Line-up Bassleader 2009 – Capital of the Harder Styles

Ook het Belgische feest Bassleader 2009 heeft zijn line-up vrijgegeven! Dit gigantische feest zal van 20.00 tot 06.00 doorgaan in de Flanders Expo te Gent. Art Of Dance en Bass Events hebben weer hun best gedaan! Hieronder de lijst voor de avond:

Bassleader - 4 april 2009

Hardstyle:
2-Sidez LIVE
Activator
A-Lusion LIVE
Coone vs Psyko Punkz
Dozer
Frontliner
Josh & Wesz
Kold Konexion vs Crypsis
Luna & Deepack
The Prophet
Vicious D & Larsson
Hosted by: MC Lunatick

Hardcore:
Korsakoff
Kristof en Mc Chucky
Tommyknocker
Mad Dog
Art of Fighters
Endymion Live
Noize Supressor LIVE
Angerfist
Tha Playah
The Master Elite LIVE
Amnesys
Hosted by: MC Linez

Jump & Tek:
Davoodi LIVE
Demoniak LIVE
Fenix
Gave LIVE
Jones vs Sjoekoe
Lethal MG
Mr Noba LIVE
Nicolas Claeys LIVE
Playboyz vs Dark E
Qatje S vs Dany BPM
Q-IC LIVE
Ronald V vs Ladyboy
Samuel Sanders
Hosted by: MC Villain

Oldschool:
Binum Vs. Greg C.
Darkraver
Yves
Dr. Rude
Francois
G-Town Madness LIVE
Paul Elstak
Pavo
Ruthless
Shadowlands Terrorists LIVE
Vince
Hosted My: TMC

Minimumleeftijd is 16 jaar!

Ticketverkoop
Tickets zijn al in de verkoop op Bass-Events.eu en in de Free Record Shop. In Nederland kun je ze ook halen bij en Primera, in België in de Brooklyn stores. De kaartjes kosten €37.50 per stuk, daar komt nog wel fee bij.
Houd voor meer informatie in de gaten: artofdance.nl, bassevents.be en bassleader.be



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-01-2009 om 12:24 door Khadber | Translate:

Reacties (34)

Plaats reactie
Khadber 28-01-2009 @ 12:35:42

Extreem nette en opvallende line-up!
A-LUSION LIVE!!!!!! :D GE-NI-AAL!

Yoshua 28-01-2009 @ 12:35:47

Woooooot:D Niceee!!!!!!!

Snor 28-01-2009 @ 12:50:07

4 April in de topictitel en 10 Mei op de poster?

Maakt mij niet zo heel veel uit, net ff te ver om heen te gaan, voor de rest zeker wel vette line-up!

HardStyler 28-01-2009 @ 12:52:02

Poster van Vorig jaar
& btw met dank aan mij voor type vn de Line up xD

Cliffke_90 28-01-2009 @ 12:57:51

Line Up Is Echt Vet :p

Nevio 28-01-2009 @ 13:26:38

Kold Konexion vs Crypsis ^^

Khadber 28-01-2009 @ 13:31:21

Ik had in de gauwigheid de verkeerde poster gepakt :/.
Nouja, nu is het opgelost :D .

jeroen1989 28-01-2009 @ 13:43:49

Nou ik vind de line-up wel tegenvallen. Vooral de hardstyle area. Mjah wat wil je als je precies op de dag dat knock-out! ook is dit feest gaat geven. Alle betere dj’s zitten in de silverdome :p

Jens 28-01-2009 @ 14:05:52

A-Lusion LIVE
Coone vs Psyko Punkz
The Prophet

Daarvoor ga ik toch wel ^^

Addo 28-01-2009 @ 14:28:20

:( kvind het jammer, khad gehoopt dit jaar men eerste bassleader
maar met deze line up weet ik het zo net nog niet :cry:

HardStyler 28-01-2009 @ 15:17:48

Ik zou zeggen
Belg – Bassleader
Nederlander – Knock Out!

Tekk 28-01-2009 @ 15:36:36

Hahaha, dat word dus duidelijk Knock-Out! :D

Vraag me af of Bass Events deze line-up in gedachte had of gedwongen was het zo te doen omdat B2S al vele toppers had gestrikt!

Makxz 28-01-2009 @ 16:35:33

Ik denk dat ze niet anders konden, alhoewel ze toch nog een mooie lineup hebben geregeld. Veel verassende namen, leuk toch :D

Josh-T 28-01-2009 @ 17:04:09

ik zou zeggen

Houd je alleen van Hardstyle – Knock Out
Houd je ervan om een beetje te variëren op de avond – Bassleader

HardStyler 28-01-2009 @ 17:08:30

Maar,
A-Lusion , is toch ook goed ?
The Prophet ?
2-Sidez ?
Dozer ?
Frontliner ?
Luna & Deepack ö <- Anthem Defqon One 2008 remember ?

