Jouw stem in de nieuwe track van Zany?

Als er iemand bekend staat om opvallende uitspraken in zijn tracks dan is het Zany wel. Of ‘Wanne Gek Zeg’ of ’Hier Knullenbinkie’ nu te benoemen zijn als heuse literaire hoogstandjes of ze het resultaat zijn van de vele aaneengesloten dagen en nachten dat Zany in z’n studio bivakkeert blijft de vraag. Feit is echter dat ze ieder weekend opnieuw weer tot in de vroege uurtjes door vele uitgelaten partygangers worden meegebruld. En voor deze zangers en zangeressen in de dop is er nu goed nieuws.

Microfoon @ Fusion of Sound Tour in Outland 
Aanstaande zaterdag is op de Fusion of Sound tour in de Outland een microfoon aanwezig waarop jullie je volledig kunnen uitleven. Zing, schreeuw, dicht, rap of grunt: als je jezelf maar laat horen. Gooi alles wat je in je hebt eruit. De beste ‘vocal’ zal in de nieuwe release van Zany te horen zijn. Wil jij dus de knullenbinkie worden die nationale en internationale roem gaat verwerven? Kom dan naar Outland op 28 februari. De microfoon zal bij de merchandise stand worden opgesteld. Als jouw vocal de winnende is zal je later worden uitgenodigd in de studio om alles opnieuw en in de hoogste kwaliteit op te nemen.

Dus spaar nu alvast je stem, pen je beste ideeën op een blaadje en zorg dat je zaterdag helemaal los kunt gaan. Als je nog op zoek bent naar inspiratie kun je naar de Fusion of Sound website surfen, waar een soundboard online staat met een aantal overbekende Zany en Donkey Rollers teksten. De site vind je hier: www.fusionofsound.nl .

Bron: Partyflock.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-02-2009 om 20:06 door Jor-D | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
Sayenjumper 24-02-2009 @ 20:26:06

dat zou leuk zijn maar dat is te ver weg

Dennis Aka Mash 24-02-2009 @ 20:32:45

He! Wat jammer nou! Hier in het dorp hebben we zoveel van die vage uitspraken die ik best in die microfoon zou willen schreeuwen! Jammer man!

Maar 1 ding is in iedergeval zeker.. Zany en zijn maatjes zullen zich kapot lachen in de studio als ze de opnames terug luisteren! :P

Ravenwood 24-02-2009 @ 20:34:37

ik vind het echte kick ass teksten XD

en dat hoofd van zany ook :D

Dennis Aka Mash 24-02-2009 @ 21:02:35

Zany is gewoon vet!

Jesper-HardBeatz 24-02-2009 @ 21:16:09

Dat gaat een leuke release worden XD

‘NEUKEEEE, PIEMOOLLL, ZANYY IS TÓÓPP!’

denk niet dat er veel zinnigs uitkomt bij menig party mens, haha

Mol 24-02-2009 @ 21:27:58

Hhahahahahah Dennis, volgens mij ook! Echt een prachtige kerel! Natuurlijk ook wel een marketing actie wel weer, maar wel een leuke!

Ravenwood 24-02-2009 @ 21:35:39
Dennis Aka Mash 24-02-2009 @ 22:15:27

Het is inderdaad een leuke marketing actie ja!

Petra Neuken! :D

Khadber 24-02-2009 @ 23:53:02

Sowieso ga ik er wat in schreeuwen! Ik heb al een idee wat! Gaat het niet worden, maar toch..

SndR 25-02-2009 @ 11:25:11

Jammer dat ik niet aanwezig ben, anders werd het iets in de trend van:
“Zany, die ken heel nie draaien nie” :P

Jens 25-02-2009 @ 11:25:45

Gaat zoveel onzin in worden gezegd :’)

Pur-e. 25-02-2009 @ 19:03:16

Haha gweldig!
Ik ben erbij… dus als je hoort: “Hou die koe vast!” dan weet je dat ik het ben XD

Ruben 25-02-2009 @ 19:17:31

Roef Roef jeneverfoef :p Lokaal zinnetje als de voetbalploeg gewonne heeft

Yannicksuper 25-02-2009 @ 21:22:11

Veeeel te ver van hier :D Ik zou die opnames ook wel is willen beluisteren :P

Sjaak1 26-02-2009 @ 23:59:54

Zou echt lachen zijn als jou ”vocal” erin komt :p

Rik 03-03-2009 @ 21:04:10

Zany ken zn bier nie op.

Was er niet hooor (A).

Rik 03-03-2009 @ 21:04:10

Zany ken zn bier nie op.

Was er niet hooor (A).

Reageren