Line-up Black België 2010

Op zaterdag 20 maart zal de Hasseltse Ethias Arena (België) opnieuw zwart kleuren. In 2009 verhuisde BLACK van het Antwerpse Sportpaleis naar deze nieuwe tempel der harde muziek stijlen, het was een knaller van een feest dat met duizenden diehard BLACK bezoekers het een editie maakte om nooit meer te vergeten! BLACK maakte zo net zijn indrukwekkende line up bekend!

Line-up
Ruthless
Psyko Punkz
Deepack Vs. Coone
D-Block & S-Te-Fan
Technoboy
Headhunterz
Noisecontrollers LIVE
Black Overdose
Donkey Rollers LIVE
Noize Supressor LIVE
Black Heroes (2h DJ set)
- Neophyte
- Stunned Guys
- Tommyknocker
- Panic
- Evil Activities
- Mad Dog
- Tha Playah
- Art Of Fighters
Hosted by MC DV8

Kaartverkoop
Er zijn dit keer 4 soorten kaarten. Een regular ticket, een regular package, een extra black ticket en een extra black package.
Regular tickets zijn gewoon de normale entree-tickets en kosten €37,50. Een regular package is eigenlijk gewoon een pakketje van 4 tickets bij elkaar en kost €135. De extra black tickets zijn de VIP kaarten, waar een aantal bijzondere voordelen aan zitten.
Tickets zullen vanaf 19 December te koop zijn via Black.eu. Belgen kunnen ook bij de Free Record Shop terecht.

YouTube Preview Image

Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-01-2010 om 16:11 door Jor-D | Translate:

Reacties (56)

Plaats reactie
Khadber 02-01-2010 @ 16:21:40

Netjes dat Psyko Punkz al op zo’n groot evenement kunnen staan, al zijn ze volgens mij al razend populair in België. Beniewd wie dit jaar de Black Overdose doet!

Pwoap010 02-01-2010 @ 16:25:53

black heroes en ze staan er zowat voor het eerst -_-

Edwinn 02-01-2010 @ 16:26:05

Terecht van Psyko Punkz. Zijn gewoon erg goed bezig op dit moment!

Nipsen 02-01-2010 @ 16:27:40

@ Khadber

Psyko Punkz is niet alleen populair in België,
ook draaien ze veel in het zuiden van NL.
En man man man, verdient voor hun, het zijn ECHT helden.
ze draaien heerlijk.

Black heroes, tering wat een groepje is dat:D
Deepack vs Coone ook weer erg vet.

En weer zo jammer van HHZ + TBY :s

die 2 mogen van mij thuis gelaten worden, beetje tijd verspilling en ik ken ze nou wel onderhand

MRmark 02-01-2010 @ 16:33:12

Nee D-Block & S-te-Fan ken je gelukkig nog niet. Ik hoor em alweer. Music made addict, als ze die remix nou es gaan draaien op feesten. Maar nee hoor.

Khadber 02-01-2010 @ 16:35:03

@Nipsen: Headhunterz en Technoboy zijn nou eenmaal verplichte kost, met name voor de meer “internationale” mensen, hiermee bedoel ik de mensen die ver reizen om bij zo’n feest te komen. Ook vind ik het wel fijn dat er teminste 1 iemand van SAIFAM valt te vinden, is toch een niet te missen label in de scene.

wesletje92 02-01-2010 @ 16:46:36

sick line-up :D

NoiseHunterZ 02-01-2010 @ 16:51:16

black overdose?

Khadber 02-01-2010 @ 16:51:53

@NoiseHunterZ, zal wel een idee ala Black Identity zijn.

SanderM 02-01-2010 @ 16:52:58

Is er dan een remix van Music Made Addict?

Nipsen 02-01-2010 @ 16:53:59

@ Khadber

Tsja, pech voor hun, mensen die verder weg komen zien inderdaad vaak Headhunterz en Technoboy, maar shit happens.
Andere dj’s zullen ze vast ook leuk vinden. Misschien zodat zij alleen sneller komen, maarja laat ze dan thuis.
Als ze er een paar originele namen zetten, zullen er meer mensen over de streep getrokken worden om te gaan dan die paar buitenlanders…..

