Inshock Overdose: Ran-D starts a fire

Eindelijk is het zover; na een jaar wachten staat er weer een super vlammende editie van Inshock Overdose voor de deur! En dit keer met niemand minder dan Ran-D.

Ran-D heeft het voor elkaar gekregen om enkele van de beste artiesten van het land te fuseren voor een inferno van hardstyle… om je vingers aan te branden. Met onder andere zijn partner in crime, Adaro, de Psyko Punkz, Frequencerz en natuurlijk B-Front, die in het afgelopen festivalseizoen al flink hebben kunnen oefenen voor deze heerlijke party.

Uiteraard is er net zoals vorige editie weer een ‘internationale act’ vertegenwoordigd op Inshock Overdose! Dit jaar zal niemand minder dan Zatox de medeaanstichter van het vuur zijn op Ran-D starts a fire…

Enkele oude bekenden van vorig jaar zullen ook dit jaar weer hun bijdrage leveren…Mc Rems zal zijn stemkunsten weer laten horen en ook VJ Vidolic zal de show weer stelen met zijn vlammende visuals die menig bezoeker vorig jaar versteld hebben doen staan!
Kosten noch moeite zullen worden gespaard om een ‘klein’ feest een alure te doen geven van een groot event.

Dankzij de locatie, die vorig jaar zijn intrede maakte bij Inshock Events, zal de beukende hardstyle Boxmeer op zijn kop zetten… Nouveau Riche, dat gevestigd is in een voormalige bioscoopzaal, functioneert tegenwoordig als grote feestlocatie. Het beschikt over een geweldige akoestiek, fantastische aankleding en biedt plaats aan 1000 feestgangers!

Voor een mooi bedrag van €16,- ex. fee kun jij vanaf 21.00 uur tot 05.00 uur getuige zijn van deze editie met een line-up van topformaat! Kaarten zijn verkrijgbaar via www.inshock-overdose.nl en Free record shop.

Volg via de ‘social networks’ alle ontwikkelingen van Ran-D starts a fire:
www.twitter.com/inshockevents
www.inshockoverdose.hyves.nl

Één Ding is zeker; op 23 Oktober 2010 zal Nouveau Riche spreekwoordelijk in vuur en vlam staan!.

Tot op Inshock Overdose – Ran-D starts a fire!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 12-10-2010 om 19:24 door Jor-D | Translate:

Reacties (31)

Plaats reactie
Simizle 12-10-2010 @ 19:36:35

Nice! :D

FRArnold 12-10-2010 @ 19:37:00

Dat noemen we nog eens een line-up :D

Martinos 12-10-2010 @ 19:41:20

WOEI! Wat een line-up!!! Beetje jammer dat het 220(!!!) kilometer ver weg is. :S

tevion22 12-10-2010 @ 19:42:31

NICE!

The Amethist 12-10-2010 @ 19:54:44

Gelukkig ma 20 minuutjes fietsen :D

Vishengel 12-10-2010 @ 20:01:03

Aanwezig !

Mike-O 12-10-2010 @ 20:07:40

Die avond ben ik al aanwezig bij DBSTF @ Outland.

HSaddict 12-10-2010 @ 20:27:20

ieder z’n smaak..
maar mike-o ik had het wel geweten haha, flink beuken bij deze helden! :D
alhoewel er in outland ook een wat leuke namen staan hoor!

Mike-O 12-10-2010 @ 20:30:09

Had daar m’n kaartje al voor gekocht en Rotterdam ligt naast de deur, dus ja. Dit lijkt me ook veel beter maarja, genoeg beukfeesten de laatste tijd!

MR.MvD 12-10-2010 @ 20:32:51

Hmmm lopen of fietsen? Super dikke line-up heur!

HSaddict 12-10-2010 @ 20:54:07

Daar heb je gelijk in, ik denk ik in jou situatie dezelfde keus had gemaakt ;)

florian21 12-10-2010 @ 21:08:32

is het 18 of 16 ?

Rik 12-10-2010 @ 21:15:01

Te ver weg :(

Rem6 12-10-2010 @ 22:30:07

ik oook, SICKE LINE UP had zo geruild maar ik heb me ticket al voor DBSTF want dat is 20min met trein :P lekker makkelijk!

wachten op loudness dan maar

Nairobi 12-10-2010 @ 22:43:15

omfg! alleen hoe kom ik er? is er een station in boxmeer dan pak ik de trein van 6 uur terug :) :p

Markossz 12-10-2010 @ 22:54:07

Ja is zeker een station in Boxmeer City! Hmm ik ga denk ik maar met de voet :p

Poepislekker 12-10-2010 @ 23:05:24

Zieke line-up, komen ze alleen beetje laat mee en nu kan ik niet van de partij zijn!:cry:

Snor 12-10-2010 @ 23:08:50

Waarom allemaal zo ver weg :cry:
Rotterdam lijkt vergeleken hiermee wel een plezierreisje, 190 kilometer ver, dat ga ik gewoon niet doen, maar man man wat een line up voor 1 avond en 1 zaal :(

Joshua 13-10-2010 @ 07:45:02

16 euro ,,, :huh:
YES hier gaa ik wat mensen mee naar toe slepen! ^^ :idea:

back2daparty 13-10-2010 @ 09:08:04

Zoooow ! zeer lekkere lijn omhoog :)

donkeyrollers 13-10-2010 @ 09:47:18

zeer dikke line-up maar is leeftijd 16 of 18??

iSenSe` 13-10-2010 @ 09:52:35

@ Martinos, jij woont hier dichtbij :O
google maps: Bij mij zegt hij 220, bij jouw 222 km… dus je moet haast wel in Surhuisterveen wonen :P

Joshua 13-10-2010 @ 10:06:59

@ iSenSe,

ja of 220 km in een andere willekeurige richting?

donkeyrollers 13-10-2010 @ 10:07:29

maar kan iemand mij de leeftijd zeggen????

The Amethist 13-10-2010 @ 10:34:06

16, kijk maar op pf ;)

donkeyrollers 13-10-2010 @ 11:31:47

beterbeter kan ik met mn broertje erheen:P…die is namelijk 16;)…vandaar de vraag…dankje voor info:)

Svenniey_one 13-10-2010 @ 13:12:20

Super Vette Line- up, alleen jammer dat ik dan in gran canaria zit :p

Niekie91 13-10-2010 @ 16:14:20

half uurtje fietsen…….Vorigjaar ook geweest was zeker nice, en lijkt alleen maar beter te worden :D hoop optijd fit te zijn.

rodger88 13-10-2010 @ 17:33:04

hé?
Geen A2
Apart als je wel bij A2 records zit, maar desalniettemin(bruut woord:p) Zieke line-up

Erg jammer dak dan zelf al moet draaien

inshock overdose 13-10-2010 @ 20:04:14

A2 is er niet bij omdat ze een buitenlandse boeking hebben,wel jammer inderdaad hoor

Woebe 13-10-2010 @ 20:46:01

Nice nice niceeeee~!

Reageren