Intoxicated 2009 in Sporthallen Zuid

Na het bekend maken van de line-up presenteert Cyndium nu met trots de trailer voor Intoxicated dat op 19 september 2009 in de Sporthallen Zuid te Amsterdam plaatsvindt. In een korte tijd is Intoxicated uitgegroeid tot fenomeen in de dance-scene. Met minder dan 2 maanden te gaan is Cyndium gestart aan de voorbereidingen en begint de spanning naar de 19e van September, ook bij de organisatie, langzaam toe te nemen.

Area 1 : Mainstage
Promo vs. Ophidian
State of Emergency
Nosferatu
G-Town Madness LIVE
Unexist vs. Tieum vs. DaY-már
The Stunned Guys
Mad Dog vs. Amnesys
D-Passion vs. The Wishmaster
Consumer vs. Counterfeit

Area 2 : Pandemonium (Earlyhardcore)
Rob Gee
Sequence & Ominous
Ruffneck
Dr. Macabre LIVE
Lady Dana
Dano vs. Buzz Fuzz
PCP LIVE
Pita vs. Dennis The Menace
Vinyl Junk
Dione

Area 3 : Cynergize (Earlyhardstyle/Hardstyle)
Headhunterz
A-lusion
Technoboy
R.A.W. vs. Pinas
Tatanka
Dozer
A-Drive & Brian NRG
Trilok & Chiren

De trailer is ook al beschikbaar en die kun je hier onder bekijken. Kaarten kosten €42,75 en zijn te koop bij bij Free Record Shops en www.ticketonline.nl.

This is reality
This is the future.

YouTube Preview Image

Intoxicated 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 27-07-2009 om 16:14 door Khadber | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
Taxi 27-07-2009 @ 16:25:18

Veel geld voor wat je krijgt kwa hardstyle

hardstylelover3287 27-07-2009 @ 16:39:57

ja idd
Headhunterz
A-lusion
Technoboy
R.A.W. vs. Pinas
Tatanka
Dozer
A-Drive & Brian NRG
Trilok & Chiren

is niet echt de moeite

Hardstyleking 27-07-2009 @ 16:49:43

hoezo, juist relaxt, die early hardstyle owned een normale line up zwaar

Dj rudestylez 27-07-2009 @ 17:17:31

weet iemand of dit voor 16 + of 18+ anders gaan maten niej meej zijn nog 16 en van die pussy’s die niet gaan als 18+ is :p

Piet-R76 27-07-2009 @ 17:22:01

Hoe oud ben jij dan? Jij praat/schrijft als een kind van 12 door overal een ‘j’ achter te zetten:

“niej meej”

Kaptain 27-07-2009 @ 18:04:41

Als je nu ook al op sites zoals deze correct nederlands moet typen …

Dennis Aka Mash 27-07-2009 @ 19:24:02

Het zou eigenlijk wel moeten. We hebben allemaal toch een goede opleiding gehad of volgen er nog een?

Opperhoofd 27-07-2009 @ 19:51:54

“Taxi: 27-07-2009 @ 16:25:18

Veel geld voor wat je krijgt kwa hardstyle”

Waarschijnlijk omdat de Hardstyle een ‘bijzaaltje’ is en het om de Hardcore draait op dit feest. :’)

HardStyler 27-07-2009 @ 20:33:03

Hardcore line up is dan wel weer goed;)

Timmer 27-07-2009 @ 20:57:34

Uhm piet mogen wij ook Brabanders zijn, ik denk rudestylez meer actief is hier dus zeg maar niks. Trouwens die line up is weer iets anders :p ziet er eigenlijk wel goed uit ^^

Snor 27-07-2009 @ 21:20:41

Nog ff overwegen qua financiën, decibel, outdoor stereo en q-base zijn ook nog voor die tijd.. Maar dan vooral voor de hardcore komen :D

Dj rudestylez 27-07-2009 @ 23:11:30

doe nou eens niet alemaal zo moeilijk over hoe ik schrijf ik vraag gewoon of dit voor 16 of 18 plus is
en ik ben bijna 18 ;)

Hexxys 29-07-2009 @ 22:51:06

@ Dj rudestylez: “Toegang tot het evenement verkrijgen alleen personen van 18 jaar en ouder (tenzij expliciet is vermeld dat dit niet het geval is). Personen die willen binnen treden kunnen worden verzocht en zijn dan verplicht hun legitimatie te tonen vanwege het controleren op bedoelde leeftijdsgrens. Personen onder de 18 jaar(tenzij expliciet is vermeld dat dit niet het geval is) wordt de toegang tot het evenement zonder meer geweigerd, zonder dat de organisatie gehouden is tot restitutie van het toegangsgeld.”

Bron: http://www.cyndium.com/ (klik op de Cyndiumnaam onder het logo en open dan de Algemene voorwaarden)

Kortom: voor 18 jaar en ouder.

@ Administrator(s) van Hardtraxx: kan het kloppen dat de inlog niet goed werkt? Ik heb net ingelogd, maar bij terugkomst op deze pagina ben ik weer uitgelogd. Op het moment dat ik dan weer op “Inloggen” druk, ben ik opeens wél weer ingelogd. En ga ik dan weer terug naar deze pagina, dan ben ik weer uitgelogd. Enzovoorts.

Hexxys 29-07-2009 @ 22:52:22

@ Administrator(s) van Hardtraxx: never mind, ook al geeft ‘ie niet aan dat ik ben ingelogd, toch wordt de post via mijn gebruikersprofiel geplaatst. Kortom: niets aan het handje.

De Vaes 11-09-2009 @ 16:23:51

Dat wordt weer flink los gaan! Mooie Hardcore Line-up, heb er zin in.

Elgor29 22-09-2009 @ 17:37:00

Hardstyle is voor nichten die alleen Q-dance kennen

Kaptain 22-09-2009 @ 18:04:02

Elgor29, ga is slape jom

Xblister 22-09-2009 @ 18:22:54

En word niet meer wakker!

KOOSKNLO 18-10-2009 @ 14:06:35

livesets waar zijn de livesets weet jij waar ze zijn KAN ZE NIET VINDEN