Line-up Hard Bass 2009

Hardstyle is de populairste stroming in de hardere dance scene en de avond zal dan ook 9 uur lang in het teken staan van deze muziekstijl. Wat betreft de programmering van Hard Bass zijn de verwachtingen erg hoog.

Verdeeld over de avond zullen vier blokken van twee uur worden ingevuld door de allergrootste Hardstyle artiesten. Vier teams (Green, Blue, Yellow & Red) zijn zo ingedeeld dat er een zeer verrassende mix zal ontstaan. Ieder team is zorgvuldig geselecteerd en vertegenwoordigd zijn muzikale fingerprint.

Team Green
Brennan Heart
Luna
Max Enforcer
Noisecontrollers – live

Team Blue
Showtek
Isaac
The Prophet
Hardstyle Masterz – live

Team Yellow
Deepack
Frontliner
The Beholder
Headhunterz – live

Team Red
Zatox
Wildstylez
Alpha²
Donkey Rollers – live

Ieder team staat garant voor een ijzersterke vertegenwoordiging en wordt bijgestaan door MC DV8.

Website online
De Hard Bass website staat inmiddels online. Hierop vind je alle informatie betreffende de 4 teams en het evenement zelf. Tevens zijn er diverse extra’s te vinden. Check de website: www.b2s.nl/hardbass2009

Start voorverkoop
Kaarten kosten 48 euro (ex. fee) en zijn vanaf 29 november 13.00 uur te koop via Ticketonline. Indien je met de bus naar Hard Bass wilt, kun je een combi ticket boeken via Eventtravel. In België en Frankrijk kan men ook bij de FNAC terecht.

Bron: b2s.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 23-11-2008 om 18:35 door Jor-D | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
Hugo 23-11-2008 @ 23:38:34

Moet ik dit ook zien als vier verschillende zalen? Lijkt me niet toch, in Gelredome?
Al bovenstaande dj’s voorbij horen komen op één feest lijkt me wel wat :)

mas 24-11-2008 @ 11:06:42

[quote comment="2201"]Moet ik dit ook zien als vier verschillende zalen? Lijkt me niet toch, in Gelredome?
Al bovenstaande dj’s voorbij horen komen op één feest lijkt me wel wat :) [/quote]

kan je niet lezen

Verdeeld over de avond zullen vier blokken van twee uur worden ingevuld door de allergrootste Hardstyle artiesten.

super vette line-up zeker aanwezig

Sjoerd 24-11-2008 @ 11:28:16

Lijkt me echt vet om mee te maken! :) Maar hoe oud moet je voor HardBass zijn?

Khadber 24-11-2008 @ 11:44:18

Hopelijk een dik 18+ feestje:D. Als ik dit zie heb ik er helemaal zin in.. Enige puntje blijft de prijs, 48 euro is best wat. Maar je krijgt wel wat leuks!

jan 24-11-2008 @ 13:23:54

Van 22:00 tot 7:00 ofzo?

Bart 24-11-2008 @ 13:26:01

zal wel 18+ zijn :) best prijzig maja voor zo’n line-up heb ik het wel over, ook hier ben ik weer bij :)

DONKEY ROLLERS :D

Dennis Aka Mash 24-11-2008 @ 17:52:47

Let b2s erg op de leeftijd? want ik weet dat dit bij q-dance minder is. Klopt dat?

lena 24-11-2008 @ 20:16:20

Ik zal je zeggen dat er 22nov. op Qlimax slecht naar leeftijd gecontroleerd werd! En ook werd ik erg slecht gefoulleerd, mijn heupen en kont not more! Niet dat mij het uit maakt want ik ben wel 18+ maar wanneer je 17 bent kom je er ook zeker in!

DOEN!!! Was mega gaaf.. op nr Hardbass:D

Dennis Aka Mash 24-11-2008 @ 21:58:32

Ik word namelijk volgende week 16 en ben dus al aant kijken naar welke ik is zal gaan.. Maar weet niet of het te riskant is..

Jor-D 24-11-2008 @ 22:01:14

[quote comment="2229"]Ik word namelijk volgende week 16 en ben dus al aant kijken naar welke ik is zal gaan.. Maar weet niet of het te riskant is..[/quote]

Dat het riskant is, dat lijkt mij wel zeker :p

Mol 24-11-2008 @ 22:11:24

Haha, op Qlimax waren er maar weinig ID checks! Fouilleren deden ze bij mij wel goed! Zelfs onder kraag van overhemd controleerden ze me!

Makxz 25-11-2008 @ 18:02:08

Ja precies weinig ID controle, ik was van mijn groep (5) de enige die 18 is. Fouilleren deden ze ook niet echt goed maargoed.

Mooie Line-Up van Hardbass en mooi dat het in de gelredome is :D zal wel weer een mooi feestje worden :D

Ben 27-11-2008 @ 12:48:39

Qlimax geen ID controle…. wel goed gefouilleerd… in mijn rij mannen wel vrouwen niet :) En hondje deed het ook goed haha

B2S nog niet geweest.. wordt mijn eerste, zeker wel zin in
lijkt me super gaaf die 4 teams!

ralf 27-11-2008 @ 19:54:34

Die leeftijdscontrole stelde inderdaad echt geen reet voor.
Toen we in de rij stonden zagen we nog wel papiertjes hangen met ”legitimatie verplicht ivm legitimatie controle” maar daar was alles ook mee gezegd.
als je er uit ziet als iemand van 18 gewoon gaan!!!

Noud 29-11-2008 @ 17:25:07

Ben erbij :D leuk feestje!

Martin 30-11-2008 @ 16:59:57

geldt dat ook voor andere feesten ? van die slappe IDchecks ? want ik ben 17 maar ik wil binnenkort wel naar inqontrol 2009 gaan als mijn eerste feest en mochten ze toch naar je kaartje vragen kun je hem dan nog kwijt daarzo (verkopen)

Kings 03-12-2008 @ 22:06:23

Wat een mega lineup, zeker het overwegen waard ;) :P

Ik 15-01-2009 @ 12:39:43

Haha ik ga al vanaf mn 16 ( ik was net 16) naar feestjes ik ben nooit gecontroleerd!
& ik ben ook niet extreem groot/volwassen enzo dus valt wel mee..
;)

hendrik 04-02-2009 @ 00:13:09

gewoon hakken klaar

BramHS 09-11-2009 @ 19:05:01

Wil er wel graag heen, maar vergeleken met de line-up van vorig jaar vind ik het wat minder..

Ik mis davide, Activator en Technoboy :(

Khadber 09-11-2009 @ 19:19:03

@ BramHS je weet dat dit van afgelopen jaar is he? ;)

Activator ga je trouwens toch niet op een Q-Feest zien.

BramHS 09-11-2009 @ 21:15:41

Tja kwam er ook net even achter.. ik dacht al hm, line up van hard bass :D

maarja ik wacht nu nog op de line up van 2010!

frankhardenberg 09-11-2009 @ 22:02:51

Team RED _0_
Team RED for the win! :D

LNDRTJN 09-11-2009 @ 22:40:18

Dit is inderdaad de line up van vorig jaar..
Enne Hard Bass is trouwens geen q-dance concept..

wesley 06-12-2009 @ 11:42:01

ik ben 17 maar zit me nu te bedenken of ik wel binnen kom ben
1,85 en heb geen kinder koppie
wat denken jullie wel naar hardbass 2010 of kaartje verkopen
alvast bedankt

NoiseHunterZ 06-12-2009 @ 16:21:41

als je geld hebt zou ik gaan ;)

wesley 07-12-2009 @ 22:05:42

kaartje is er ga er wel heen maar neem de slaap zak wel mee.
iedereen zegt dat er niet op leeftijd word gecontroleerd;)
alvast bedankt

Reageren