Livesets Defqon.1 Festival 2008

De livesets van Defqon.1 2008 zijn er! Voor degene die het festival nog willen na beleven of voor degene die er dit jaar niet bij waren, hier momenteel de beschikbare livesets. 

Enjoy:

Ook werd er een promo CD uitgedeeld, die je hier kan downloaden:



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 15-06-2008 om 14:20 door Jor-D | Translate:

Reacties (22)

Plaats reactie
_ProjectOne_ 15-06-2008 @ 14:36:25

Nice :p

Werd het Project One album nu verkocht op DefQon.1?

LOWrider_NL 15-06-2008 @ 14:36:49

Headhunterz :D

_O_

Jor-D 15-06-2008 @ 15:25:32

[quote comment="434"]Nice :p

Werd het Project One album nu verkocht op DefQon.1?[/quote]

Heb het nergens gezien…dus denk van niet :)

Jor-D 15-06-2008 @ 16:06:27

Voor degene die denken “Hey waar is die D-block & S-te-Fan liveset gebleven??”

De D-block & S-te-Fan ‘liveset’ die ik net had gepost bleek van Dance-Tunes te komen, van de Defqon.1 2008 CD, waar je m, tegen betaling van 4,99 of 8 credits, kan kopen/downloaden.

Lijkt mij dat die dus niet ‘gratis’ gedownload mag worden, dus heb m gelijk verwijdert.

Leuk als je verkeerd wordt geïnformeerd…

Glenn 15-06-2008 @ 16:24:05

Kan de headhunterz set misschien ergens anders geupload worden? Het invullen van die code gaat niet echt heel goed volgens mij, ik kijk alles na en toch klopt de code niet -_-

_ProjectOne_ 15-06-2008 @ 16:46:57

[quote comment="439"]Voor degene die denken “Hey waar is die D-block & S-te-Fan liveset gebleven??”

De D-block & S-te-Fan liveset die ik net had gepost bleek van Dance-Tunes te komen waar je m, tegen betaling van 4,99 of 8 credits, kan kopen/downloaden.

Lijkt mij dat die dus niet ‘gratis’ gedownload mag worden, dus heb m gelijk verwijdert.

Leuk als je verkeerd wordt geïnformeerd…[/quote]

Ik dacht het al… :p
Njah heb em nu wel afgehaald…
Ik dacht nog… die komt verassend veel overeen met de eerste DefQon.1 CD :D

Jor-D 15-06-2008 @ 17:55:23
Glenn 15-06-2008 @ 19:05:05

[quote comment="451"]@ Glenn

Alsjeblieft: http://www.megaupload.com/?d=UK2M5AWN/quote

Hee bedankt man! Geweldige set :D

Kevin 16-06-2008 @ 09:15:46

iemand de set van blade masterz?

Jor-D 16-06-2008 @ 09:24:24

[quote comment="464"]iemand de set van blade masterz?[/quote]

Die is niet uitgezonden op Q-dance radio, dus niet opgenomen.
Heel misschien dat Brennan Heart / Blademasterz de set zelf vrijgeven, en anders verschijnt ie misschien in de Q-dance Music Store…

Hier een lijst met setjes die uitgezonden zijn:
http://img72.imageshack.us/img72/3008/livestreamxa6.jpg

Kevin 16-06-2008 @ 09:26:14

Ik hoop het van wel dan

tim 16-06-2008 @ 14:04:20

is er ok en live setje van project one ?

Jor-D 16-06-2008 @ 14:05:44

@ tim

Waarschijnlijk niet, zie de reactie van mij hierboven

De enigste bevestigde liveset die wel uitkomt, buiten de Q-dance radio opgenomen livesets, is die van The Prophet ;)

Rik 16-06-2008 @ 16:59:19

Ook al enig idee wanneer de liveset van The Prophet te verwachten is?? Hij was weer heerlijk!! :D

Bart 27-06-2008 @ 16:35:45

The Prophet’s set kun je op zn site beluisteren http://www.scantraxx.com ik weet de directe link naar z’n eigen gedeelte zo niet uit mn hoofd

_o__o_ 28-06-2008 @ 11:38:22

vind het zowiezo een beetje jammer dat tegenwoordig q-dance.nl niets meer doet met de gerecorde livesets…

tot afgelopen jaar defqon hebben ze het mogelijk gemaakt om de livesets via de site te beluisteren. maar dit zit er sinds toen ook al niet meer in :( ..

beetje jammer ;d

( terugluisteren van q-base 2007 zou geweldig izjn :D )

san 04-07-2008 @ 11:05:01

Iemand al een link van tommyknocker @ defqon 1

Snor 06-08-2008 @ 21:05:31

Ik heb de liveset van Evil Activities (google ftw), maar deze is maar 15 minuten lang en brakke kwaliteit. Is er ook nog een betere versie?

Odyssee 06-08-2008 @ 23:07:44

Ja al geruime tijd hoor:p

Defqon1festival 16-04-2009 @ 19:25:48

Meer Defqon info @ http://www.defqon1festival.nl

op naar wooferland………. 16-06-2009 @ 17:47:51

charly lownoise & mental theo?????????

gabbertje12jaar 06-10-2009 @ 21:01:17

hee waar kan ik hele festival downloade :p :p :p