Let’s kick off the festival season: Rebirth Festival 2012

Terwijl de Sint net is vertrokken, kan met de aankondiging van Rebirth Festival 2012 een volgende traditie worden voortgezet. Op zaterdag 7 april 2012 vier je tijdens Rebirth Festival voor de 4e keer de start van het festivalseizoen aan de Raamse Akkers in Haaren.

Vorig jaar bewees Rebirth Festival 2011 de perfecte start van het festivalseizoen te zijn, een start die letterlijk de gehele zomer nadreunde. Wie is er niet los gegaan op het Rebirth Festival 2011 anthem? Na de uitverkochte edities in 2010 en 2011 heeft Rebirth Festival niet stil gezeten. De organisatie blijft druk bezig om zichzelf te verbeteren en te overtreffen.

De formule voor Rebirth Festival blijft ongewijzigd: een ijzersterke line-up voor een scherpe prijs. Benieuwd naar de line-up? Deze zal begin januari bekend worden gemaakt.

Ruimere openingstijden
De start van jouw festivalseizoen begint komend jaar twee uur eerder. Er kan maar liefst twaalf uur lang gefeest worden, van 12.00 tot 00.00 uur.

Gratis VIP-upgrade
De eerste 500 early bird tickets worden automatisch omgezet in een VIP-ticket. De voorverkoop van de early bird tickets start donderdag 12 januari om 19.00 uur. De afgelopen twee edities waren uitverkocht dus zorg dat je je kaarten tijdig in huis haalt.

Nieuwe huisstijl
Diegenen die Rebirth Festival in de gaten hebben gehouden zullen hebben gezien dat er dit jaar een nieuwe huisstijl is geïntroduceerd. Scroll snel naar het einde van dit bericht voor de teaser waarin de nieuwe huisstijl en Rebirth Festival 2012 wordt gepresenteerd!

Social Media
Zorg dat je Rebirth Festival volgt via Twitter #REBIRTH2012, Facebook en zet het feest in je Partyflock-agenda. De updates als eerste in je mailbox? Vergeet je dan niet in te schrijven voor de nieuwsbrief op www.rebirth-festival.nl.

Rebirth Festival 2012 teaser online!
Check hier de teaser om alvast in de stemming te komen voor Rebirth Festival 2012!

Rebirth Festival: You know where your summer begins!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 06-12-2011 om 08:00 door Jor-D | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
ttthijss 07-12-2011 @ 22:21:54

vet, nog nooit geweest, is het echt zo vet of…..??:P

Iemand adviezen?P

The Profox 08-12-2011 @ 09:12:20

Ben er ook nog nooit geweest maar ga dit jaar denk ik wel toch wel benieuwd na alle goede reacties!

AWESOM-O 08-12-2011 @ 09:37:48

al 2 jaar geweest, naar mijn idee ook de enige 2 edities?
alle 2 de keren supervet geweest, zuiver geluid, leuke namen altijd en de locatie is erg afgelegen maar dat heeft ook zo zijn voordelen!
dit jaar gaat ‘t hem zeker weer worden!

SkiggyRapz18 08-12-2011 @ 09:56:00

Vorig jaar geweest was egt super vet!!! Zeker een go voor mij :D

Titatovenaar 08-12-2011 @ 10:55:37

ben benieuwd dit jaar, veel leuke verhalen gehoord!

ttthijss 08-12-2011 @ 11:04:26

okeeeee bedankt!;)

Jaroeney 08-12-2011 @ 11:34:06

Nieuwe Huisstijl???

dennis 08-12-2011 @ 12:40:41

@AWESOM-O Nee het is nu de 4de keer dat het gehouden wordt eerste keer was in 2009

AWESOM-O 08-12-2011 @ 14:37:22

@dennis, oke wist ik niet :)

playerboy7 08-12-2011 @ 15:09:16

al 3 keer geweest :D echt een bazen feeest!!!!!!!!

Foxbuster 08-12-2011 @ 15:45:54

De locatie is ok te noemen, maar het is niet echt een festival, omdat er maar één tent staat ;)

Foxbuster 08-12-2011 @ 15:46:28

De locatie is ok te noemen, maar het is niet echt een festival, omdat er maar één tent staat ;) Was dit jaar trouwens godsgruwelijk warm in die tent, omdat hij helemaal dicht was rondom op de ingang na :(

PVO 08-12-2011 @ 16:41:05

Heldjes

Khadber 08-12-2011 @ 17:05:11

De 2011 editie was echt een superfeest, zeker voor die prijs! Echt waanzinnig goed vermaakt toen!

@Foxbuster: Wie verwacht er ook 20 graden begin april, dus dat is ook niet zo gek!

BuzzLightyear 08-12-2011 @ 17:13:38

Wat Khad zegt, Rebirth 2011 was geniaal! Volgend jaar zeker weten aanwezig! :D

Koene 08-12-2011 @ 19:48:21

Rebirth 2011 was BRILJANT idd! Geniaal vermaakt op dit wat kleinere maar zeker enorm goede feest! Sowieso weer aanwezig! :D

Foxbuster 08-12-2011 @ 19:53:30

@Khadber, ik had het ook niet over de temperatuur! Het was zelfs warmer buiten en al helemaal binnen! Ben veel gewend, maar was bijna niet te doen om fatsoenlijk los te gaan met die hitte :P Ze hadden op zijn minst wat zijstukken open kunnen zetten ;)

Noisecult 08-12-2011 @ 20:27:12

dat heeft met de vergunning te maken, en zonder vergunning geen rebirth ;)

Nipsen 08-12-2011 @ 22:52:00

Afgelopen jaren altijd met tentamenperiodes. Dit jaar stage lopen, dus ga het zeker bezoeken! Maatje organiseert het ook, dus zeker zo tof!

badciepo 09-12-2011 @ 09:14:24

Editie van 2011 was Geniaal!:D Zeker weer bij!
Het weertje was toen inderdaad super, hopen dat het nu weer zo is, en dat je dan wel in het zonnetje kan feesten haha Xd

M-bition 09-12-2011 @ 14:15:21

Eerste 500 early bird tickets worden omgezet naar VIP… Is dat niet een beetje veel? :cool: