Line Up Mysteryland 2009

Op zaterdag 29 augustus is het weer zo ver! Mysteryland opent zijn deuren weer! ID&T heeft weer groots uitgepakt dit jaar! Dit is de line-up van de hardere stages!

LET OP: Volledige Line-up in het feestforum!

Q-dance
De plek voor de hardere stijlen in een openlucht arena. Het grootste, hoogste en drukste podium op het terrein. Unieke sfeer.

Noisecontrollers
Headhunterz
Kamui
Luna
D-Block & S-te-Fan
Technoboy
Tatanka
Deepack
Evil Activities

Thunderdome
Allerkleinste ruimte op het terrein, maar verreweg de hardste. Industrial, IDM, Breakcore, Drill&Bass, Terror en Frenchcore voor de liefhebbers.

Matt Green
Stormtrooper
Tymon
Coffeecore
Mez LIVE
Torsion LIVE
Mental Wreckage

Hosted by: MC Justice

Kaarten
Kaarten voor Mystery Land zijn verkrijgbaar via TicketOnline.nl, 0900 – 300 6000 (45 cpm) en Free Record Shop. Kaarten kosten 62,50. Wegens de vroegtijdig uitverkochte editie van vorig jaar, waarschuwt de organisatie voor websites en particulieren die dure en vooral ook valse kaarten te koop aanbieden.

Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is Mystery



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 19-05-2009 om 16:54 door Khadber | Translate:

Reacties (39)

Plaats reactie
Khadber 19-05-2009 @ 16:56:15

Best nette line-up van Q-dance, al hadden ze DBSTF thuis mogen laten. :)
Maar die zul je van de zomer toch wel overal vinden met het album wat ze maken, dus weinig aan te doen ;) .

freddyadu8 19-05-2009 @ 17:05:32

Lekkere Line-up, jammer dat ik er niet bij kan zijn

Kaptain 19-05-2009 @ 17:06:46

@ Khadber
Wat is er mis met DBSTF ?

broodrooster 19-05-2009 @ 17:06:58

DBSTF? meer de vraag wat deepack/tatanka daar doen iMo ;)
prima lineup voorderest \o/

Khadber 19-05-2009 @ 17:10:19

Ik vind ze altijd hezelfde draaien, (nog steeds Ride With Uz etecetera) en van het album word ik tot nu toe ook niet warm.
Tatanka & Deepack vind ik juist wel een plek verdienen!

Timmer 19-05-2009 @ 17:54:56

@ Khadber D-block & S-Te-Fan met ride with uz is gewoon een lekker lied,, zany draait ook nog wel is nothing else matters en wilde gullie bass ;) en ook vind ik the sound of the thunder een geweldige plaat!!! ik ben benieuwd naar het album van deze twee JONGEN gasten :p

hardstylelover 19-05-2009 @ 18:09:34

heb er zin in :D

ricardo 19-05-2009 @ 18:39:55

D-Block & S-te-Fan thuis laten:P.

als ze weer sound of the Thunder / Dreamers of Dreams draaien net als In Qontrol dan word het echt wel weer een knal set.

heb zoizo donders veel zin in:D

Timmer 19-05-2009 @ 18:50:13

inderdaad d-block & s-te-fan die gaan zelf ook nog een beetje los, ze blijven niet saai achter hun tafel staan en draaien hun favoriete plaatjes ;)

DJ D’Railed 19-05-2009 @ 19:04:31

@ Khadber…..

Wordt er wel een beetje kotsmisselijk van dat je 3 nummertjes hebt gehoord en nu het album al nix vindt.
Altijd van die vage opmerkingen jij .. :S

Khadber 19-05-2009 @ 19:08:32

Het gaat me niet puur om het album (al is dat tot nu toe met 4 van de 5 niet zo mijn ding), het gaat me ook om alles er omheen.. Tracklisten zijn veel hetzelfde, het continu hetzelfde geluid in een ander deuntje verpakken, MMA en Shallow Planet die ik ook niet zo veel vond (in tegenstelling tot velen).. Ik vind een artiest niet alles.. Dat kan neem ik aan?

Nout 19-05-2009 @ 19:19:21

nette line up! met o.a. DBSTF die vaak de hele zaal los krijge :)

Stokbrood 19-05-2009 @ 19:31:12

Ik sluit me bij Khadber aan… Maar ik ben er niet bij… misschien volgend jaar een kijkje nemen…

Dj rudestylez 19-05-2009 @ 20:07:43

weet je DJ D’Railed waar ik misselijk van word patat aka friet en een frikandel heb namelijk net gegeten ;)

Dorus ML 19-05-2009 @ 20:53:38

Ik begrijp wel dat het vervelend is dat D&S bijna altijd een set draaien die te veel op de vorige lijkt, weinig variatie.

