Livesets Decibel Outdoor Festival 2010

Met een spetterend einde is Decibel Outdoor Festival 2010 weer voorbij. De livesets, uitgezonden door B2S radio, zijn weer terug te vinden in deze post.

12:00 – 12:30 Ruthless
12:30 – 13:00 Max Enforcer
13:00 – 13:30 Yves
13:30 – 14:00 Korsakoff
14:00 – 14:30 Psyko Punkz
14:30 – 15:00 Francois
15:00 – 15:30 Deepack
15:30 – 16:00 Kidd Kaos
16:00 – 16:30 Evil Activities
16:30 – 17:00 Crypsis
17:00 – 17:30 Darkraver
17:30 – 18:00 Mad Dog
18:00 – 18:30 Wildstylez
18:30 – 19:00 Angerfist
19:00 – 19:30 Bass-D
19:30 – 20:00 Zatox
20:00 – 20:30 Paul Elstak
20:30 – 21:00 Noisecontrollers
21:00 – 21:30 Nosferatu
21:30 – 22:00 Mental Theo
22:00 – 22:45 Neophyte
22:45 – 23:00 Eindshow



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 22-08-2010 om 12:39 door Khadber | Translate:

Reacties (38)

Plaats reactie
wetec 22-08-2010 @ 12:48:15

Ik ben inwoner van Tilburg-centrum. Hoewel ik iedereen zijn vertier gun, was de geluidsoverlast tussen 8 en 11 uur in Tilburg-centrum fenominaal en volstrekt buiten alle proporties. In toenemende mate zijn mensen gevoelig voor vooral de zeer lage dreunende tonen die zeer ver dragen. Subwoofers zouden niet mogen worden toegestaan, zeker niet op dit geluidsniveau.
Nee, afkeurende minpunten voor zo’n schandalig geweld.

tropical1990 22-08-2010 @ 12:51:55

Er zijn ook mensen die niet kunnen leven zonder subwoofers! IK

Hardboy 22-08-2010 @ 12:52:57

Ik ben inwoner van Decibel City. Had nergens last van hoor ;)

emielos 22-08-2010 @ 12:53:50

wetec och arme boomknuffelaar. zo’n feest is maar 1x per jaar, dus 1x int jaar heb
je miss last van. dus komop niet zeuren.

Qre8ive 22-08-2010 @ 12:55:06

@wetec… 1x is genoeg hoor :) . Verder was het gewoon pech hebben met de wind, voorgaande jaren ging het net zo hard dusja. Al bouw je dijken van 40 meter hoog erom heen, als de wind een beetje tegenwerkt hoor je het nog.

Mike-O 22-08-2010 @ 13:00:37

Volgende keer leg ik wel een rijtje speakers in je huiskamer, misschien ken je er een beetje aan wennen. Geluid was perfect, jammer van de kleine foutjes, maar dat is b2s vergeven.

Stokbrood 22-08-2010 @ 13:25:48

was een leuk feest! Alleen maar in Loudness geweest eigenlijk :$

Vet dat B-Front nog fftjes door ging!

LOWrider_NL 22-08-2010 @ 13:25:48

1x per jaar is er iets. de andere 355 dagen heb je nergens last van. Het is een kwestie van aanpassen en toleren. Zon groot feest waar tienduizenden bezoekers op afkomen maakt duidelijk dat er toch een zeer grote vraag naar is. Dat dit net niet je smaak is kan natuurlijk gebeuren, maar stoor je er niet aan, voor ieder wat wils hier in nederland. Het kan niet altijd feest zijn voor de zelfde.

MPS 22-08-2010 @ 13:26:34

We moeten niet vergeten dat Wetec van post 1 iets anders heeft gehoord dan wij op Decibel. Het zijn inderdaad vooral de lage tonen die ver dragen en ik kan me voorstellen dat dat na een tijdje best storend kan zijn als je continue die dreun hoort (met nauwelijks variatie), zeker als je oorspronkelijk geen hardstyle/hardcore fan bent.

Probleem is dat je er vrij weinig tegen kunt doen. Subwoofers afschaffen is geen optie en geluidswallen/dijken is geen ruimte voor daar en misschien ook veel te duur, weet ik niet precies. Als de wind de andere kant op had gestaan had meneer/mevrouw Wetec nergens last van gehad, maar dan waren er weer andere mensen die last zouden hebben.

