Line-up Qlimax 2008

Na lang wachten is hier eindelijk de line-up voor Qlimax 2008!

Line-up Qlimax 2008

De Line-up (zeer waarschijnlijk in volgorde van draaien):
Mark Sherry
Showtek
Headhunterz
Project one
D-Block & S-te-Fan
Technoboy
Tatanka
Zany & Vince
MC: Ruffian

Qlimax 2008
Datum: 22 november 2008
Tijd: 21:00 – 07:00
Kaarten: uitverkocht
Locatie: Gelredome Arnhem

Meer informatie vind je op de Qlimax 2008 website.

Bron: Q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 19-10-2008 om 09:41 door Jor-D | Translate:

Reacties (63)

Plaats reactie
Jor-D 19-10-2008 @ 09:46:15

Komop, waaaaarom moet op elk feestje Project One draaien, we hebben die 12 nummers nu wel gehoord…

Vind het maar een matige line-up. Maar wel weer een keer Tatanka! :D

The dominater 19-10-2008 @ 10:13:01

Hoop dat d-block & S-te-fan weer eens wat nieuwe nummers uitbrengen is al weer lang geleden dat ik iets van hun heb gehoord en de tracklist vind ik ook maar matig

Dj C-Mind 19-10-2008 @ 11:04:52

volgens mij waren dbstf bezig met een nieuwe track,en had de line up wel iets beter verwacht

Iemandd 19-10-2008 @ 11:26:47

nee nie echt een spetterende line-up…
had beter verwacht zekerss voor Qlimaxx,,

Raymond 19-10-2008 @ 11:35:11

Ik snap idd ook niet de combinatie van headhunterz en erna project one…

verder mis ik inderdaad nogal wat namen zoals; The Prophet, Blademasterz en Evil activities.

Khadber 19-10-2008 @ 11:37:40

Inderdaad.. Ik dacht al niet de enige te zijn.
Line up valt me ECHT tegen.
Positief is zeker het wegblijven van the Prophet en het komen van Tatanka!
Negatief sta ik tegenover EN Headhunerz EN Project One…
Had toch op Noisecontrollers gehoopt, ondanks de geruchten met contracten en al die overdreven kinderachtigheid, en toch op een artiest waar Michel Pollen achter zit! Ik noem een Dozer of iets dergelijks.
Zany & Vince als afsluiter.. Doet me denken aan Deepack/Luna op DefQon1.
Had eigenlijk Vince los gehoopt..

Anthem daarintegen is wel goed! Beste Anthem van het jaar, dankzij de redelijk waardeloze tegenstand. InQontrol Anthem was goed, DefQon1 was slecht (3 min break BAH), Decibel redelijk, enz enz..

Qorbatjov 19-10-2008 @ 11:41:59

Idd.. Project one begint te vervelen zet daar liever de alpha’s voor in de plaats oid. Qlimax begint steeds minder duister te worden en aangezien Black is gestopt is dat zonde..

Dennis Aka Mash 19-10-2008 @ 11:48:26

Had deze line-up ook niet verwacht. Achjaa.. de anthem is wel best lekker

Dj C-Mind 19-10-2008 @ 12:16:48

de anthem is lekker ja,en dat the prophet niet komt.ach wie zal hem missen.vind het ook onzin headhunterz en dan gelijk project one erachteraan.had dan frontliner laten draaien ofzo,en met khadber ben ik het eens met de afsluiting,ze hadden wel iets beters kunnen verzinnen

pieter 19-10-2008 @ 12:17:55

line up is echt bagger. de duisternis is idd een beetje ervan af kwa muziek.
donkey rollers passen er goed in maar helaas.
hopelijk dat de show veel goed gaat maken.

Khadber 19-10-2008 @ 13:13:04

Qlimax had een duister thema, maar vind dit jaar de mad-scientist achtige setting ook wel tof! Zeg nou zelf.. 3x wat meer sadistische dingen is wat te veel.

Zelf had ik trouwens toch wel gehoopt op een Alpha2-records gast. Ook al ben ik er zelf minder fan van, het zijn toch gasten die goed bezig zijn! Ook zou ipv Project One een Brennan Heart kunnen draaien, iemand die toch zeer goed is geweest dit jaar. Frontliner is geliefd sinds Scantraxx, ga ik de set maar eens van pakken.

