Liberator Outdoor 2010 mag niet doorgaan tot 01:00

Liberator outdoor, the free hardstyle festival mag niet door gaan tot 01:00 zoals eerder gemeld was. Op 5 mei met Bevrijdingsdag stopt alles in Zwolle om 00:00. Het grote bevrijdingsfestival in het Weezelandenpark en ook de outdoor evenementen in de binnenstad van Zwolle. Dit om een grote stroom mensen tegen te gaan die vanuit het weezelandenpark richting het Centrum gaan. Organisatie van Liberator outdoor, High Energy Events heeft daarom besloten om een uur eerder te beginnen. Zodat er nog steeds 11 uur lang gefeest kan worden. De nieuwe tijden zijn nu van 13:00 tot 00:00 .

Liberator outdoor is een gratis Hardstyle feest om de bevrijding te vieren in Nederland. Liberator outdoor vindt plaats op het Rodetorenplein in Zwollle. Het grote vernieuwde plein naast de mediamarkt aan de stadsgracht van Zwolle is opnieuw aangelegd en aangewezen als evenementen locatie. Deze voor Zwolle nieuwe evenementen locatie leent zich uitstekend voor dit soort evenementen. Na Queendance Zwolle op 29 en 30 april is Liberator outdoor het tweede grote evenement op deze locatie. High Energy Events zal deze nieuwe locatie op gepaste wijze inluiden en Zwolle weer met een nieuw evenement op de kaart zetten.

Dit jaar dan eindelijk een tweede dance podium tijdens bevrijdingsdag. Wat het nog unieker maakt is dat het een hele dag gaat worden met Hardstyle, van 13:00 uur tot midden nacht! High Energy Events denkt hiermee een heel groot gat op te vullen in het dance aanbod in Zwolle. Na succes volle edities van Megabase en Hardshock nu dus een gratis feest om even stil te staan bij de bevrijding van Nederland. Liberator outdoor moet een feest worden wat voor iedereen toegankelijk is, samen onze vrijheid vieren. High Energy Events wil naast een gratis feest voor Hardstylerz zijn bezoekers ook bewust maken van de geschiedenis en de risico’s die er maatschappelijk zitten in het buitensluiten van bepaalde bevolkingsgroepen zoals in de tweede wereld oorlog gebeurde. “Freedom of thougt en freedom of mind” is het onderliggende thema.

De Liberators van de dag zijn:
Alphaverb
Bass Modulators
Blockside
d’Stylerz
Dozer
Low-E
Solutio & The I’s
Zentiments
Hosted by MC Rems



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-04-2010 om 16:48 door Khadber | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Rik 11-04-2010 @ 16:57:44

Dit is geen nieuws..

Oxbow 11-04-2010 @ 16:58:25

Mooie line-up en ook nog gratis :D

High Energy Events wil naast een gratis feest voor Hardstylerz zijn bezoekers ook bewust maken van de geschiedenis en de risico’s die er maatschappelijk zitten in het buitensluiten van bepaalde bevolkingsgroepen zoals in de tweede wereld oorlog gebeurde.

Dat is dan weer jammer, krijgen we weer van dat linkse multiculti gezeik

. 11-04-2010 @ 17:14:12

Hoezo links en hoezo multiculti?
Dat slaat helemaal nergens op, het heeft gewoon met bewust wording te maken.

creapy 11-04-2010 @ 17:23:38

Gaat weinig worden zo’n gratis feest.. Krijg je allemaal van die blije apen die denken dat je maar agressief moet worden van deze muziek :confused:

Dj Skitzo 11-04-2010 @ 18:18:54

vorig jaar ook al naar zwolle geweest naar het bevrijdings festival dus dit is best wel een optie om eerlijk te zijn :)
effe over praten met een paar man :P

HardstyleLover90 11-04-2010 @ 18:29:33

@ creapy: daar ben ik inderdaad ook bang voor.. ik ga me er niet te veel van voorstellen dan kan het altijd meevallen!

Bas de Vogel 11-04-2010 @ 19:15:53

Toch nog ff gratis Alphaverb en Dozer, verwennerij :)

G1LL 11-04-2010 @ 21:41:38

De line-up is niks op aan te merken, het is erg dichtbij en ‘t is gratis! Ik ga dus sowieso. En over die mensen die dus agressief worden van deze muziek, tja, ik hoop dat zulke mensen er niet veel zullen zijn! :p

rodger88 11-04-2010 @ 23:11:47

reken maar dat die mensen er heel veel zijn.
Nu scheelt het wel dat er niet zulke commercieel gerichte DJ;s zijn.
Bijv. HH komen veel van dat soort mensen op af.

Ga zelf zeker wel even kijken

S.P.T. 12-04-2010 @ 00:10:22

Prima line-up, zeker aanwezig, Solutio & The I’s ^^

Q-dance4live 12-04-2010 @ 10:03:24

@Rodger88

Natuurlijk is de Line-up niet gevult met commercieele DJ’s… die zijn stukken duurder om te boeken!
En denk nou maar niet dat deze jongens voor niks komen, maar het scheelt wel een hoop met de ‘grote’ namen.
Jammer dat het in Zwolle is… moet ik een uurtje voor rijden.

Klementino 12-04-2010 @ 12:23:20

kijk,

nu wordt het interessant om naar Zwolle te gaan met bevrijdingsdag, kijken of ik wat man mee kan krijgen

hopelijk niet te veel gezeik met agressieve lui :S

Dj Skitzo 12-04-2010 @ 13:13:13

waarschijnlijk hier wel heen, miss meeting houden? ^^

DraQonWar 12-04-2010 @ 14:04:14

zit er ook nog een leeftijd aan vast, lijkt me verder niet?
zo niet ben ik er wel te vinden, lekker in de buurt ;)

StylxZ 13-04-2010 @ 20:09:11

Uurtje rijden, de moeite waard zeg ik!

Reageren