Ik denk dat je als bewoner er maar het beste van moet maken. Zelf wat muziek opzetten, erop uit trekken, etc. Het scheelt dat het al om 23.00 is afgelopen, waardoor de nachtrust er niet onder hoeft te lijden.

Martinos 22-08-2010 @ 13:32:40

@ Wetec, ik kan begrijpen dat dat goed klote is (woon zelf naast Dancevalley, geluid kan hier soms ook bijzonder ver dragen)… Echter, tenzij jij tot de weinigen behoort die zondagnacht of -morgen moet werken, is het een beetje overdreven om daar op een zaterdagavond echt moeilijk over te doen. Als inwoner van het centrum van een middelgrote stad zou je toch wel gewend moeten zijn aan een beetje herrie op de zaterdagavond.

Dustydus 22-08-2010 @ 14:26:08

Mike-O was een defecte mixer. die werd na deepack vervangen best jammer.

Sommige mensen zeuren zelfs als de buurman een scheet laat. ik woon ver van een centrum af toch hoor ik vaak geluid van events die daar gehouden worden. Alles tot 11 uur moet gewoon kunnen. Denk dat je buurman ook meer dan 1x per jaar een tuinfeest geeft ga je dan ook klagen ?

Subwoofers afschaffen is geen optie kan je het net zo goed niet meer houden. kijk naar eerdere post mental theo, gaan ze iedere dj bekogelen met flesjes.

Maar wat ik zo vaak heb gezegd, een mens moet iets te klagen hebben anders is het leven ook zo saai.

Optie: krat pils op drinken slaap je zo. :P

Jor-D 22-08-2010 @ 14:31:50

Ik snap dat wetec z’n frustraties kwijt wilt, maar hier heeft dat weinig zin om neer te plempen. Gebeurt toch niets mee.

Dus laten we vanaf hier ontopic gaan. Offtopic reacties worden verwijdert. ;)

Sunrise8 22-08-2010 @ 16:19:10

Feest was geweldig en geluid was wel goed te doen. Af en toe vielen de hoge tonen weg of klonk de bas te gedempt, maar het bleef beuken.. :)
Ff de setjes meenemen, ook al zijn het maar 30 minuten stukjes..

@ lowrider_nl: een jaar heeft 365 dagen, geen 356 :p ..

FR90 22-08-2010 @ 16:38:10

Ja, hoe zat dat eigenlijk op Main? Het leek wel of de speakers last hadden van piekspanning om de tijd.

GReddy 22-08-2010 @ 17:02:13

dit is egt bagger !!! tis gelukkig dat ik er zelf bij geweest bent anders zou je bijna totaal niet weten hoe decibel was vind ik :cry:

Joshua 22-08-2010 @ 17:37:12

Dit feest was weer grandioos! Met als grootste koning Bass-d, wat een platen keuze! andere grootheden deze dag waren natuurlijk max enforcer Psyko Punkz en mentale theo. Neophyte was een aanfluiting en voegde weinig toe.

@wetec, niet zeuren….subwoofers rule

Inno 22-08-2010 @ 18:55:28

@FR90 Er zat een defect in een mixer heb ik me laten vertellen, werd halverwege deepack vervangen

Nibbor 22-08-2010 @ 19:07:30

Geen livesets van de Loudness stage? :(
Was top feestje! :D

Eric 22-08-2010 @ 20:37:37

Pussylounge was mooi toeven zeg!

Snor 22-08-2010 @ 21:44:07

Ran-D (l)

En natuurlijk Loudness als area in het algemeen (wel een hoop pilleslikkerts zeg, niet dat ik me er aan stoor maar het viel me wel heel erg op).

Kan er na al t offtopic gebazel, ook ff over de setjes gepraat worden? Hoe is de kwaliteit? Normaal heb ik t niet zo op halve setjes maar ik wil sommigen toch wel even horen om te checken wat ik heb gemist!

EvoViper7 22-08-2010 @ 21:49:16

Jezus wat heb ik me vermaakt. Deze staat zeker in de top 5 aller tijden! Totaal niet verwacht, maar het was echt een superdag! Volgend jaar weer :D

SanderM 22-08-2010 @ 21:57:13

Worden deze setjes ook nog een keer in zijn geheel uitgezonden, zoals Q wel eens doet met setjes?