Ook Showtek had van mij niet gehoeven.. Hold Us Back valt me redelijk tegen, had echt gehoopt op een vette release van ze. Dutch Master lijkt me wel heel tof geleken om terug te zien uit de DMW stal!

Ik heb zelf geen kaartje kunnen bemachtigen, maar zo te zien is het zo ook wel goed eerlijk gezegd. Dan maar InQontrol!

lTDLlWItchking 19-10-2008 @ 15:13:44

echt jammer, veel te standaard line up, geen hardcore dj? Jammer, khad het beter verwacht, vooral voor qlimax….geen brennan heart? kvind het gewoon jammer, had van mij wel wat meer verassende dj’s in mogen zitten

Martin 19-10-2008 @ 15:49:37

volgens mij is vince tog egt hardcore dj hoor?

Koene 19-10-2008 @ 15:51:18

Ik begrijp de ‘teleurstelling’ enigszins wel. Het lijstje had gewoon veel completer gekund. Daarentegen zul je niemand horen klagen als we eenmaal in een vol Gelredome staan. Deze DJ’s zijn en blijven toch allemaal knallers van namen en zullen stuk voor stuk het dak van het stadion draaien.

Komt dus helemaal goed! Ben blij dat ik een kaart heb!

Dj D-Droned 19-10-2008 @ 16:07:26

weet je wie er ook missen vind ik,… Zatox en Activator samen dat zou knallen worden.

lTDLlWitchking 19-10-2008 @ 16:22:42

[quote comment="1832"]volgens mij is vince tog egt hardcore dj hoor?[/quote]

als je dat hardcore noemt? maar zany is gewoon pure hardstyle dus echt hard zal het niet worden

Al 19-10-2008 @ 16:34:49

[quote comment="1831"]echt jammer, veel te standaard line up, geen hardcore dj? Jammer, khad het beter verwacht, vooral voor qlimax….geen brennan heart? kvind het gewoon jammer, had van mij wel wat meer verassende dj’s in mogen zitten[/quote]

Volgens mij is vince toch gewoon een hardcore dj :p ..
zany en vince waren vroeger ook de Shadowland Terrorists.

Joost 19-10-2008 @ 17:25:17

heerlijke line-up alleen project 1 moest NC zijn

Bart 19-10-2008 @ 18:07:25

naja ik ga me daar toch zeker goed vermaken :D zeker zin in!!!

miracle 19-10-2008 @ 19:35:36

[quote comment="1835"][quote comment="1832"]volgens mij is vince tog egt hardcore dj hoor?[/quote]

als je dat hardcore noemt? maar zany is gewoon pure hardstyle dus echt hard zal het niet worden[/quote]

En shaddowlands terrorists dan???

Mol 19-10-2008 @ 20:58:34

Ik vind de lineup wel best zo, vind dat Headhunterz dit jaar wel de creds verdiend om weer te draaien, project one is dan weer jammer.
Wel beter dat Mark Sherry er staat! DBSTF tja, ben het inderdaad eens het klinkt weer beetje standaard, maar ze zullen ongetwijfeld zichzelf weer om hoog willen werken, dus ik verwacht wel wat van ze.
Tatanka heb ik ook wel zin in hoor, lekkere Italiaanse hardstyle samen met TBY.

Over Showtek, ben ik geen ubergrote fan van, maar ze zullen erg groot uitpakken, veel nieuwe nummers is mijn voorspelling..

En dan Zany & Vince als keiharde afsluiter, nog even keihard gaan. Geen klachten.

Barry 19-10-2008 @ 22:19:19

Zeker geen klachten, maar wel jammer dat Brennan Heart en The Prophet niet draaien. En misschien andere afsluit act had graag promo zien draaien, maar zal uiteindelijk wel niks te klagen hebben :p

wesley 19-10-2008 @ 23:08:02

als jij vince geen hardcore dj vind draait tiesto ook geen trance..
en zany ramt gezellig met vince mee!

Mol 20-10-2008 @ 10:11:38

Ik begrijp niet wat veel mensen disliken aan Zany?!
Die man draait ongelofelijk harde sets, waar je ultiem op los gaat.

Pascal 20-10-2008 @ 13:09:00

had beter verwacht…
weet iemand of er wat nieuwe nummers op het programma staan?