& wat me nog opvalt,
Coone maakt een anthem met DBSTF
En waar is DBSTF ? als je de anthem maakt, ga dan draaie op die party !

Khadber 28-01-2009 @ 17:15:42

Dat was Reverze Hardstyler..

Maar A-Lusion, 2-Sidez, Frontliner, Luna, Deepack kom ik wel voor!
Dozer/Prophet is een klein extratje, de rest maakt me niet zo veel uit.

HardStyler 28-01-2009 @ 17:41:33

Oooow das juuuuust Khadber xD
*Schaaaaam*
Hoe dom kon ik zijn,
Maarja nu nog een vraag erbij, wie maakt anthem vn Bassleader?

Josh-T 28-01-2009 @ 22:33:45

2-Sidez zou pas kicken zijn als anthem! :D

Ik gok dat het gemaakt word door Coone & Psyko Punkz, Belgische Hardstyle producers

thedominator 28-01-2009 @ 23:07:38

Lekker Lekker! :D kaartje besteld!

Sunboom 28-01-2009 @ 23:40:35

Lastig kiezen tussen Knock Out en deze… Knock Out staan de wat grotere namen, deze line-up is daarentegen veel vernieuwender. Mocht ik vaak naar hardstylefeesten gaan, dan zou ik waarschijnlijk Bassleader kiezen voor de afwisseling. Hardcore area hier is wel echt standaard meuk :( .

Zinloos geluid 29-01-2009 @ 00:00:40

Die Bassleader website hebben ze leuk in elkaar gezet en ze hebben een goede line up.
Maar het gaat toch zeker Knock out worden, dat is toch veel dichterbij :P

dip-shit 29-01-2009 @ 09:55:35

Psyko Punkz zijn nederlandse producers mr Josh-T

Boetaaa 29-01-2009 @ 15:25:56

Lekkere line-up ^^
binnekort kaartjes kopen. wordt zwaar genieten :cool:
nu nog een goede anthem erbij en het is compleet:)

thedominator 29-01-2009 @ 16:52:20

Jhazeker Boetaaa!

bartjeb 29-01-2009 @ 17:16:07

ik zou zeggen

Houd je alleen van Hardstyle – Knock Out
Houd je ervan om een beetje te variëren op de avond – Bassleader

tja, of je moet naar belgie willen voor een feest… terwijl er om de hoek de vervanger van hardbass in het silverdome komt:D

Jens 29-01-2009 @ 19:04:00

@ Josh-T
Kzou het niet liever hebben ^^

thedominator 30-01-2009 @ 16:07:46

Tja ieder zijn smaak ik vind het een zwaar goede hardstyle line-up. Headhunterz Technoboy enz.. vind je bijna op elk groot feest dus ga daar geen problemen van maken die zie ik heus nog wel op andere feesten daar maak ik mezelf nog niet zo druk over. Kijk uit naar activator met zijn nieuwe album zal eens een paar nummertjes daar live gaan horen en psyko phunkz! :D

Josh-T 30-01-2009 @ 18:35:20

Activator, A-Lusion en Frontliner wil ik gewoon meemaken ^^
Verder The Prophet en Josh & Wesz , altijd de nieuwste tracks :)

En ookal is de Hardcore standaard, is nog altijd beter dan helemaal geen hardcore.
Oldschool heeft wel een interresante line-up, over de Tek kan ik niks zeggen.

ik ga voor Bassleader omdat ik pas 16 ben, en qua afstand scheelt het niet zo veel, ik woon vlakbij Eindhoven. En ik wissel liever een beetje af

theet 05-02-2009 @ 23:40:07

zeker psyko punkz de moeite waar die gasten beuken en weten wel wat draaien is niet de minste daar kan je op rekenen

MuschtMan 31-03-2009 @ 21:46:00

Manu Kenton???

Headhunter(4)Ever 01-04-2009 @ 08:10:30

Manu Kenton???

Jah die moet er idd ook op, die zou live gaan draaien in de Jump & Tekstyle afdeling.
de tijd: 04:30 – 05:00:.

Staat in iedergeval wel op PF

milaaaan 01-04-2009 @ 15:32:17

Jaaaah jaaah, Zaterdag is et zoover :p
Iedereen wie zegt dat het tegen valt… (Zwaaaak)

Bassleader word zotjes !

^^

mutagenx 01-04-2009 @ 20:04:12

bassleader i’ll be there!!!

evelien 04-04-2009 @ 16:51:52

SLECHT KUTLINE UP

SCHANDALIG HARD-TEK BIJ JUMP TE ZETTEN *

FUCK IT