Livesets Black 2009 België

Dit jaar is Black België uitgezonden op Q-Dance Radio! We hebben hier alle livesets van Black 2009 België op een rijtje gezet!

Update: Set van Jeff E. gevonden.

21:45 – 22:45 – Ruthless
22:45 – 23:45 – Coone VS Deepack
23:45 – 00:45 – Brennan Heart
00:45 – 01:45 – Mix door Jeff E (Headhunterz werd niet uitgezonden, UPDATE: set is er nu!)
01:45 – 02:15 – Black Identity
02:15 – 03:15 – D-Block & S-te-Fan
03:15 – 04:15 – Zany & DV8
04:15 – 05:00 – BLACK IN TIME
05:00 – 06:00 – Tommyknocker
06:00 – 07:00 – Nosferatu & Endymion



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 22-03-2009 om 08:59 door Khadber | Translate:

Reacties (32)

Plaats reactie
Khadber 22-03-2009 @ 09:08:33

Alles op de brakke zondagmorgen geregeld :) .

Veel plezier iedereen!

GreenX 22-03-2009 @ 10:05:29

Thx jammer dat – Jeff E niet werd uitgezonden

Roy1984 22-03-2009 @ 10:18:12

Goedemorgen :D

Setjes gedownload :) en klinkt weer supers!
Jammer van Jeff E, draaide volgens mij de nieuwe Q-Base Anthem namelijk ;)

jeff 22-03-2009 @ 11:18:53

Vanavond ook nog op Q-Dance radio Brennan Heart @ In Qontrol 2008 en ook D-Block & S-Te-Fan @ In Qontrol 2008

Jim 22-03-2009 @ 11:22:01

Waren lekkere setjes. Alleen die van ruthless, bah! Dat vond ik toch echt niet klinken.

Yoshua 22-03-2009 @ 11:52:06

Die Van Brennan Heart Klink Erg Lekker hoor:D Kun je lekker op los gaan:D
:p

Nout 22-03-2009 @ 12:39:29

de line up vond ik al matig en de setjes vind ik ook maar matig

TheNabster 22-03-2009 @ 13:07:30

was er zelf bij en was helemaal geweldig.
geluid stond niet extreem hard maar klonk wel erg goed. :D

Koen 22-03-2009 @ 13:12:06

Tommyknocker klinkt geweldig. :D

Saimen 22-03-2009 @ 13:18:06

Het overgrote deel ziet er toch wel goed uit, zeer zeker een paar setjes meenemen zo op de brakke zondagmorgen/middag haha :D

Ruben 22-03-2009 @ 14:14:23

Brennan heart en Zany waren de beste setjes vond ik live.
Zany bleef maar knallen!

Waarom headhunterz zijn set niet wou vrijgeven snap ik niet, zoveel nieuws heeft hij niet gedraait; fear of darkness, rate reducer, her voice, musical revolution, rock the subsonic civilization, ctrl alt del, tonight.. En dan wel een paar nieuwe denk ik.

bRt_ 22-03-2009 @ 14:38:32

DBSTF & Nosferatu ft. Endymion _O_

The Anim0l 22-03-2009 @ 15:09:48

tommyknocker tering wat knalde hij m lekker
was jammer genoeg alleen nie zo druk
en decor was wel te voorspelle maar was wel netjes

Zinloos geluid 22-03-2009 @ 16:24:41

was weer een geweldig feest :D

broodroosterr 22-03-2009 @ 17:58:22

lekkere sets had er graag bij willen zijn :D
jammer dat het ov zon ramp is altijd

armando 22-03-2009 @ 18:26:47

tommyknocker super!! laatste 2 uurtjes was TEGEK

Mrkay 22-03-2009 @ 20:22:04

Bedankt voor de sets! ze zijn echt zalig ;) (en ja, gisteren ook :D )

Freaky_87 22-03-2009 @ 22:14:03

Black was gewoon geweldig!

En bedankt voor de setjes! :)

No Fearzz 23-03-2009 @ 09:06:41

Nice! Lekkere setjes.
Jammer van Headhunterz :S

Remco 23-03-2009 @ 13:12:18

Hey mensen, ff een vraagje.

