Livesets Decibel Outdoor Festival 2009

Decibel Outdoor Festival 2009 zit er op, dus tijd voor de livesets. De stream van B2S heeft het gisteren niet altijd vol gehouden door de enorme belangstelling, en daardoor kan het zijn dat sommige livesets niet helemaal compleet zijn.

Hardstyle:
Zany
D-Block & S-te-Fan
Tatanka
Headhunterz

Hardtrance:
The Beholder & Balistic
Scot Project
Derb

Hardcore:
Digital Boy
Noize Suppressor
The Viper
Evil Activities

Oldschool/Classics:
Francois

Decibel Outdoor Festival 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 16-08-2009 om 14:28 door Jor-D | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
Mystic Dummy 16-08-2009 @ 14:29:19

nice :p

Mystic Dummy 16-08-2009 @ 14:30:00

eerst doet ie t niet en dan ineens wel >.<

Lyst 16-08-2009 @ 15:06:02

Beholder & Balistic speelden hardstyle hoor

EvoViper7 16-08-2009 @ 15:13:11

Slechte kwaliteit, maar daarom moet je ook aanwezig zijn. Echt topfeest, vooral dat vuurwerk op het einde was erg mooi gemaakt! Verder goed vermaakt :)

Snor 16-08-2009 @ 15:48:29

Balen van de kwaliteit, hoor van wel meer mensen dat t slecht is. Ga t toch ff zelf uitchecken :P

Hardstyleking 16-08-2009 @ 16:21:22

beholder en ballistic hard trance??
stonden toch op remember stage? is dat niet early hs

Nickk 16-08-2009 @ 20:23:18

Wat schandalig druk trouwens op de main op het einde.
Daarom maar wat eerder naar huis gegaan. Wat sloot de Prophet trouwens toch GE-WEL-DIG af in de tent.
Toppertje die gast, poeh!

Volturno 16-08-2009 @ 20:54:10

Mainstage was te druk en daarom hele dag eigelijk in de Euphoria tent geweest
tering ging het daar los!
Zatox de held van de dag voor mij

Mystic Dummy 16-08-2009 @ 20:58:55

was best ruimte op de main hoor
als je maar niet voorin ging staan :p

Nickk 16-08-2009 @ 21:07:09

@Volturno: Zatox draaide geweldig. Alleen wel triest om te zien dat na afloop van de Donkey Rollers de hele tent leegliep. Die hele Zatox had nog geen noot gespeeld:S

Patrick 16-08-2009 @ 22:40:09

Je moet gewoon ruimte maken bij de mainstage. Ik kon met gemak van achter naar voor lopen hoor. Lekker los dansend naar voren en je bent er zo :-)
Super vette dag / avond gehad.

San Miquel 17-08-2009 @ 10:15:27

Euphoria was top idd… zatox en the prophet netjes gedraaid (voor de verandering!)

Wissed 17-08-2009 @ 12:14:23

Wat een dag! Zatox en Deepack mijn helden van de dag! (l)

Weet iemand of er nog meer setjes vrijgegeven gaan worden?

Vond Viper alleen middelmatig afsluiten, veel te soft! Volgend jaar Evil Activities hopelijk, dan zeker weer present!

mee 17-08-2009 @ 12:30:52

Wow,

echt slechte kwaliteit,
waarschijnlijk werd die mic gewoon alle kanten op getrild door die lekker mega BASS :D

Volturno 17-08-2009 @ 13:03:45

@ Nick: ja ze gingen naar tatanka waarschijnlijk op de main naar de drukte.
naja had je iig meer ruimte om los te gaan :)
ben nog met de held op de foto geweest! en nog ff met hem gesproken. klein mannetje trouwens

sheep 17-08-2009 @ 13:47:07

beter wordt zatox vrij geven ^^
hij was echt de lauwste :D

gio 03-09-2009 @ 14:11:51

Stond vooraan … werd helemaal weggeblazen .. was gweldig !

Duitse 12-09-2009 @ 16:32:18

There is PSP Live you have forget!!

Reageren