Glenn 20-10-2008 @ 14:06:29

Geen Blademasterz en geen Frontliner? Valt me tegen dit, vooral Headhunterz en project 1.. Doe dan gewoon Headhunterz & Wildstylez samen =O

stamper 20-10-2008 @ 16:52:17

A-lusion moeten ze is de kans hebben!

In Trouble meesterwerk.

The dominater 20-10-2008 @ 17:13:31

ik mis: The prophet/ Frontliner/ en noisecontrollers

Iemandd 20-10-2008 @ 18:32:21

Frontliner Had Het Dik Verdient Om Op Dit Evenement Te Staan,,!

Orhan! 20-10-2008 @ 18:52:52

Brennen Heart /Blademasterz…..en idd EA waar zijn die???maar verder ben blij dat ik weer een kaartje in mijn pocket heb

Al 20-10-2008 @ 20:28:34

the prophet heeft er ook al vaak gestaan net zoals technoboy..
Maar we moeten niet klagen over de line up want deze line up is gewoon op safe spelen.. Ik had ook liever noisecontrollers en frontliner gezien maarja so be it.. er zijn nog genoeg party`s waar deze zullen draaien!! Ik ga er vanuit dat het weer een geweldige avond wordt want tenslotte maakt de show weer alles goed ;)

Makxz 20-10-2008 @ 22:56:51

Line-up is wel lekker, maar had inplaats van Headhunterz wel Frontliner of Noisecontrollers verwacht en gehoopt. En had Blademasterz ook wel willen zien. Maar aangezien het mijn eerste echt grote feest is mag ik niet klagen toch (A) The Prophet had trouwens al een boeking op 22 november ;) (http://partyflock.nl/party/135738:F1rst_Match.html)

Ronald 21-10-2008 @ 00:16:43

Mag zeker niet klagen over de line up dit jaar
Mark Sherry, het begin is altijd trance achtig ben blij dat het geen jump is.
Showtek vorig jaar goed gedraaid ben benieuwd of ze dit jaar weer met nieuwe nummers komen die verassend goed zijn. verder vind ik dat ze er een chilluh show van maken. Headhunterz ja goed hoop dat hij met vernieuwing in zijn livesets komt vind tog dat hij vaak bijna dezelfde livesets draait. Project one op scatnraxx waren ze super hoop dat ze op qlimax weer de zaal laten stuiteren.
D-Block & S-te-Fan zijn 2 mannen apart vind ze persoonlijk een unike stijl hebben en denk ook dat zij een verassend goede liveset gaan draaien met nieuwe nummers. Technoboy zijn mixwerk vind ik niet altijd even best echter is de anthem die hij gemaakt heeft hendig chill ik hoop dat hij in die stijl de hele avond gaat draaien. Tatanka lang niks meer gehoor van deze man. het is een goede dj en ik hoop dat hij iedereen weer eens laat zien hoe goed hij is hoop ook op nieuwe nummers van hem. Zany & Vince weet niet hoe ik het voor moet stellen ik hoop dat deze combinatie voor een goede hardstyle/harcore set garant staat heb deze 2 nog nooit samen gehoord dus hoop dat ze mij verassen en stevig erop los beuken. verder had ik tog liever ipv headhunterz en showtek toch liever namen als frontliner, a-lusion of brennan heart gezien mja deze line up is zeker niet verkeerd

Esthertje 21-10-2008 @ 09:18:13

Had wel betere line up verwacht maarja we gaan zowieso wel loss!

Tinus 21-10-2008 @ 10:50:03

Tering wat een negatief gedoe.. lever je kaartje maar in bij mij dan als het allemaal zo matig is =D

Party-Kicker 21-10-2008 @ 15:57:23

Mark Sherry, Owke daar kan ik mee leven:D
Uh Showtek, volgens mij al derde keer dat ze draaien op qlimax achter elkaar!!Daar had wel een andere naam mogen staan!! De Donkeyrollers bijvoorbeel:p. Die draaide op Qlimax 2006 ook heerlijk.
en had graag noisecontrollers gezien, maar verders echt wel een lekkere line-up:D
owjah Had graag Partyraiser of Noize Suppressor zien afsluiten maar Zany en Vince, ben benieuwd. Word vast een geweldig feestje:p

Tot de 22ste allemaal:D

Party-Kicker 21-10-2008 @ 15:58:19

[quote comment="1873"]Tering wat een negatief gedoe.. lever je kaartje maar in bij mij dan als het allemaal zo matig is =D[/quote]

het is niet matig!! Integendeel juist:D
We geven alleen onze mening, meer niet!!!

