Intents Festival 2012 presenteert line-up Day 1

Het eerste weekend van juni vindt Intents Festival plaats. Day 1 (zaterdag 2 juni) was in maarliefst 24 uur uitverkocht. De voorverkoop van Day 2 (zondag 3 juni) loopt harder dan ooit tevoren. Nieuw in 2012 is dat je twee dagen kunt genieten van ‘The Harder Styles’. Naast de vertrouwde house-area komt er op Day 2 ook een hardstyle mainstage en een 90’s dance & happy hardcore area.

Uiteraard hebben we voor jou weer ons uiterste best gedaan om een fantastisch programma te creëren en je het beste te geven wat de Harder Styles te bieden heeft. Gisteravond is het complete programma voor Day 1 (zaterdag) bekend gemaakt. Over enkele weken worden alle namen van Day 2 (zondag) bekend gemaakt.

Klik hier en bekijk het programma van Day 1 >>

Intents Pre Party
Kun je niet wachten op Intents Festival? Kom dan op 24 maart naar de Intents Preparty in de Leerfabriek Oisterwijk. Noisecontrollers, Code Black, Deepack, Josh & Wesz en Noisecult komen deze unieke locatie op zijn kop zetten. De kaartverkoop gaat erg hard dus koop snel een ticket als je de PreParty niet wilt missen.

Ga naar www.intentsfestival.nl/pre-party voor meer informatie en tickets voor de Pre-party en www.intentsfestival.nl voor info en tickets voor Day 2.

Intents Festival 2012: Control our nature!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 03-03-2012 om 12:39 door Jor-D | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
Wesz91 03-03-2012 @ 14:23:35

Wauw wat slecht.. kaartjes gaan de verkoop dus in..

Koenusz 03-03-2012 @ 15:11:04

Slecht? Wat zou je dan graag willen zien dan Wesz91?

Wesz91 03-03-2012 @ 15:28:54

Het is maar een handje vol artiesten die ik vet vind, waaronder natuurlijk AVIO en Freqz.. Maar verder staat er veels te veel minder spul bij zoals BH, DBSTF/f8trix, Psyko punkz, Isaac. Om nog maar te zwijgen over de scantraxx stage waar alleen Deepack en Rebelz me kunnen bekoren.. G4H heb ik wel weer ff gezien..
Ik mis gewoon een extra dosis Fusion en eventuele Tillt namen.. Om maar even wat te noemen.

sjuul 03-03-2012 @ 16:11:59

@Wesz91 een maat van mij wil nog graag een kaartje. Dus als je hem nog hebt, laat maar even weten aub. http://partyflock.nl/user/1121424:Sjuul.html

TheHardstylezNL 03-03-2012 @ 18:05:01

LEKKKERRR! ik mis crypsis :( maargoed je kan niet alles hebben.
Hardcore area is ook dik in orde. gaan!

Skyscraper 03-03-2012 @ 19:26:52

Jizz :p

Rzr 04-03-2012 @ 11:30:38

Ik ben tevreden voor zo’n prijs :D ! En gooaannn!! :D

Hardphonic 04-03-2012 @ 22:05:50

Jammer dat er geen Donkey Rollers Live is dit jaar, dat was vorig jaar zooo dik!

toposs9 05-03-2012 @ 13:08:21

dan mag je ze wel aan mijn verkopen wesz91

derniels 05-03-2012 @ 14:49:30

Leuke line-up, ik snap alleen niet waarom dj isaac er aldoor tussen staat. Vind niet echt dat hij het verdient. Zie liever frontliner wat vaker

Showey 05-03-2012 @ 17:04:08

Headhunterz (Y)
Wildstylez (Y)
Noisecontrollers (Y)
Coone (Y)
Dr Rude (Y)
Bass Modulators (Y)
Avio (Y)

Prima line-up! Weinig rauwe herrie!

Grendiner 05-03-2012 @ 22:08:10

Ik vind het zeker geen slechte line up.
NC, wildstylez, AVIO!!!, zatox, G4H, Noize Suppressor, Amnesys noem maar op! Mss niet jullie smaak ofzo, maar ik ben dik tevreden :D

Grendiner 05-03-2012 @ 22:09:05

@Showey: Ja dat vind ik idd ook wel jammer ja, mis wel wat rauwere dj’s, maarja dan gaan we toch naar de hardcore :P