Intents Festival ontmaskert magistrale line-up

Zojuist is het zaterdagprogramma van Intents Festival bekend geworden. Voor de 2011 editie van Intents Festival wordt groots uitgepakt door Stichting de Kloontjes.

Intents zal je betoveren met een grote outdoor mainstage, hostings door niemand minder dan Scantraxx Recordz & T-Town Masters en een aparte Outrageous area voor oldschool, early rave en happy hardcore liefhebbers.

Alle early bird VIP-upgrade tickets zijn al ruim twee maanden uitverkocht en de reguliere kaartverkoop is in volle gang. Tickets kosten € 26,50 ex. fee voor de zaterdag en € 15,00 voor de zondag. Tevens zijn er combitickets, Coin tickets en VIP-tickets verkrijgbaar. Kijk voor een volledig overzicht van de prijzen op www.intentsfestival.nl

Wil jij zien wat Stichting de Kloontjes op 4 juni uit de hoge hoed tovert?
Klik hier en check het zaterdagprogramma van Intents Festival 2011: The Magical Mystery!

Op zondag (dag 2) kun je genieten van een zomers festival met steengoede house, electro, danceclassics, 90’s & meer. Binnenkort meer info over het programma van zondag 5 juni.

Intents Festival 2011: “Where reality ends and the magical mystery begins…”



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 14-02-2011 om 22:32 door Jor-D | Translate:

Reacties (22)

Plaats reactie
wildenberg 14-02-2011 @ 22:42:20

wow, dikke lineup :D

thehardstyleholland 14-02-2011 @ 22:56:23

dikk line up maar super kut voor de terug weg met openbaarvervoer!

Pythonmaniac 14-02-2011 @ 23:00:56

Wat een toffe line up! :D Niet verwacht, ik maak er een optie van! :D

Showey 14-02-2011 @ 23:18:34

Kaartje in de pocket!

Pommer 15-02-2011 @ 00:23:34

gruwelijke line-up!
wel een beetje ver weg, daar kunne we hopelijk wat op vinden

back2daparty 15-02-2011 @ 00:43:29

Ckers een vette line up, 6 daagjes voodat ik op vakantie ga dus kan ik hier nog
mooi een keer naar de klote omdaarna…2 weken naar de klote te gaan ^^ Klinkt goed :P

Dream Chaser 15-02-2011 @ 01:24:02

Deepack, Avio, Crypsis, Partyraiser, Vince, Amnesys vs Mad Dog :D
Lekkere line up hoor! Thuiswedstrijd ^^ .

Gangsterdwerg 15-02-2011 @ 08:06:55

Altijd goeie en zeker nu de mainstage bijna aleen maar Hardstyle is en ook nog met de dikste namen! Komt helemaal goed :)

DarkSymphony 15-02-2011 @ 09:21:43

echt hele dikke line-up! :D
hele dikke namen denk dat dit wel een optie word mooi verjaardags cadeau haha :D
Amnesys Vs. Mad Dog (l)

Timmer 15-02-2011 @ 10:08:39

Zeker aanwezig, je kunt trouwens gewoon in de buurt overnachten en dan de volgende dag naar huis als het niet uit komt met de treinen.

Josh-T 15-02-2011 @ 10:32:51

Dikke hardstyle line-up! :D

Weet iemand of Coone Jump gaat draaien of HS?

Blazed 15-02-2011 @ 11:11:04

dit word hem dus zoiezo! :D

Nipsen 15-02-2011 @ 12:06:47

geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

combiticket gaan we snel halen!

Ruud0305 15-02-2011 @ 13:59:13

Sowieso aanwezig (l) dikke line-up :)

Luck-E 15-02-2011 @ 15:33:46

Jaja, wordt de derde keer voor mij, maar heb er nog niet zo’n zin in gehad!! Wat een ZZIIIIEEEKKKKEEEE line-up hebben ze bij kloontjes weer uit de hoge hoed weten te toveren!
@ Josh-T: Ik denk dat coone overgangsset zal draaien tussen Dark-E en HS die erna zal komen.

Thinuz 15-02-2011 @ 17:07:42

wat een dikke line-up :D
zeker weer aanwezig dit jaar :)
al 2 jaar 1 van de betere festivals van het jaar

D1kke_Bleek 15-02-2011 @ 20:46:10

Zo te zien zeker geen verkeerde beslissing geweest om mn kaartje voor de bekendmaking van de lijn-omhoog te halen (l)

Joep 15-02-2011 @ 23:22:23

Als het goed is stoppen er intercity’s in Oisterwijk op de terug weg! (na 12e)
komt allemaal op de site te staan, hou het in de gaten!

joooorrit 16-02-2011 @ 14:17:58

Zeker aanwezig word weer vet feestjeee :D