Line-up Knock Out 2009

Op zaterdag 4 april 2009 organiseert b2s Knock Out! Het nieuwe evenement zal plaatsvinden in de SilverDome te Zoetermeer. Bij dit concept zal Hardstyle de boventoon voeren, maar ook stijlen als Early rave en Hardcore zullen aan bod komen.

De Zoetermeerse SilverDome staat bekend vanwege de perfecte akoestiek en het snoeiharde geluid. Daarbij zal niet alleen de ijshal in gebruik worden genomen, maar ook de sfeervolle curlinghal staat weer geprogrammeerd. Verdeeld over 2 zalen heeft b2s de volgende line-up voor je weten samen te stellen:

Area 1
Zany vs Noisecontrollers
Technoboy [IT]
Fausto
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz vs. Wildstylez
Tatanka [IT]
Dana
Tuneboy [IT]
Evil Activities
MC Ruffian

Area 2
Scope DJ
The Pitcher
Alphaverb
Digital Punk
Brainkicker [FR]
MC Da Syndrome

De voorverkoop voor Knock Out! is inmiddels gestart. Tickets kosten 40,- Euro (ex fee) en zijn te verkrijgen bij alle verkoopkanalen van Ticketonline, waaronder internet, het callcenter en de Free Record shops.

Algemene informatie
Knock Out! – GP of the Harder Styles
SilverDome, Zoetermeer
22:00 – 07:00 uur
Tickets: 40,- Euro (ex fee)
Min. age: 18+

YouTube Preview Image

Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-01-2009 om 17:58 door Khadber | Translate:

Reacties (19)

Plaats reactie
Khadber 24-01-2009 @ 18:00:44

Dan moet ik toch vragen: Naast Evil Activities, wie gaat er dan voor die Early Rave & Hardcore zorgen?

Verder gewoon een prima line-up!

Sunboom 24-01-2009 @ 18:42:45

Dana wellicht Early Rave?

Area 2 is wel vet, met de wat meer onderbelicht artiesten. Vind het een beetje jammer van Evil Activities… Ben daar nu toch wel op uitgekeken eigenlijk… Verder inderdaat prima line-up!

thedominator 24-01-2009 @ 18:47:58

Gvdomme bassleader is ook op 4 april en hier gaan bijna alle goeie dj,s heen :cry:
Hoop dat bassleader verzet word zodat er een paar van deze dj,s kunnen komen maar dat zal wel weer niet gebeuren :(

Josh-T 24-01-2009 @ 18:54:03

thedominator, dj’s kunnen meer dan één optreden per avond hebben.

het is wel heel slim van b2s om als eerste te zijn met de line-up en de ticketverkoop.
Over een paar dagen word gellukig de line-up van beassleader wel bekend gemaakt, zie de site.

Peter 24-01-2009 @ 19:31:53

Nieuwe naam, zelfde truukje. Hard Bass Silverdome heet in 2009 blijkbaar Knock Out. Wat een nieuw concept zeg.. man man. In 2003 al in het Silverdome geweest en toen werd er in de 2de zaal ook early hardcore en hardcore platen op de tafeltjes gelegd. Geeft niets verder maar noem het dan niet een nieuw concept. Ik zie niets nieuws…

bartjeb 24-01-2009 @ 21:49:08

heel blij dat silverdome niet van de kaart is;)

HardStyler 24-01-2009 @ 22:35:34

Lang geleden dat Dana nog op een Groot Event stond
Allz , in mijn ogen dan toch ;)
Verbeter me indien ik fout ben e ^^

thedominator 24-01-2009 @ 23:33:34

Josh-T Had er eigenlijk nog niet eens over nagedacht ^^

Jens 25-01-2009 @ 11:34:25

Geen MC Villain :(

HardStyler 25-01-2009 @ 11:42:27

Precies of allz :p
Gij ga toch ni naar Knock Out :p

Jens 25-01-2009 @ 11:51:47

Livesetjes jom ,, hoer -.- :p

Zinloos geluid 25-01-2009 @ 16:16:06

yes, eindelijk weer een bruut hardstyle event in de Silverdome.
kunnen we weer flink onze trommelvliezen er uit knallen :p
100% zeker aanwezig :D

Mol 26-01-2009 @ 13:01:43

Lineup ziet er goed uit!

Zany vs Noisecontrollers
+23525325

W0uT3R 26-01-2009 @ 13:49:00

Leuke Line-Up, ga proberen erbij te zijn! Maar ik moet even zeggen dat ik de Trailer aardig suf vind:P en die set van HHZ Vs. Wildstyles, krijgen we weer zo’n project one setje als op Qlimax en Defqon, of niet?

Grtz!

eisel 26-01-2009 @ 18:09:36

hoe heet dat nummertje in de trailer??

Jor-D 26-01-2009 @ 18:11:52

@eisel: Zany – Solar
(l)

acidkiller 26-01-2009 @ 19:23:38

@ the dominator;

dj’s kunnen op meerdere plaatsen op één avond draaien hoor :)

Khadber 26-01-2009 @ 20:36:20

@ Jor-D & eisel:

Jullie zitten er naast! Het is Zany Vs. Noisecontrollers – Domelancum.

Jor-D 26-01-2009 @ 21:10:08

gvd schaam schaam, je hebt helemaal gelijk >.< voortaan ff zelf luisteren