Mark 21-10-2008 @ 21:56:57

Jonge…wacht maar tot het echt zover is :P

Dan gaat iedereen toch wel los, welke dj er ook staat :P

Makxz 22-10-2008 @ 14:52:21

ik hoop trouwens dat zany wat van zijn nieuwe cdtje draait;d
previews klinken al goed ;d

Jur 23-10-2008 @ 01:47:07

[quote comment="1862"]ik mis: The prophet/ Frontliner/ en noisecontrollers[/quote]

Kan je wachten tot je een ons weegt…. Q-dance en NC zijn nogsteeds geen vriendjes van elkaar :)

Verder komt Project One mn strot uit… evenals D-Block & S-te-Fan.

Gooi er dan een Frontliner en een Alpha2 tegenaan ofzo.

jeroen 23-10-2008 @ 11:35:39

[quote comment="1819"]Komop, waaaaarom moet op elk feestje Project One draaien, we hebben die 12 nummers nu wel gehoord…
[/quote]

project one heeft ook weer nieuwe nummer en edits hoor…

Manuela 23-10-2008 @ 12:27:02

whoehoeeee dit wordt vettttttttttttttttt :-)
alleen jammer dat mijn favo dj er niet staat Brennan Heart
maar dit wordt echt een knalluh party!! ben al aant aftellen….

Rob 23-10-2008 @ 12:32:11

Ligt hier dubbel van de opeens zulke negatieve reacties over D-blockt ft Stefan & Project 1, eerst aanbidden daarna afzeiken.

Bron: Oudere berichten hardtraxx.nl

Dennis Aka Mash 23-10-2008 @ 12:50:26

@ Jor-D:

Oh? ik heb nog vrij weinig gehoord van nieuwe nummers van Project 1.

Jur 23-10-2008 @ 13:52:29

[quote comment="1892"]Ligt hier dubbel van de opeens zulke negatieve reacties over D-blockt ft Stefan & Project 1, eerst aanbidden daarna afzeiken.

Bron: Oudere berichten hardtraxx.nl[/quote]

Laat mij eens zien waar ik positief over deze heren praat dan? :)

Darkoholic 23-10-2008 @ 17:52:54

Quote:

Zany & Vince weet niet hoe ik het voor moet stellen ik hoop dat deze combinatie voor een goede hardstyle/harcore set garant staat heb deze 2 nog nooit samen gehoord dus hoop dat ze mij verassen en stevig erop los beuken.

ze maakten vroeger samen hardcore.. Shadowlands terrorist.. dat waren zany en vince samen..

nathan 23-10-2008 @ 19:39:20

WAAROM geven ze A-lusion geen kans, die gozer is gruwelijk goed =O

khoor er niemand over ?

voor de rest ist best kansloos om eerst headhunterz alleen te laten draaien en vervolgens wildstylez drbij,
en idd, procject one draait over al -_-

wel komt D-BLOCK =D

word zeker lossgaan

Robz 24-10-2008 @ 04:25:11

[quote comment="1894"][quote comment="1892"]Ligt hier dubbel van de opeens zulke negatieve reacties over D-blockt ft Stefan & Project 1, eerst aanbidden daarna afzeiken.

Bron: Oudere berichten hardtraxx.nl[/quote]

Laat mij eens zien waar ik positief over deze heren praat dan? :) [/quote]

Zegt al genoeg dat je je aangesproken voelt.
Kap is met zeiken en geniet is.

Marco 24-10-2008 @ 21:15:34

Ik ben wel heel erg blij met Tatanka in de line-up
morgen word ook volgas knallen in outland;-)

Jur 25-10-2008 @ 00:47:31

Ik voel me aangesproken omdat ik me hier negatief uitlaat over D-Block & S-te-fan, gek hè?

