Krusaders vormen nieuw Scantraxx duo

Na onlangs ook Bioweapon gecontracteerd te hebben komt Scantraxx met een nieuw duo op de proppen. Hier en daar waren op internet al verschillende hints te vinden, maar nu is het officieel: Krusaders zijn vanaf vandaag onderdeel van Scantraxx Recordz.

“Scantraxx Recordz welcomes a new breath-taking duo: Krusaders. From the Southern part of the Netherlands these two young producers have making waves around the globe and now we are pleased to announce that Krusaders are officially signed to Scantraxx Recordz.

Krusaders, better known as Nick and Jimmy Verspaget, are brothers in real life and from the first moment they heard the pounding beats of Hardstyle they had a dream to produce their own music. Nick and Jimmy have shown great promise and strength and now they are unveil an innovation in sound that will pound your senses.

The two brothers have locked themselves day and night to complete a very special EP and now they are very proud to announce their first release on Scantraxx Recordz. Scantraxx 048 – Krusaders – Supernatural / Reinvented / Secret Societies. Their first instalment will be in stores March 2010 and downloadable exclusively at Hardstyle.com.

Krusaders are here to rock your world! Click here for more information.”

Hun nieuwe website is ook klaar. Neem een kijkje op www.krusaders.nl

Krusaders



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 22-01-2010 om 16:06 door Khadber | Translate:

Reacties (26)

Plaats reactie
Dennis Aka Mash 22-01-2010 @ 16:14:44

Hier zaten volgens mij veel mensen op te wachten!

Izbut 22-01-2010 @ 16:17:22

YESSS, EIN-DE-LIJK, Reinvented/Supernatural :D

Just4Music 22-01-2010 @ 16:18:25

hup scantraxx hup

keesachterstevoren 22-01-2010 @ 16:24:37

Vet vet vet!!! toppers ! gefeliciteerd mannen! Reinvented nog steeds dikke top plaat

Dustydus 22-01-2010 @ 16:32:16

hehe laggen wie weet waar deze gasten vandaan komen mijn leraar heeft de zelfde achternaam xD

hehe helmond woont hij dus ook hahah ff vragen morgen dus :P

KSwoosh 22-01-2010 @ 16:39:27

dat nummer op hun homepage klinkt wel lekker! Reinvented ;)
geen unieke sound, maar wel een lekkere :D

Kaptain 22-01-2010 @ 16:59:13

Twee nieuwe slaafjes voor Dov ^^

Dennis 22-01-2010 @ 16:59:36

Ken ze nog niet.
Dan maar tijdens Twisted is bekijken hoe ze draaien.

freddyadu8 22-01-2010 @ 17:15:25

eindelijk! gefeliciteerd jongens!!

Wesz 22-01-2010 @ 17:31:42

EINDELIJK! werd is tijd haha
nummers klinke zo lekker heb hoge verwachtingen van die 2 :D

QuakerSw 22-01-2010 @ 17:39:04

Ben benieuwd of dit wat wordt.. :)
Supernatural klinkt goed, maar de andere 2 tracks klinken behoorlijk standaard dus zal met mijn oordeel afwachten als er meer releases van hun zijn op Scantraxx!

Sunrise8 22-01-2010 @ 18:06:29

scantraxx blijft bezig met nieuwe recruten aannemen haha. dat beloofd veel :D ..

Simizle 22-01-2010 @ 18:33:11

Leipe tracks.. we gaan nog veel horen van deze gasten denk ik zo!

Luukieluuk 22-01-2010 @ 19:02:28

jaja daar zijn ze eindelijk de Helmonders (H)

Carminizerz 22-01-2010 @ 19:06:57

Jaaaa eindelijk 2 dj’s uit hellmond bij scantraxx:P

Stokbrood 22-01-2010 @ 19:45:28

niet echt bijzondere tracks… Als je nieuw bent zou je toch bijna verwachten dat ze een eigensound hebben…

Robo13 22-01-2010 @ 20:29:17

Tja jammer genoeg komt dat niet vaak meer voor dat nieuwelingen een eigen sound hebben.
meestal gewoon afgekeken van anderen
We zullen zien wat ze dr vanaf brengen ;)

Eline 23-01-2010 @ 00:39:49

Reinventedddddddd! (l)

Frank_!(h) 23-01-2010 @ 11:40:44

Heb ze al 1 keer mogen horen in dieka:)
Was goed te doen!

Edwinn 23-01-2010 @ 13:14:48

Drie tracks van hun gehoord, erg matig..

JS. 23-01-2010 @ 16:09:28

Deze tracks zijn echt zwaar matig! Zo eentonig als ik weet niet wat, kom met wat beters jongens!

djpatt 24-01-2010 @ 16:09:31

matig of niet scantraxx durft gewoon talenten aan te nemen zodat je niet alleen maar steeds dezelfde riddletjes hoort

geef deze mannen een kans

San Marco 24-01-2010 @ 18:19:06

Respect!

Supernatural is goeie! ^^

luc 27-01-2010 @ 09:29:53

krusaders verdiend het zeker.we zullen veel van ze gaan horen. ga zo door jongens

Dakpan 27-01-2010 @ 10:05:10

@luc,

Hoezo hebben deze jongens het verdiend dan? Met hun releases in het verleden? Deze jongens moeten zich nog bewijzen en hebben voorlopig nog niks verdiend.

Absolutsen 29-01-2010 @ 14:37:03

Vanwege de laatste plaatjes en er zit vast potentie in deze jongens.. anders kwam het niet zo ver! =)

Reageren