Intents Festival 2011: Making of the anthem

Dit is het magische moment waar iedereen op heeft gewacht. Het eerste Intents Festival Anthem is klaar! Maandag 6 juni is de releasedatum. Maar om jullie alvast kennis te laten maken met deze geweldige track kun je nu alvast genieten van…

The Making Of: D-Block & S-te-Fan ft. Mc Villain – The Magical Mystery (Official Intents Festival 2011 Anthem)

Klik hier en bekijk hier de Making Of

Maar er is meer nieuws speciaal voor alle iPhone-liefhebbers. Momenteel wordt er namelijk hard gebouwd aan een iPhone App. Hierop vind je niet alleen basale informatie zoals een floorplan, timetable en latest info. Maar ook leuke extra’s zoals links naar social media, reistijden (trein/bus) en nog meer leuke extra’s. Deze App kan straks gratis gedownload worden in de App Store.

Day-1 van Intents Festival 2011 is al geruime tijd uitverkocht. Maar day-2 tickets zijn nog verkrijgbaar via intentsfestival.nl.

Intents Festival 2011: Where reality ends and the magical mystery begins…



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 09-05-2011 om 22:09 door Jor-D | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
Insigniaz 09-05-2011 @ 22:36:37

beetje klaar met D-block & S-Te-Fan

Hooli 09-05-2011 @ 22:37:42

Dikke studio :D

Wel lekker zomers anthem

PingPong 09-05-2011 @ 23:08:41

Alleen avio kan nog iets goed hier volgens mij? -_-

PingPong 09-05-2011 @ 23:09:33

doen*

San Marco 10-05-2011 @ 00:06:25

Het is wel echt altijd MC Villain de laatste tijd.. :huh:

QonFuzion 10-05-2011 @ 00:19:08

Zozo.. vette Making Of vid!
Je zou bijna een idee kregen van wat ze precies doen.

Oh, en trouwens: deze track is echt totaal niet aan mij besteed. Vind er echt niks aan: slappe kicks, jammerlijke break en vocals en behoorlijk random melodie.

TP-Project 10-05-2011 @ 08:55:36

Saai

Atraxisz 10-05-2011 @ 08:59:43

Ik vind de kicks nog wel meevallen, maar ben ook wel een beetje klaar met DBSTF

Mc Villain 10-05-2011 @ 11:15:20

Ja ja Ik heb ook maar een accountje aangemaakt :p

En dit word mij eerste post :)

Bedankt allemaal voor jullie opmerking!! Positief of negatief :D

WIJNUH 10-05-2011 @ 12:54:57

Ik vind dit wel een leuk nummer. Lekker sfeertje, fijne sounds, bevalt me prima. Had het minder verwacht van DBSTF…

Heb iig zin in Intents!

Baartjuh 10-05-2011 @ 12:55:49

typisch gevalletje DBSTF…

Der Rudii 10-05-2011 @ 14:07:53

leuke track, niet bijzonder

styl0w 10-05-2011 @ 15:28:28

Wat een gedoe allemaal zeg, als ik in het zonnetje sta met Intents en deze komt voorbij dan klinkt ie vast geweldig.. Zit wel een zomers sfeertje achter.

watcherob 10-05-2011 @ 16:23:42

Typische dbstf track, saai dus. De video daarentegen is erg leuk gedaan.

Timmer 10-05-2011 @ 17:04:32

Past helemaal bij Intents ;)

Twan0 10-05-2011 @ 19:22:06

heerlijk nummertje gelijk al goed in de stemming :D

G1LL 10-05-2011 @ 19:26:25

Redelijk.. vind ‘m niet echt bijzonder ofzo… Vast wel iets wat ‘t goed doet als ik bier heb en een zon op de bol =D

Jurheinen 10-05-2011 @ 19:49:09

Gewoon een lekker zomers deuntje, En al dat gezeik over DBSTF
X-Qlusive was echt RETEDIK!

Dwaass 10-05-2011 @ 23:13:47

:confused: