Intents Festival 2010: Eerste Informatie

Terwijl de thermometer overdag net weer boven de 0 graden uitkomt, gaan onze gedachten al uit naar de zomer van 2010. Op 5 en 6 juni 2010 vindt Intents Festival voor de zevende keer plaats. Op het aanzienlijk grotere festivalterrein staat bezoekers van Intents Festival weer een geweldig avontuur te wachten. We verlaten namelijk moeder aarde om een muzikale ruimtereis te maken naar the ultimate universe!

Intents Festival 2010 wordt een ultieme festivalbeleving voor iedere bezoeker. Op The Ultimate Universe wordt namelijk meer dan ooit aandacht besteed aan decor, show en entertainment.

Daarnaast kunnen bezoekers zich voorbereiden op een top line-up, zoals men dat gewend is van Intents Festival. Op zaterdag kun je genieten van de beste hardstyle, hardcore en oldschool-artiesten die dit universum te bieden heeft. Op zondag zorgen de betere house en eclectic artiesten voor de warmte, gezelligheid en goede (Brabantse) sfeer die dit festival zo uniek maken. Het festivalterrein wordt bovendien flink uitgebreid met onder meer een grote food-area. Zo worden festivalbezoekers nog beter in alle wensen voorzien!

Early flight ticket

Wil jij als VIP-gast deel uitmaken van deze happening/reis? Koop dan vanaf 10 februari een early flight ticket. De eerste 500 flight tickets krijgen een automatische First-class upgrade. Met die upgrade krijg je vele extra’s, zoals een First-class ingang, speciale VIP-deks met eigen bars en toiletten en lekkere hapjes. Early flight tickets zijn verkrijgbaar van 10 februari 18:00 tot en met 28 februari (op=op). Vorig jaar waren de early birds binnen enkele dagen uitverkocht dus wees er dit jaar snel bij.

Combitickets
En wat is er nu beter dan één dag Intents Festival? Twee dagen natuurlijk! Wie twee dagen van Intents Festival wil genieten, koopt een combiticket en bespaart zo 6 euro.

Consumptiemunten
Wil je bij binnenkomst meteen genieten van een drankje, dan koop je je consumptiemunten met korting in de voorverkoop (op www.intentsfestival.nl).

Flight ticketverkoop
(Early) flight tickets en combitickets zijn verkrijgbaar via Belcompany, www.intentsfestival.nl en www.timoco.nl

Meer info
Meer info over Intents Festival en de line-up volgt later.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 09-02-2010 om 17:31 door Khadber | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
jeroen 09-02-2010 @ 17:50:10

klinkt aanlokkelijk vooral om dat de meeste van me matties toch meer van de house en hardsyle zijn,
wat is miminum leeftijd?

tafkan 09-02-2010 @ 17:54:01

Tis altijd 16+ geweest dus zal dit jaar ook wel weer zo zijn

Stefan 09-02-2010 @ 17:56:50

Lekker, tijdens mijn examenreis! :(

LNDRTJN 09-02-2010 @ 17:57:25

Zeeeeeker weer heen!
Vorig jaar een super dag gehad, en voor dat geld een TOP line up gezien!
Zo te zien hebben ze iets met de kritieken gedaan, grotere food area is zeker nodig, want dat was vorig jaar geen doen!

Maaster 09-02-2010 @ 18:18:04

Vorig jaar topfeest! Wel veel jong spul wat er rondloopt. Maar vorig jaar geen last van gehad. 100% zeker aanwezig!

Vik 09-02-2010 @ 18:31:01

Was heeeel vet vorig jaar! (l)

Dit jaar zeker weer aanwezig. :D

Hardstylecore 09-02-2010 @ 19:08:05

Een week te jong :( :cry: Ik had er zo op gehoopt dat the harder stylez een week later zouden vallen ^^
Dan was dat op me b-day :D
Maarja, nu moet ik nog een jaartje wachten…

thedominator 09-02-2010 @ 22:21:24

Zeker dit jaar erheen!
paar vrienden van me hadden topfeest gehad dus dit jaar ook maar
eens een kijkje nemen… :)

MusicIsEverything 09-02-2010 @ 22:23:06

Afgelopen jaar heel vet.:D

Dit jaar ben ik er helaas niet bij want dan zit ik in Lloret.:D

Taxi 09-02-2010 @ 23:13:09

Mooie flyer, altijd wel een goed feestje geloof ik

Tom 10-02-2010 @ 08:16:17

Jammer al die 16+ feestjes, ik hoef echt niet tussen al die jochies rond te lopen…

Luck-E 10-02-2010 @ 10:30:17

Wordt alweer de derde keer voor mij, en als ik het zo lees ben ik er dit jaar bij als VIP!! :)

Mainai 10-02-2010 @ 12:31:14

Zeer geslaagd altijd. In de afgelopen 4 jaar dat ik er ben geweest uitgegroeid van dorpsfeestje (destijds alleen nog maar house en nederlandstalig) tot geweldig evenement. Goede service, goede sfeer, klasse line-up en betaalbaar. :)

maxx11 10-02-2010 @ 17:08:43

altijd goeje vorig jaar zeer mooie line up en het mooiste is het is voor mij 15 min lopen :)

Timmer 10-02-2010 @ 18:25:59

WEER AANWEZIG

DJ ShaG 10-02-2010 @ 21:52:03

Ben er bij!! :)

jeroen 10-02-2010 @ 22:41:37

35 eurie combiticket niet duur nee,
maar ken je nog ergens overnachten ofzo dan?

stefaneke 09-03-2010 @ 09:06:30

Line up is bekend, kreeg een mailtje:

The Harder Styles

- Live: Dee-Block & S-Te-Pack
- D-Block & S-Te-Fan
- Psyko punkz
- Brennan Heart
- The Prophet
- Dj Isaac
- Coone
- Live: Hardstyle Masterz
- Devon K
- Dr. Phunk
- The Pitcher
Hosted by: Mc Villain

Outrageous:

- Deepack
- Paul Elstak
- Zatox
- Vince
- A-lusion
- Live: Flamman & Abraxas
- Ran-D
- Avio Live
- Panic
- Noisecult vs Soulshakerz
Hosted by: Mc Renegade

T-Town Masters

- Live: Evil Activities
- Partyraiser
- Tha Playah vs Nosferatu
- Korsakoff
- Noize Suppressor
- Promo
- Live: Ophidian
- Only
- Trypsin vs. Prankster
- Live: T-Town Dream Team
- Xardio vs Ninjakwan
Hosted by: MC Syco & MC Apster