer jezelf niet zenuwachtig te gedragen. Geloof mij, je komt
gewoon binnen. Ik ga al vanaf mijn 16e naar feesten en ik ben nog nooit op ID gecontroleerd.
Ik denk dat meer dan de helft van de niet 18-jarigen al afgeschrikt zijn doordat er word gezegd dat er ‘streng gecontroleerd’ zal worden.
Daar komt nog eens bij dat de doorstroom moet vlotten, aangezien er vaak al flinke rijen mensen staan die allemaal naar binnen willen, zou niet echt opschieten als ze dan bij elk twijfelgeval iemand’s legitimatie moeten gaan vragen.

Ik kan het je niet voor 100% garanderen natuurlijk, maar de kans is groot dat je gewoon binnen komt;)

The Viking 06-01-2010 @ 23:50:14

Vorig jaar geweldig feest geweest was toen mijn eerste Q-dance feestje. Gaat hem zowizo weer worden dit jaar wordt mijn eerste Q-dance feestje dat ik wel 18 ben:P Maarjah eerst nog zoveel andere leuke feesten gaan meepakken waaronder X-Qlusive, Hardbass, black, Rebirth

daniel 07-01-2010 @ 13:17:20

Raffa076

Misschien eens proberen dan, het geld maakt niet uit :p
En eens proberen mijzelf wat ouder te laten lijken en valse id misschien?

Maar denk dat volgend jaar slimmer is, ik ben dit jaar dan net als k ga bij inqontrol 16 week ervoor ofzo geworden.

henk 07-01-2010 @ 13:31:30

Doe een nepsnor op.

Natascha 09-01-2010 @ 17:40:15

Ckrs wel dat ik hierr helemaal uit me dak ga! :cool:

Mannonymous 09-01-2010 @ 18:29:31

Zag op Qlimax genoeg lutsers die er niets te zoeken hadden (maar dan heb je ‘t ook wel over qlimax…)
Voor de rest, door de controle komen gaat altijd wel simpel, de medewerkers van WWS zijn meestal zelf niet ouder dan een jaar of 20;)

ps iemand enig idee wat de capaciteit van dit feesie is?

Pete 10-01-2010 @ 18:53:31

ben er bij! Kaartjes zijn al binnen!

Gusti 07-02-2010 @ 20:34:47

je komt echt wel binnen
als je maar een kaartje hebt.

ThaMaster 09-02-2010 @ 14:07:39

op je 13de al binnenkomen vind je dat stoer ofso ohja op internet kun je alles zeggen he sukkeltje.
Ik ga er over nadenken trailert is eqt vet!:D

svenn 19-02-2010 @ 14:17:16

ik ben 15 en ik wil heel graag heen denken julie dat ik binnen kom?

xljarno 19-02-2010 @ 14:36:12

@svenn

Nee, doe maar niet tussen de grote jongens

E-rik 19-02-2010 @ 15:32:23

@ sven:

met 15 lijkt me dit iets te riskant, qua entree en qua feest

Sam 10-04-2010 @ 20:07:46

HAHA heb net 2 YIP tickets gewonnen met mijn filmpje op youtube over third millenium society
Foking veel zin in!!!

filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=BWfJxdCR7fE

Reageren