Livesets Mystery Land 2008

Mystery Land 2008 zit erop, dus tijd voor de livesets …denk je… maar helaas waren er gisteren nogal wat problemen met de Q-dance Radio stream waardoor er dus weinig tot geen Hardstyle setjes zijn opgenomen.

The Prophet heeft al laten weten dat zijn liveset er snel aankomt, dus hou Hardtraxx.nl of Theprophet.nl in de gaten voor die liveset.

UPDATE 26-08-2008:
Liveset van The Prophet staat online! Check hieronder

UPDATE 15-09-2008:
Liveset van Zany staat er ook op! Check hieronder

Enjoy:

Q-dance stage @ Mystery Land 2008



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 24-08-2008 om 15:46 door Jor-D | Translate:

Reacties (13)

Plaats reactie
Psvertjuh 24-08-2008 @ 16:12:03

Wat een geweldig feest, qstage was erg lekker, in de pussylounge ging darkraver ook helemaal los. En verder ook nog bij de Girls love DJ’s, Flamingo Nights en mainstage gestaan. Maar wat een einde zeg, The prophet draaide super, heerlijke hardcore voorbij gekomen. En dan nog op het einde iedereen massal: “the roof, the roof, the roof is on fire!”. Decor van qdance was in de fik gevlogen en moest geblust worden door brandweer. xD

Karel 25-08-2008 @ 00:09:39

Hier is de liveset van the prophet:

http://www.megaupload.com/nl/?d=PORPR5HQ

Tracklist:
– admin edit –
Dat is de liveset van Mystery Land 2006
;)

Thuisblijver 25-08-2008 @ 12:04:39

Wou net zeggen dat lijkt me niet bepaald the q-dance stage. Had een goede set voor tiesto geweest

Prophet 25-08-2008 @ 17:08:49

Dames en Heren,
Ik heb mijn set niet opgenomen.
Kijk goed op mijn site, ik heb er op gezet dat Q-dance het heeft opgenomen, maar blijkbaar is er ietz fout gegaan.

Sorry, mijn tracklist staat wel online.

Greetz
The Prophet

Psvertjuh 25-08-2008 @ 17:38:48

Damm dat is balen, was echt zoon heerlijke set …

Tjerk 25-08-2008 @ 20:16:50

Wellicht is deze video een goeie vervanger voor de livesets,
exuses voor het lompe gedrag,… maar wat wil je dan ook met zulke goeie muziek :-)
Ook een stukje van Grolsch beugelbar en de mainstage..
Op het einde had ik de camera op, dus weinig meer geschoten op het eind.

Check hier de video:
http://vimeo.com/1598817

jeffrey 26-08-2008 @ 21:43:19

Dacht al dat dat the prophet zelf niet was zijn liveset staat namelijk gewoon online op zijn site.

Prophet 26-08-2008 @ 22:14:55

als je dat denkt okee..
Kan ook communicatie fout zijn van mij, Q-dance, en andere dj’s die op mainstage hebben gedraaid.

Maar hij staat duz op mijn site.. http://www.theprophet.nl
(Je moet ingelogd zijn om hem te beluisteren)

Zet je hem op een andere site (niet pretiig maar doen jullie toch) of kopieer je tracklist zet dan bron erbij..

Greetz
The Prophet

ProphetFan v,a 1995 27-08-2008 @ 19:11:14

Yo prophet geef ze er van langs jij ben gewoon samen met Beholder Jaja

prophetFan v,a 1995 27-08-2008 @ 19:14:31

NOG MAALS jij samen met beholder zijn echt goed weinig foutjes hoor ik bij jullie mag ook wel als je al 15 jaar me vynill speel

KaiserSoze 29-08-2008 @ 22:22:36

Op de volgende site nu al veel livesets van mysteryland 2008, inclusief de nieuwe van de r_aw stage!
Komende dagen worden er nog meer nieuwe geupload.

ReDLiNe 12-02-2010 @ 15:21:54

ik was al een hele tijd opzoek naar de afsluiter! Prophet bedankt voor de tribute aan Peter Paul! tranen in mn ogen!

Reageren