Knock Out heeft nieuwe trailer

B2S geeft op 4 april voor het eerst het feest Knock Out in de Silverdome! Er is onlangs een nieuwe trailer verschenen die we jullie niet willen onthouden..

Hieronder voor de zekerheid nog 1x de line-up:

Area 1:
Zany vs Noisecontrollers
Technoboy
Fausto
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz vs. Wildstylez
Tatanka
Dana
Tuneboy
Evil Activities
MC Ruffian

Area 2:
Scope DJ
The Pitcher
Alphaverb
Digital Punk
Brainkicker
MC Da Syndrome

De nieuwe trailer is een stuk stoerder dan de vorige. Door hier te klikken kun je hem bekijken! Vergeet ook vooral niet om op 4 april in te schakelen op de Knock Out! website voor de live-uitzending van het event!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 19-03-2009 om 19:43 door Khadber | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Sunrise8 19-03-2009 @ 19:57:02

inderdaad een veel betere trailer. moet even kijken of ik deze meepak :D , maar wil wel heeeeel graag :D :D..

Thomas 19-03-2009 @ 21:35:58

Rate Reducer Remix (l)

Marijn 19-03-2009 @ 21:38:36

Nog steeds niet echt speciaal..

or0d 19-03-2009 @ 21:45:42

Idd beter dan de vorige, maar nog steeds niet speciaal ofzo :S

Sunboom 19-03-2009 @ 22:18:26

Ik heb het niet zo met het raceauto’s-thema…

Rickie 19-03-2009 @ 22:47:08

Wie weet is het wel hardstikke leuk!

Nipsen 20-03-2009 @ 08:34:50

Tsja, echt een twijfel. Net na de toetsweek, en heb ook die maandag vrij. Moet je eigenlijk gewoon GOED misbruik van maken en KEIHARD feesten!
Dit wordt hem hopelijk wel!

KSwoosh 20-03-2009 @ 11:11:47

zeer lekkere remix van Project One – Rate Reducer op de achtergrond, maar de trailer is niet egt bijzonder :P
ik snap ook eigenlijk niet egt wat dat race thema te maken heeft met hardstyle :P

egt kut man, ik wilde hier graag naartoe, maar een paar van me vrienden worden later die maand pas 18 XD

Marijn 20-03-2009 @ 14:41:33

Tsja, als je er uit ziet als een broekie kom je niet binnen nee, maar volgens mij valt dat tegenwoordig wel mee allemaal ;)
Verder lijkt het feest me zelf wel godsgruwelijk, maar goed, de trailer is gewoon kut en trekt weinig mensen aan I guess. Lineup is wel toppie:D

Thijs 20-03-2009 @ 16:23:52

Kaartverkoop zal wel slecht lopen vandaar nieuwe promotie actie;)
Ik heb me kaarten al lang liggen maar denk dat ze de silverdome echt niet uitverkocht krijgen..

Nipsen 20-03-2009 @ 20:24:12

egt kut man, ik wilde hier graag naartoe, maar een paar van me vrienden worden later die maand pas 18 XD

Ben zelf ook 17, wordt in augustus pas 18, maar ik ga er wel heen! Gewoon schijt hebben, ga met wat meer oudere en je komt zo binnen. zo streng is die controle de laatste tijd niet hoor

HardStyler 21-03-2009 @ 10:02:47

Het thema is toch gewoon, Grand prix of the harder Stylez, dan zijn Race Auto’s wel logisch denk ik :p

Q-Dominic 21-03-2009 @ 12:47:34

egt kut man, ik wilde hier graag naartoe, maar een paar van me vrienden worden later die maand pas 18 XD

stond toen ik 16 was voor t eerst op defqon, sindsdien stuk of 15 grote feesten gehad, en er is me nooit om legitimatie gevraagd (ben nu 18). zorg gewoon dat je er vanaf t begin bent;) later op de avond (als de tent toch al vol is) is t risico iets hoger (maar nog steeds niet hoog)

Donovanray 21-03-2009 @ 18:45:13

Ik heb nog mooie glimmende stickers van Knock out :D

ricardo 23-03-2009 @ 19:02:18

lijkt me wel goed feest.
ga hem denk wel eve mee pakken .

peace

Reageren