Jur 19-05-2009 @ 20:54:56

Ouwehoeren op andermans MENING, daar krijg je mij misselijk mee….

oostzaner 19-05-2009 @ 21:05:10

wie is de MC bij Q-Dance

Khadber 19-05-2009 @ 21:07:16

@ Oostzaner. Dat stond er niet bij.. Dus wie weet? Ik schat wel dat Ruffian of DV8 er staat.. Geeft wel wat meer sfeer.
@ Dorus ML: Dat bedoel ik dus.

ricardo 19-05-2009 @ 21:48:20

aach iedereen iedereen heeft een mening over een dj.
maar maakt niet uit wie er draait word zoizo een top feest.

peace

DFH 19-05-2009 @ 21:56:54

Geen live optredens bij Q-Dance? VOor de rest wel dikke line up

Guide4U 19-05-2009 @ 22:10:15

Broodrooster, wat is er in godsnaam mis met: als-je-ons-inhuurt-zorgen-wij-voor-een-beukfeest-van-hier-tot-tokio-en-daar-voorbij-Deepack?

zeer zeer zeeeer sterke line up van Q :)

Timmer 19-05-2009 @ 22:43:01

@ Khadber,, oké maar ik hou van de sound die dbstfn heeft dus vaak dezelfde muziek maakt me niks uit :p

Freaky_87 20-05-2009 @ 07:52:44

Nette line up bij Q-stage! :)

raffa 20-05-2009 @ 08:55:42

@oostzaner
MC op de Q-dance stage is Ruffian.

Vind de line-up erg veel lijken op die van de main stage op InQontrol.

Noisecontrollers -> Inqontrol
Headhunterz -> Inqontrol
Kamui ->Inqontrol
Luna -> Inqontrol
D-Block & S-te-Fan -> Inqontrol
Technoboy -> Inqontrol
Tatanka -> Inqontrol
Deepack
Evil Activities

Zinloos geluid 20-05-2009 @ 10:09:37

wat is dit nou voor een zaadloze line-up, het word tijd dat ze bij q-dance even een paar extra ballen krijgen, ze spelen met deze line-up echt veel te veel op safe.
Programmer dan een paar opkomende talenten of neem een Dj die niet zoveel op grote feesten draait maar wel de tent afbreekt.
Nu hebben ze echt een standaart line-up met DJ’s waar ik persoonlijk, en waarschijnlijk meer mensen heel erg op zijn uitgekeken.
Er zijn tegenwoordig zoveel hardstyle feesten, je kan ieder weekend wel ergens naartoe, als hardstyle lover heb ik toch veel meer behoefte aan variatie dan dit.

Khadber 20-05-2009 @ 11:08:13

@Zinloos Geluid.. Ik weet hoe het zit, maar ik leg dat later in een topic wel een keertje uit.. Want 100% zeker ben ik nog niet, maar wel 99%

Zinloos geluid 20-05-2009 @ 12:00:32

@ Khadber, nou ik ben benieuwd :)

Bas de Vogel 20-05-2009 @ 12:05:48

Het wordt eens tijd dat AVIO een vol uur gaat draaieng

Timmer 20-05-2009 @ 13:03:02

@ Khadber ik ben ook benieuwd

Jur 20-05-2009 @ 13:52:17

@ Zinloos Geluid
Waarom denk je dat in op Defqon ook meerendeel van de dag in purple te vinden ben ;)

Kaptain 20-05-2009 @ 13:55:50

Je hebt gelijk dat ze vaak dezelfde tracks draaien, maar zolang ze dezelfde ambiance blijven brengen heb ik daar toch geen problemen mee hoor …
Je bent natuurlijk voor hun stijl of je bent er niet voor, persoonlijke smaak.

Harderstyles Maniac 20-05-2009 @ 14:15:35

aanwezig!!!!!!!!!!!!

dikke lineup gelukkig komt technoboy:P

The Anim0l 20-05-2009 @ 14:27:24

@ kaptain:
jij wilt dus dat hardstyle altijd t zelfde blijft? geef mij maar een line-up met veel onbekende dj’s of dj’s moeten hun platentas/cd map is volgooien met onbekende zooi en de hitjes die ze elke week 30x draaien thuislaten

Dustydus 20-05-2009 @ 14:53:03

@ raffa :P

wilde net zeggen die lineup had ik eerder eens gezien behalve de laatste 2. hoop echt dat luna wat ander muziek gaat draaien dan op inqontrol :/

TheNabster 20-05-2009 @ 21:37:24

mooie line – up.
geen prophet wat ook wel weer mooi is.
vind het wel een goede dj maar denk dat ie zich nu beter bezig kan houden met scantraxx.

moffel 21-05-2009 @ 12:44:53

Ik ben het volledig met zinloos geluid eens.

ben ook benieuwd khadber:p

Qoncrete 22-05-2009 @ 09:49:27

Explain khadber :p nette line-up opzich.. jammer dat je deze namen overal tegenkomt maar ach.. wie er ook draait, de zelfde plaatjes komen toch wel langs :)

Opperhoofd 25-05-2009 @ 13:09:58

@Khadber: krijgen we zeker dat Q-Bookings verhaal voor de zoveelste keer?

“@Zinloos Geluid.. Ik weet hoe het zit, maar ik leg dat later in een topic wel een keertje uit.. Want 100% zeker ben ik nog niet, maar wel 99%”

‘Opvallende’ line-up in de Thunderdome area.

Partylover!! 28-05-2009 @ 00:18:42

Op Deepack luna en Kamui na staat de hele line up van Knockout er ..!!
en dat was echt een super vett feest duss zal het ook op Mysteryland 2009 weer flink kn allen worden.!! :)

Heb er zin in..:D

Reageren