Jack Of Sound: Black Remix contest & gratis track

De winnaar van de Black remix contest is bekend! Na alle remixes bekeken te hebben zijn niemand minder dan Jack Of Sound en Informer de winnaar! De tracks zijn nu digitaal te koop op trackitdown.net. Ook heeft Jack Of Sound een gratis track op zijn website staan.

Begeleidende tekst op trackitdown:
“SHOWTEK REMIX WINNER!! Towards the end of last year we teamed up with Dutch Master Works and ran a very special remix competition giving budding producers the chance to rework ‘Black’ by hardstyles biggest producers Showtek. This is 1 or 2 winners that instantly grabbed their attention and impressed!!”

De track is hier te koop. De andere winnaar is Imformers Remix, deze is hier te koop.

Gratis Track
Als tweede heeft Jack Of Sound een extra verassing op zijn website staan, namelijk een gratis track! Het betreft hier de mashup van Duro – Cocaine Motherfucker en Wild Motherfuckers -  Fother Mucker. Deze is door Tatanka gedraaid op Qlimax 2008 en ook op extra CD bij de DVD van Qlimax 2008 was deze track te horen! Ook Dozer heeft de track met regelmaat gedraaid. De track is hier gratis te downloaden.

Voor meer informatie over Jack Of Sound ga je naar www.jackofsound.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 27-01-2010 om 12:42 door Khadber | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
Rik 27-01-2010 @ 13:02:38

Black remix vind ik niks

Maar die mash-up heb ik altijd al geweldig gevonden :)

Khadber 27-01-2010 @ 13:03:13

Die mashup is geniaal! Blij dat hij eindelijk vrijgegeven is!

San Miquel 27-01-2010 @ 13:10:45

Wat een productie… wist dat hij goed was, maar dit is echt knap werk :)
_o_

freddyadu8 27-01-2010 @ 13:32:25

Dikke mash up man!!

Artwork is daarentegen maar crap

D-tail 27-01-2010 @ 14:04:11

zit niet veel pit in die remix of wel? ik mis iets, Power. :(

TheDizZorder 27-01-2010 @ 15:36:44

De remix is vanuit een Hard Dance wereld bekeken en daar pastie goed in. In de huidige stijl hier in NL is hij idd voor het grote publiek wat te soft en is het een remix van Showtek dus veel mensen zullen dat waarschijnlijk gelijk weer afkeuren.

remix zit netjes in elkaar.. niet helemaal mijn stijl maar zeker goed te doen.

ik vind alleen dat ie wat te lang duurt.

Recklezz 27-01-2010 @ 16:05:56

“..giving budding producers the chance to rework ‘Black’ by hardstyles biggest producers Showtek.”

om te kotsen ook.
Maar mooi nieuws van Jack of Sound. Zit persoonlijk te wachten op zijn versie van AVIO’s Dikke Bleek! :p

A-licious 27-01-2010 @ 16:06:04

Vind de remix matig, maar die mash-up is wel gaaf!

eXitium 27-01-2010 @ 16:18:16

Ok die remix vind ik dus echt niks.. het hele sfeertje van het orginele plaat is weg..
Maar ja vocals vind ik te snel gaan en ik vind de lead nix maar das persoonlijk :)

TakkU 27-01-2010 @ 16:32:45

Die remix vind ik niet echt wat, herken eigenlijk ook het origineel er niet meer in terug, wat toch wel een erg dikke plaat was!

Envious 27-01-2010 @ 23:16:03

‘Black’ by hardstyles biggest producers Showtek.

bedoelen ze niet by hardstyles most failing groupie showtek?

Chris 28-01-2010 @ 16:02:18

Hey mensen,

bedankt voor alle comments!
Het was echt lastig om de track te remixen omdat het origineel gewoon heel vet is en een remix daarom al gauw minder wordt.., maar ik heb me best gedaan :)
Al het commentaar is welkom want daar worden me producties alleen maar beter van!

Grt!

Chris
Jack of Sound

Reageren