Line-up X-Qlusive – Technoboy

Nog net voordat we het nieuwe jaar in knallen komt Q-dance met de line-up voor X-Qlusive – Technoboy, welke wordt gehouden op 24 januari 2009 in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Oftewel de “il sito e il line-up” is bekend.

De line-up:
Area 1 (Blackbox):
Technoboy
Tatanka
The Nasty Boyz (Bruno Power & Ivan Carsten)
Wildstylez
Hardstyle Masterz (Technoboy & Antonio Donà)
Stephy
Hosted by: MC Ruffian

Area 2 (Rabo Lounge):
Stephy
Ivan Carsten
Bruno Power
Noisecontrollers
Frontliner
Hosted by: MC V

De website:
Uiteraard is er ook een website voor X-Qlusive – Technoboy. Bekijk hier de website.

Update: De Noisecontrollers zullen niet meer aanwezig zijn op X-Qlusive – Technoboy. De officiele reden is op dit moment niet bekend. Wel is bekend dat de Noisecontrollers op diezelfde datum een boeking hebben in discotheek ZAK in Eulsen.

X-Qlusive - Technoboy



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 31-12-2008 om 11:51 door Jor-D | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
Patrick 31-12-2008 @ 15:03:12

Line up was al grtoten deels bekend .. TOP lineup iig :D al1 ik kan niet heen :(

Stokbrood 31-12-2008 @ 16:45:05

Ben er bij!!! :D alleen zoooooow jammer dat Activator er niet is :( misschien special guest? :)

Khadber 31-12-2008 @ 16:52:58

Hoorde net dat hij in Spanje draait op die dag.. Zelfde voor Zatox, die zit in Italië. Jammer!

AllReity 31-12-2008 @ 17:48:25

Wat een heerlijk nieuws op 1 dag!
2 maal ivan carsten, frontliner en eindelijk hoor ik de noisecontrollers weer eens!

Dennis Aka Mash 31-12-2008 @ 18:24:12

Stephy, dat had ik dus niet verwacht.

Jens 31-12-2008 @ 19:46:09

Super Line up!!!
Vooral dat de noisecontrollers erbij zijn! :D
allang niet meer gehoort

Yoshua 01-01-2009 @ 13:25:26

Beter:) Sinds Wnnr Staan Noisecontrollers Zoveel Op Eeen Q-dance Envent:):D Wel Beter:D

Mja Ik Moet GVD Nog 2 Jaar Wachten xD

Greeeetzz

freddyadu8 02-01-2009 @ 14:35:42

Site van XQ-TBY is ook zeker vet gemaakt!

Josh-T 02-01-2009 @ 19:58:30

geen Zany, The Prophet of Activator? en dan wél Stephy, Wildstylez, Bruno Power en Ivan Carsten..

had beter gekund

Khadber 02-01-2009 @ 20:53:09

EXCUUS??
Jij hebt zeker nog nooit Ivan Carsten een set zien draaien. Dat is DIK! Altijd heeft hij speciale edits en dergelijke, dat is nog iemand die van elke set wat moois maakt. Activator draait in Spanje op dat moment, dus die zou het niet worden. Zatox in Italië. Zonde, zij hadden erbij kunnen zijn.

Wildstylez is de meest getalenteerde producer van het moment, daar durf ik bijna mijn hand voor in het vuur te steken. Met zijn toch wel ietsjes Italiaanse stijl ook geen verkeerde keuze..

En als je zag hoe Prophet op Qountdown heeft gedraaid.. Wel leuk, maar niet bijzonder.. Dan vind ik het logisch dat je die kans aan iemand anders geeft!

Reity 02-01-2009 @ 21:39:07

Khadber; Amen

Ivan Carsten heeft mij meer kunnen bekoren afgelopen jaar dan die 3.

Unexpected , Amazing Comination, Angel, Bumping Hard..
Alleen June van the Activator mag in de schaduw staan..

Yannicksuper 03-01-2009 @ 00:32:29

Line-up ziet er goed uit, veel italiane ;) Ook niks anders verwacht :P

Affiche ziet er net uit :)

Rik 03-01-2009 @ 20:29:54

Wel heeeel veel italianen.

Khadber 03-01-2009 @ 20:41:49

Vind je het logisch? of niet? ;)

Josh-T 04-01-2009 @ 11:21:41

Prophet ft. Technoboy was mooi geweest, en wat early hardstyle, maar het zal wel gewoon weer allemaal nieuwe hardstyle worden. dat vind ik dus jammer aan die line-up, al die nieuwe DJ’s, en niet degene die al jaren meedraaien in de hardstyle, net als Technoboy.

En als Activator was gevraagd voor dit feest zou hij niet in Spanje zitten die avond denk ik. zelfde geld voor Zatox, tenzij ze natuurlijk eerder voor dat feest geboekt waren dan voor deze X-Qlusive

Rik 04-01-2009 @ 12:46:54

Jahoor Khadber, maar had ook wel half om half kunnen zijn. Gezien dat Technoboy zo ongeveer een halve nederlander is.

Van mij hadden de beste italianen er mogen staan en dan mis ik er tog een paar?

HarderStylezz 07-01-2009 @ 20:29:02

Noisecontrollers zijn er niet meer bij jammer genoeg!
Vind het ook jammer dat frontliner niet op de main staat, maar de line up is verder goed :D !
Kheb er zin aan..!

PATRIES ? 17-04-2009 @ 19:49:49

@ Rik: Technoboy een halve nederlander???? Hij praat amper engels man, laat staan dat ie uberhaupt een “halve nederlander” is. Ik weer eerlijk gezegt niet waar je dat op baseerd hoor! :O