Livesets Qlimax 2009

Vanaf 21:00 wordt Qlimax 2009 live uitgezonden op Q-dance Radio. De host van deze avond is Jeff E. Na afloop zijn de uitgezonden livesets van Qlimax 2009 hier te vinden.

Informatie
Date: 21st of November 2009
Time: 22:00 till 07:00 CET
Stream: http://radio.q-dance.nl/
Presentation: Jeff E
MSN: [email protected]
Skype: q-danceradio

Volgorde van draaien:
Isaac
A-Lusion
Davide Sonar LIVE
Brennan Heart
Technoboy
D-Block & S-Te-Fan
Headhunterz
Noisecontrollers LIVE
Deepack
Noize Suppressor LIVE



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 22-11-2009 om 04:05 door Jor-D | Translate:

Reacties (77)

Plaats reactie
Khadber 22-11-2009 @ 04:08:15

Tot DBSTF toegevoegd. Weltrusten iedereen! Morgenvroeg staat de rest erbij.

Jur 22-11-2009 @ 05:33:18

Isaac – niet de moeite waard
A-Lusion – ZEKER wel!
Davide Sonar LIVE – Was pri-ma!
Brennan Heart – Als je zn album hebt, niet downloaden…
Technoboy – 80% commercials, storing… bluh!
D-Block & S-Te-Fan – Zie Brennan Heart
Headhunterz – Één van zn beste sets evarrrr
Noisecontrollers LIVE – Lekker, niet spannend.
Deepack – Hoop gelul maar knetterhard, so far…
Noize Suppressor LIVE – Die ga ik niet luisteren ;)

noise 22-11-2009 @ 06:45:05

tis nu smorgens vroeg :P
noize surpressor is trouwes vrij saai

Lextc 22-11-2009 @ 09:45:00

net terug van Qlimax, was echt een super feest! hoop dat de rest van de setjes ook snel online komen!

blik 22-11-2009 @ 09:50:35

wat lul je jur
brennan heart had zoiezo de set van de avond
l-0-z-3-r

NLS 22-11-2009 @ 10:58:00

idd blik, Alleen al door te zeggen dat Isaac niet de moeite waard is laat jur meteen zien dat hij een knulletje is wat sinds een jaar of 2 naar hardstyle luistert en zichzelf daarom een kenner vindt maar feitelijk gewoon een promohunter is.
Geen wonder dat je dan Isaac niks vindt en Davide Sonar prima.. >.<

Sjaak1 22-11-2009 @ 11:05:09

Nou, wij hebben iig genoten van zn breaks.. -_-

Atraxisz 22-11-2009 @ 11:26:37

Brennan Heart setje offline?

jeroentje_1989 22-11-2009 @ 11:39:48

het was supper goed en het geluid was ook heel goed daar:)

LOWrider_NL 22-11-2009 @ 11:46:48

Het was briljant. Brennen heart klapte de ene na de ander grote plaat in! :D

shameete 22-11-2009 @ 12:18:35

ook net terug van Qlimax, was een topavond met prims sets.
zijn ook ergens alle livesets in 1x te downloaden?

Woucozor 22-11-2009 @ 12:44:20

K vond Brennan heart niet geweldig >.<
Davide sonar (l)

SoundTunerZ 22-11-2009 @ 12:57:58

weet je ik me net bedenk… Showtek stond helemaal neit op qlimax :(

DJ_Xtremer 22-11-2009 @ 13:24:16

Helemaal vet! Noisecontrollers is ziek!
Snelle uploads :)

Glekkee 22-11-2009 @ 13:28:32

Davide Sonar, HHZ & Noize Suppressor ware wel de helde van de avond :d

Bisde 22-11-2009 @ 13:51:51

Maaar…

hoe was het geluid?

Mol 22-11-2009 @ 14:00:32

Het geluid was erg goed! Vooral voor het Gelredome! Maar Noisecontrollers, Deepack & Noize Suppressor de helden van de avond, vond het wel lekker om eindelijk even te kunnen knallen zonder iedere minuut onderbroken te worden.

dutchhunters 22-11-2009 @ 14:02:25

ik vondt het geluid dik verbeterd ten op zichte van vorige feesten in het gelredome.

swislii 22-11-2009 @ 14:05:05

Wat een avond en wat een geluid zeg! :D :D :D
Nu nog me kater wegwerken. :(

I_K 22-11-2009 @ 14:50:19

complimenten aan q-dance dat het geluid veel beter was !

keesachterstevoren 22-11-2009 @ 14:53:54

Davide sonar fuckin held! wat zijn die nieuwe tracks lekker zeg potverdorie …

The Anim0l 22-11-2009 @ 14:56:12

noizje met ze sonar(L)

voor de rest heerlijk genoten deze avond

Joerii 22-11-2009 @ 15:00:08

Ik vind de kwaliteit van de sets alleen niet helemaal top :(
kan aan mij liggen!