@ MRMark, die had ik over het hoofd gezien,
maar die mogen ook wel een avondje thuis op de bank zitten zeg.

Als die 3 namen nou is aan afwisseling doen, oke, maar nee hoor.
Altijd hetzelfde, dan verlies je veel aanhang.

Kijk naar NC ofzo, die draaien ook iedere week, misschien nog vaker maar daar raak je gewoon niet op uitgekeken.
of deepack, die zitten ook al zolang in de scene, maar blijven veranderen.

@ SanderM
onder welke steen heb jij gelegen, jij weet nog net dat zij MMA hebben?:P
maar er is inderdaad een remix van, joeptoep maar ff.
Kijk maar op defqon dvd als voorbeeld.

Tom 02-01-2010 @ 17:13:27

Ik ben vooral benieuwd of dat nummer dat te horen is in de video een anthem is. Ik had namelijk niet verwacht dat er voor een Black in belgie een anthem zou worden gemaakt.

SanderM 02-01-2010 @ 17:18:33

@ Nipsen
Ja natuurlijk wist ik dat, maar dat er een remix van is niet :P

Gangsterdwerg 02-01-2010 @ 17:43:01

Het is geen Remix van MMA maar een edit. remix is toch echt wat anders. en @ nipsen. NC vernieuwend? Haha. Die hebben vanaf oktober tot en met qlimax 5 weken lang iedere week precies dezelfde “liveact” gedraaid. OP Headhunterz Outland, XXLErator, Fusion, Qlimax en Thrillogy hebben ze allemaal precies hetzelfde gedaan. Die draaien pas elke keer hetzelfde!

Saimen 02-01-2010 @ 17:59:52

Best wel goeie line up!
Riep vanmiddag nog keihard dat ik niet zou gaan, maar twijfel wel..
@ Gangsterdwerg: helemaal mee eens wat betreft NC!

Kaptain 02-01-2010 @ 18:10:06

Dat heb je goed gezien Khadber. Psyko Punkz staanop elk deftig feestje hier in België.
Voor de rest heerlijke Line Up, buiten TBY.
Maar Donkey Rollers maken dat meer dan goed :D

nielstil 02-01-2010 @ 18:17:15

mooie line up :p ga ik misschien wel heen… eindelijk nog is een feest in belgië zonder eerst 4 uur teck/jump ^^

wat houd black heroes eigenlijk in? spelen deze allemaal solo of wordt het een mix van deze dj’s door elkaar,…?

Khadber 02-01-2010 @ 18:25:23

@ nielstil: als je kijkt op de website komen alle namen uitrollen als je op Black Heroes drukt, dus dat zal wel een combinatie van allen worden. Zal dringen worden in de DJ booth! Ik hoop dat er wat moois uitkomt, want van alleen maar om en om draaien word denk ik geen van de DJ’s gelukkig.

nielstil 02-01-2010 @ 18:33:17

@khadber: Ik verwacht dat ze gewoon om de beurt een kwartiertje spelen. Komen ze aan ongeveer 2 uur wat me toch een minimum lijkt voor 8 dj’s

Khadber 02-01-2010 @ 18:35:10

@nielstil: ik denk dat geen enkele DJ van formaat zich voor een kwartier mixen laat vangen, maar goed, we zullen zien.

Timmer 02-01-2010 @ 18:55:52

psyko punkz draaien hier ook vaak!! Super, wel vet dat ze daar staan ;)

Berunda 02-01-2010 @ 19:05:04

Idd super voor Psyko Punkz! Ben eigelijk ook wel blij met TBY hoor.. het blijft een legende.
Beetje off-topic… ik hoop echt dat er dit maal geen heineken geschonken wordt! Gelukkig is het nu in handen van ID&T belgium.. dus hopen op beterschap op dat vlak.