Lul niet zo krom en laat mensen hun mening hebben, thanks! :)

Rick 25-10-2008 @ 12:12:15

Line up bevat goede namen maar lijkt een beetje op die van vorig jaar, DBSTF en Tatanka maken me dan weer happy!! Ik mis wel in plaats van een Technoboy, Project1, Headhunterz of Showtek(begrijp me niet verkeerd, goede namen maar al zo vaak gehoord) een Frontliner, Noisecontrollers of Zatox (& Activator). Brennan Heart en The Prophet zie ik ook altijd graag maar zij waren er vorig jaar al dus who cares!! Zany & Vince zullen er wel een waardig einde aan breien hoewel ik ook wel Evil activities, Endymion of Masters of Ceremony daar had willen horen.

Kortom, we kunnen nooit alles krijgen zoals we het willen. Het wordt zekers weer een superfeestje. Anthem mag er ook zeker wezen.

Ps Iedereen mist zo ongeveer de zelfde namen ( Zatox, Frontliner, Noisecontrollers). wordt misschien tijd dat Q-dance een polletje of zo organiseert om te polsen welke DJ’s het publiek graag ziet. Maar dat zal helaas vrijwel onmogelijk zijn. Zany draait trouwens altijd lekker, ik vond hem geweldig tijdens Q-dance presents Scantraxx, hij was voor mij de man van de avond!!

Mol 26-10-2008 @ 19:55:09

Frontliner ipv TBY? Kom op.. Paar leuke nummers die hij uitbrengt wegen niet op tegen TBY’s hitmachine..

Ruben 27-10-2008 @ 14:05:43

Man; jullie hollanders zijn ook nooit content he! Hebben jullie al zulke lekkere feestjes met heerlijke dj’s, mekkeren jullie nog, hier in België is het allemaal een pak minder hoor! Een feest als qlimax is hier niet. En als het een gerusstelling mag zijn; Headhunterz speelde gistre op een plaatselijk feestje de tent kapot. Jullie hebben wel gelijk dat er geen egt GROTE hardcorenaam tussenstaat!

Knip 27-10-2008 @ 21:11:20

Geloof mij maar dat zany en vince er een mooi eind aan breije!! geloof je me niet? check dan ff dvd van qlimax 2005;)

Robz 29-10-2008 @ 04:43:31

[quote comment="1909"]Ik voel me aangesproken omdat ik me hier negatief uitlaat over D-Block & S-te-fan, gek hè?

Lul niet zo krom en laat mensen hun mening hebben, thanks! :) [/quote]

Meeloper

Patricia 31-10-2008 @ 21:23:56

De line-up is nooit goed :) Als The Prophet en Brennan Heart er wel tussen hadden gestaan dan waren de reacties nu geweest: Jeetje, alweer The Prophet op Qlimax! Doe is wat nieuws!

[quote comment="1833"]Daarentegen zul je niemand horen klagen als we eenmaal in een vol Gelredome staan.[/quote]

Idd! :) Ikweet zeker dat t een top avond gaat worden en ik ga knalle als een beest!!! :D Morgen nog 3 weekies en dan staan we daar!

Piet 07-11-2008 @ 12:28:39

Nog 2weken ;)

Ben 14-11-2008 @ 15:25:28

Headhunterz vind ik zowiezo slecht… dus jammer dat ze er nog een keer in staan als project one!

Zany & Vince… dat ene nummer dat ze samen hebben is kots :)
Maar shadowlands terrorists is echt toppie!!
Hopen dat flink early gaan draaien :D

Tatanka en DBSTF zeker mooi in de lineup :)

Andre 15-11-2008 @ 15:20:13

Iemand een idee of er nog kaarten beschikbaar worden gesteld voor as Zaterdag voor Climax ?? ik dacht dat dat de bedoeling was namelijk, maar nog niks van gehoord verder…….

Jor-D 17-11-2008 @ 15:28:13

[quote comment="2144"]Iemand een idee of er nog kaarten beschikbaar worden gesteld voor as Zaterdag voor Climax ?? ik dacht dat dat de bedoeling was namelijk, maar nog niks van gehoord verder…….[/quote]

Laatste verkoopronde:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/laatste-kans-qlimax-2008-kaarten.html#comment-2159

manuela 17-11-2008 @ 19:46:20

nog 5 dagen!!!!!! knalluuuhhhhhhhhh

Lies 21-11-2008 @ 20:37:29

technoboy :S dbstf (A)

Reageren