KSwoosh 22-11-2009 @ 15:15:07

het was een goddelijke avond :D
jammer dat Noize Suppressor het einde een beetje verklootte
de rest was allemaal superbruut, de sfeer was geweldig
kortom: faking vet feest!

LNDRTJN 22-11-2009 @ 15:17:06

Ik vond Brennan Heart, Headhunterz en Noisecontrollers echt de beste van de avond!
Deepack viel me eerlijk gezecht een beetje tegen, vooral hun eerste half uur.. Over het geluid heb ik niks te klagen gehad. Het was niet vanaf het begin heel hard maar later werd het stukken beter! Petje af hoor (l) !

Qre8ive 22-11-2009 @ 15:25:00

@ I_K… das niet alleen q-dance hoor maar meer gelredome zelf :P. B2S organiseerd er ook en schreef ook wat over het geluid in 1 van de harbass nieuwsberichten :)

denisa 22-11-2009 @ 15:28:15

pff wrm kan ik die BH set niet downloaden:S? pagina niet gevonden ofzo:S?

NoiseHunterZ 22-11-2009 @ 15:28:38

kijk bij livesets

KSwoosh 22-11-2009 @ 16:12:43

de brennan heart set kan je hier vinden: http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/brennan-heart-qlimax-2009-t4679.html
en IK, idd goddelijk lekker geluid :P

No Fearzz 22-11-2009 @ 16:19:35

Ik wil de dvd!!!!!! (l)
Nog dik 3 maanden wachten… :cry:

roan Scholten 22-11-2009 @ 16:38:11

net wakker, ff terug luisteren:_

Stephan 22-11-2009 @ 16:55:53

Heerlijke setjes, prima vermaakt lekker uit me plaat gegaan! Geluid was toppie, simpelweg genoten!

Khadber 22-11-2009 @ 16:56:41

@ Desina: gefixt. Zat een foutje in de code.

broodroosterr 22-11-2009 @ 17:40:45

prima vermaakt maar dat lag niet bepaald aan de sets van vele, dbstf en hhz zijn de mannen van de avond voor mij ;)
ben ik nou de enige of was deze show nou vele malen minder dan de jaren ervoor?
nja, op naar hardbass :)

Stokbrood 22-11-2009 @ 17:43:09

ik wilde het net zeggen broodroosterr… er was alleen een intro en dat was ut

Mannonymous 22-11-2009 @ 18:20:45

@ Jur

Hoe krijg je ‘t voor elkaar om isaac “niet de moeite waard” te vinden
en davide sonar prima?:P
en de NC set “niet spannend”
en uiteindelijk NIET naar Noize Suppressor luisteren?
ik vraag me af of jij enig besef van qualiteit hebt… :p

Khadber 22-11-2009 @ 18:28:28

Kan toch een mening zijn? Ik heb alleen een stuk Isaac geluisterd en dat klonk wat mij betreft gewoon super!

NC vind ik ook niet zo heel spannend hoor, was wel duidelijk wat er allemaal zou komen. Noize Suppressor had van mijn part ook niet gehoeven hoor ;) . Hardcore ben ik sowieso niet van haha.

Tel 22-11-2009 @ 18:35:39

Weet iemand of er veel geluidsoverlast is geweest?
anders hebben we een aan gepast systeem op hardbass

Mannonymous 22-11-2009 @ 20:13:35

@Khadber

Ja oke, maar alsnog een hardcore afsluiter is gewoon gepast op een feest als qlimax;)
en nc is idd wel erg menings gebonden, mja ik ging wel echt kapot los toen ze draaide:P
en er is natuurlijk een verschil tussen thuis en in ‘t gelredome…
maar isaac blijf ik echt onzin vinden, dan wil ik wel eens weten waarom ‘ie dat dan zo vindt;)

@Tel

Woon zelf in arnhem en heb van best veel vrienden/bekende gehoord dat ze zelfs in arnhem noord af en toe de ramen voelde trillen…
ghehe je zal er maar naast wonen :p

Jur 22-11-2009 @ 20:40:43

@Mannonymous

Zoals Khad zei, das een persoonlijke mening :) over smaak valt eenmaal niet te twisten.