DoubleDutch 02-01-2010 @ 19:10:58

Khad , vorig jaar speelden ze elk 2 tracks , wat was het toen alweer , black in time?

nielstil 02-01-2010 @ 19:12:28

@berunda: in belgië heb ik nog nooit meegemaakt dat er heineken geschonken word… vorig jaar black weet k niet… bijna overal jupiler/stella/maes

Berunda 02-01-2010 @ 19:19:54

Vorige jaar aanwezig op BLACK en het was Heineken (omdat het toen nog niet echt helemaal onafhankelijk was misschien), maar ieder zijn persoonlijke voorkeur natuurlijk

Glenn_DV 02-01-2010 @ 19:51:29

Eindelijk wat zalige hardstyle in België, in plaats van altijd tek/jump..

Headhunterz, Noisecontrollers (l)

jiptripp 02-01-2010 @ 20:16:45

ligt t nou aan mij of is deze lineup biojna tzelfde als de laatste black in nl ?? uitzonderingen van psyko punkz en black heroes dan magoed… :S

letwan 02-01-2010 @ 20:26:36

black overdose leip:D

bRt_ 02-01-2010 @ 20:33:02

Zin EUn! Black blijft echt geweldig! (l)

Stokbrood 02-01-2010 @ 23:05:02

wat heeft iedereen toch met Psyko Punkz >.<

Stokbrood 02-01-2010 @ 23:05:02

wat heeft iedereen toch met Psyko Punkz >.<

Stokbrood 02-01-2010 @ 23:05:26

sorry >< internet doet kut

minimaat 02-01-2010 @ 23:32:34

hebben die dan geen super vette tracks gemaakt afgelopen jaar?

overclipping, ghostclass After MF!! allemaal top

Stokbrood 02-01-2010 @ 23:59:12

vond ze allemaal 3x niks

erik kans 03-01-2010 @ 00:01:48

wat iedereen met pp heeft? lijkt me vrij logisch…
altijd knallen met deze boys.

Frankelo 03-01-2010 @ 00:08:22

Psyko Punkz.. Een van de beste producers van het afgelopen jaar!

rutger terp 03-01-2010 @ 01:18:16

en naast producer ook een vette dj act en live act.

killerf1st 03-01-2010 @ 10:46:23

Had liever Wildstylez gezien ipv DBSTF maar goed…

Just4Music 03-01-2010 @ 13:30:03

dbstf die zijn super populair onder de jumpers dus is niet weg te denken

Oliver 03-01-2010 @ 19:00:31

Ja ik had ook liever Wildstylez ipv DBSTF gezien. Maar goed :)

Oliver 03-01-2010 @ 19:00:31

Ja ik had ook liever Wildstylez ipv DBSTF gezien. Maar goed :)

E-rik 03-01-2010 @ 19:02:55

ik mis wildstylez ook heel erg in de line-up maargoed

Donkey controller 03-01-2010 @ 21:45:27

Woow zeker vet :cry:

fosjoo 04-01-2010 @ 01:01:23

waar is avio ? :D :p

foane 04-01-2010 @ 18:06:20

en de MC ??? :s

Condello 04-01-2010 @ 20:34:23

word goeie!;)
leuk dat psyko punkz er ook bij is!!

henk 05-01-2010 @ 09:29:21

@ foane

Ruffian is Black Overdose >.<

letwan 05-01-2010 @ 20:43:43

alles klinkt goed behalve noisecontrollers…ben niet egt onder de indruk van hun muziekstijl:S

hanzOr 08-01-2010 @ 17:49:12

joooo
dikke line-up!

nellebel 14-01-2010 @ 21:56:47

ik ben dr bij!

Titatovenaar 16-01-2010 @ 14:03:17

wat een bagger line up:/

DisQrusheR 18-01-2010 @ 18:55:06

ik ga er heen =D!

Thunder HTB 22-01-2010 @ 11:59:58

niet huilen over line up, dik goed,

dbstf-NC-Headhunterz en technoboy moeten er wel zijn, echt fcking hard

wel jammer van wildstylez zijn ook super harde shit, maar ja

mssn ouderwets stampen met angerfist is ook lachen

Henk 15-03-2010 @ 14:25:29

jammer dat frontliner / angerfist er niet bij zijn, maar voor de rest super line-up

HSaddict 16-03-2010 @ 13:42:41

Zaterdag eindelijk zo ver! :D

E-rik 16-03-2010 @ 18:03:23

wat un dikke anthem :D (l)

Reageren