Line-up en Trailer van Black 2009 Belgium

Zaterdag 21 maart 2009 kleurt de Theias Arena in Hasselt (België) weer zwart van de Jumpstyle, Hardstyle en Hardcore fans. ID&T België heeft de line-up en trailer vrijgegeven van dit feest.

De line-up:
Ruthless
Coone vs. Deepack
Brennan Heart
Headhunterz
D-Block & S-te-Fan
Black Identity
Zany & DV8
Black in Time, met: Yves de Ruyter, The Prophet, Darkraver, Gizmo, DJ Rob, MC Joe, DJ Kristof, Yves
Tommyknocker
Nosferatu vs. Endymion
MC: Ruffian

Trailer
De trailer is terug te vinden op www.black.eu.

Kaartverkoop
Aanstaande zaterdag 23 november om 10:00 begint de kaartverkoop bij onder andere TicketOnline.nl.

Bron: id-t.be



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 21-11-2008 om 12:28 door Jor-D | Translate:

Reacties (11)

Plaats reactie
Dennis Aka Mash 21-11-2008 @ 15:59:57

Goeie line-up hoor!

Durp 22-11-2008 @ 13:17:47

Nosferatu vs Endymion :D erg netjes die line up

Glenn 22-11-2008 @ 16:29:34

Is dit 18+?

jeroen 23-11-2008 @ 15:58:52

Mooie line-up hoor, maar hoe zit het nou met Black in Nederland? K snap er nog steeds nix van.

Jor-D 24-11-2008 @ 21:47:49

[quote comment="2193"]Mooie line-up hoor, maar hoe zit het nou met Black in Nederland? K snap er nog steeds nix van.[/quote]

Dat weet ik niet. ID&T heeft nooit op me mail(s) geantwoord, maar dat zegt meestal ook wel wat…

Maar nog geen woord dus van ID&T, dus voor zo als het er nu uitziet gaat het gewoon door.

Misschien dat iemand bij novum (dat was de bron) het verkeerd begrepen heeft.

Het bericht heb ik tijdje geleden eraf gehaald, omdat ik liever niet mee wil helpen aan eventuele valse geruchten ;)

Jeroen 24-11-2008 @ 21:53:42

Lijkt me een goed plan, ik vond het al vaag toen ik het las. Ik maakte eruit op dat het niet internationaal ging maar dan zeggen die gasten van novum dat ID&T er gelijk mee stopt terwijl die Duncan daarna zegt dat het gewoon blijft :p Maar owkeej dan, bedankt voor de reply.

Juzzn 14-12-2008 @ 11:15:16

[quote]Black Identity[/quote]

Zit me nog steeds lastig dat ik niet weet wie het is xD

Ruud 29-12-2008 @ 09:21:02

hoe de line up hier in volgorde genoemd staat, zou ook best de time-table kunnen/ mogen worden?!

Khadber 29-12-2008 @ 15:56:37

Volgens mij is de TT nog niet bekend, anders had hij er wel gestaan.

Raymond 11-01-2009 @ 12:21:41

Nouw snap ik niet,

21 Maart is ook in het paard van troje in Den Haag Scantraxx S.W.A.T.
Terwijl Brennan Heart en The Prophet daar ook beide aanwezig zijn, en Hasselt een redelijk stukje uit de buurt licht bij Den Haag.

Hoe willen ze dit dan gaan doen…

Gregory 08-02-2009 @ 15:54:55

Zeer mooie line-up !
Maar waarom zie ik bijna nooit DJ DIONE op een
line-up staan van zo een soort evenement waar
hoofdzakelijk hardcore en hardstyle wordt gedraaid.
Dit is toch een van de betere Hardcore-Dj’s ?

Reageren