Ik zit hier in Duitsland, en hier is het zwaar illegaal om muziek te downloaden etc.
Maar, omdat dit een opname van een liveuitzending is die normaal gratis te beluisteren is, lijkt het mij wel legaal dit te downloaden. Weet iemand hoe het precies zit? Ik kan al tijden niet meer naar nieuwe muziek luisteren;)

Bedankt;)

Khadber 23-03-2009 @ 13:33:50

In Nederland is het ook illegaal om muziek te downloaden etc.. Dat vind ik ook volledig terecht.

Ik ken niet de regels die in Duitsland gelden, maar naar mijns inziens is deze muziek gratis te verkrijgen, en iets wat gratis verspreid is, en dus niet illegaal verspreid, maar over officiële media. Dan kan het in principe wel, want iets downloaden wat gratis is, is niet illegaal.
De enige valkuil die er is, is dat een stream of een radioshow geld kost met uitzendrechten en dergelijke. Dat weet ik allemaal niet precies.
Hopelijk heb je er wat aan.

EvoViper7 23-03-2009 @ 13:56:51

Nee hoor. In Nederland is downloaden van muziek 100% legaal. Je mag alles downloaden wat je wilt.
Als je het shared (lees: limewire, bearshare, nieuwsgroepen, internet) dan ben je 100% illegaal bezig.
Dus wat Khadber zegt klopt niet. Weet niet hoe het in Duitsland zit, maar wij mogen alles downloaden wat we willen..

Khadber 23-03-2009 @ 14:31:59

@ Evoviper7: NIET waar.
http://www.depers.nl/binnenland/217020/Downloaden-toch-illegaal.html

En zo nog vele anderen die het op die dag gemeld hadden.

jeroen1989 24-03-2009 @ 12:14:07

Omg, dit is egt ongeloofelijk. Heel dat feest is prcies hetzelfde als vorig jaar, alleen een paar andere artiesten. De intro’s van de dj’s zijn hetzelfde als bij Black 2008 in de ArenA. Het setje van Black Identity is precies hetzelfde als vorig jaar. Ik weet zeker dat het decor ook weer hetzelfde was. Pff wat een aanfluiting.

Remco 24-03-2009 @ 13:17:48

Dan ga ik toch maar aan het downloaden!

Bedankt :D

hardstyle master 24-03-2009 @ 13:55:25

hetzelfde als 2008 of niet we zijn weer lkkr hard gegaan in hasselt. was een top feest :p hoop dat het volgend jaar weer in hasselt is lkkr dichtbij. heerlijk om de setjes weer te horen. THANKS :D

Sc0tTy 25-03-2009 @ 04:49:23

*kuch* waars de link van de HHZ set dan :)

thinuz 25-03-2009 @ 11:42:03

zo veel stelde dat nou ook niet voor :P
setjes van zany en tommyknocker waren zalig :D
Nosferatu & Endymion bleven ook maar doorknallen (H)

ImpreZ 25-03-2009 @ 16:56:23

Er werd ook afentoe, ‘music makes the people come together’ gedraaid, hoe heet dat liedje? kan hem echt nerrrrrgens vinden.. en weet niet zeker bij welke liveset het nu was.. Thx!

The Anim0l 27-03-2009 @ 16:27:39

@ imprez

denk dat t gewoon een loop van was madonna

en over dat downloade

je ben pas illegaal bezig als je er aan verdient
voor eigen gebruik mag je alles downloade wat je wil

ronaldlovesnena 31-03-2009 @ 08:37:58

hendig goede setjes met name

brennan heart, zany , d-block en s-te-fan & Nosferatu & Endymion

TheNabster 04-04-2009 @ 18:55:57

Omg, dit is egt ongeloofelijk. Heel dat feest is prcies hetzelfde als vorig jaar, alleen een paar andere artiesten. De intro’s van de dj’s zijn hetzelfde als bij Black 2008 in de ArenA. Het setje van Black Identity is precies hetzelfde als vorig jaar. Ik weet zeker dat het decor ook weer hetzelfde was. Pff wat een aanfluiting.

dat is toch ook het gene waar je voor komt. de artiesten die er zijn. als je alles zwart op wit bekijkt is heel sensation elk jaar het zelfde. het gaat om de sfeer en de muziek. als dat top is is het feest meestal al geslaagd.

Reageren