D-tail 23-08-2010 @ 01:24:06

yo snor, setjes zijn kut.. en wie vond je fijner? Ran-D of met Ran-D feeste op B-Front? :P
k heb nog klote terugreis gehad jung..
verder over het feest.. ik heb me top vermaakt, niet zo los gegaan als normaal maar zeker niet minder vermaakt als anders! nog ff met deepack gezeten maar die moesten naar meet’n'greet :P liep een lekkere stoet achteraan :D

dutch_hardstyle 23-08-2010 @ 10:10:53

mischien domme vraag, maar heeft hhz niet gedraait? voorderest zijn de meeste setjes niet verkeerd! ^^

Woodside 23-08-2010 @ 10:52:09

HHZ Sloot af op Euphoria. Jammer van het geluid bij Psyko Punkz. Ook vond ik de set een beetje tegenvallen in vergelijking met DefQon. Verder was het jammer dat het geluid wat zacht stond bij Ran-D. Ook moeten ze de Loudness volgend jaar wat uitbreiden, want het lijkt me duidelijk dat Loudness een betere line-up had als Euphoria.
Maar al met al een prima feest!! Waarbij B-Front de koning was :D
Oja en Wildstyles verrasste me positief na die baggere zooi van DefQon

MRmark 23-08-2010 @ 12:45:57

@Woodside
Ik vond het geluid bij de euphoria toch wel ietsjes beter als bij de loudness hoor. Daarom niet zoveel bij loudness geweest. Ook was het drukker bij de euphoria dus loudness hoeft echt niet groter. Weet niet hoe het op het eind was natuurlijk

StylxZ 23-08-2010 @ 17:55:05

Errr ok. Eerst even wetec van post 1 afzeiken: hippie! 364 dagen in het jaar een goede nachtrust is voldoende hoor!

Hoe is de kwaliteit van de sets, om maar even ter zake te gaan?

iSenSe` 23-08-2010 @ 18:09:43

ging superhard en ran-d + PP helden van de dag..
jongens jongens wat een feest, en wat een vette stages!
afsluiter was veel te druk dus lekker weer bij loudness blijven hangen.
wat een vette dag (L)

Jay 23-08-2010 @ 18:20:03

ligt het nou aan mij of werden er maar bar weinig nieuwe nummers in de sets gedraait ??

KNARFYBOY1971 23-08-2010 @ 18:45:31

Nee met carnaval als die brabanders en limburgers een week lang zuipen en herrie maken
met die hoempapa muziek nee dat is leuk!!!
Daar hoor je niemand over.
Dit is maar 1 dag en maar tot 2300u
En niet van je snachts naar 2en tata dan komt het dak hier altijd naar beneden
zegt al genoeg he!!!

Greetzzzzz Partylover :p

Joshua 23-08-2010 @ 19:12:11

@ Jay, inderdaad niet zo heel veel nieuws voorbij horen komen…

Jaroeney 23-08-2010 @ 20:58:36

@ LOWrider_NL:

Jij hebt de alcohol nog in je bloed zitten van zaterdag zeker? :p met je 355 dagen hehe…

Richy 24-08-2010 @ 14:21:30

Wat een feestje was dit!! Meest heb ik genoten bij de Pussy Lounge met Bass-D / Paul Elstak / Mental Theo. Allemaal achter elkaar en wat een sets :)

Hardlover15 26-08-2010 @ 14:51:58

@KNARFYBOY1971

niet gaan zeike over carnaval want das gwn t vetste wat er is. en carnaval heeft niks
met decibel te maken :p

Woebe 27-08-2010 @ 13:00:25

Zo hee, de microfoon kan bij Psyko Punkz de bas niet aan, hahaha, klinkt voor geen meter :’) jammer ;)

catseyes 28-08-2010 @ 16:53:16

was een heerlijke 1ste x decibel. heb me goed vermaakt alleen beetje jammer dat op het laatst neophyte zachter ging en hij draaide oude nummers. Maar gek geworden op 1 van zijn nieuwe nrs evil inside man wat een prachtig nummer. op na volgend jaar zeker weer van de party :D :D :D :D :D :D

eMule 28-08-2010 @ 16:56:55

Je weet dat Evil Inside van Evil Activities is?

Repsej 07-12-2011 @ 19:55:58

jjj