Ik was moe rond 06:00 dus ben naar m’n nest gegaan ;)

Mystic Dummy 22-11-2009 @ 22:28:03

headhunterz heeft echt zn best gedaan :) wat was die vet, alleen achterlijk dat jeff e er zo lang doorheen praat :mad:
2e a-lusion, paar dikke vette nieuwe hitjes, weer een goed setje van m :cool:

Donovanray 23-11-2009 @ 01:24:17

@Mystic Dummy

Willem draaide veel nieuwe platen en om te zorgen dat de kwalitijd van die platen niet goed zijn om ze te rippen gaat er iemand door heen lullen. Dus vandaar…
Normaal zenden ze Qlimax nooit uit door de vele nieuwe nummers…

Let The Bass Kick! ge-ni-aal… die moet echt uitkomen, en niet een dj-tool blijven.

HHZ winnaar van de avond als je het mij vraagt.

Oxbow 23-11-2009 @ 09:00:22

Brennan Heart en Noisecontrollers hadden de beste setjes van de avond!

Maar Deepack:

01. Deepack – The Prophecy (Qlimax Edit)
06. Ran-D – Fanatics
08. Zany & Beholder – Do you want heavy (Edit)
09. Josh & Wesz Ft. Low-E – I’ve Lost You

Vooral de laatste 2 knalde er zooo hard doorheen HEERLIJK! :D

Dustydus 23-11-2009 @ 09:52:13

Ben het met Mol eens maar vond Brennan Heart ook erg goed wel veel van zijn cd maar vond het een goede set.

Geluid was goed voor het Gelderdome. Qlimax overtrof mijn verwachtingen niet echt maar miss omdat het de 3x was. maar nog steeds goed en een mooie afsluiter voor mij, qountdown gaat het niet worden :cry: .

No Fearzz 23-11-2009 @ 11:26:09

Zou Q-Dance nog komen met livesets??
Zonder dat gelul en betere kwaliteit?? Ik hoop het wel :cool:

I_K 23-11-2009 @ 11:37:28

@ tel

ik hoorde wel van mensen uit de buurt van het gelredome dat ze de bass best hoorde thuis

Loonaa 23-11-2009 @ 12:38:07

ik vond het geluid echt super, na alle klachten van vorig jaar hebben ze het zeker goed verbeterd! mss toch naar hardbass volgend jaar :D
vond de muziek echt super alleen beetje jammer van noise suppressor dacht dat hij flink zou gaan knalle maar vond hem wel tegen vallen.. :(

KSwoosh 23-11-2009 @ 12:46:04

@ No Fearzz: ik hoop het, want deze kwaliteit is egt bagger :S [96 kpbs]

The Anim0l 23-11-2009 @ 12:57:29

k miste net zoals loonaa al zei dat btje extra bij noize suppressor
was naar mijn id niet zuiver genoeg normaal blaast ie bijna boxen op met ze kicks

Dutchy 23-11-2009 @ 13:27:19

Wat gebruikte noize suppressor voor DJ zooi?

met zun hande over van die vierkantjes
was zeker dik!

maar de liveset van Deepack gvd man Flikker op HHZ met je bloemkolen engels, klote gelul door die set…

Kenneth 23-11-2009 @ 14:18:03

@ Qre8ive

stumperd jij bent dus iemand die er geen ballen verstand van heeft
q-dance en b2s werken samen net als id-t!!!!!! en ik kan het weten
gelredome regelt niets zelf

Arrr 23-11-2009 @ 14:42:55

DUHHh iedereen hier weet het beter..

twas een dik feest, en die intro van Deepack, die KICKS waren GEIL!
(sorry voor mijn woordkeuze maar dat was niet normaal! )

cheflegedozen 23-11-2009 @ 14:53:37

Helaas isaac gemist.
A-lusion was wel lekker. Brennan heart, man man man wat een gejank.
Hij mixte de ene break in met de andere. echt de hele avond handjes klap
muziek. volgens mij heeft niemand last van de benen maar eelt op de handen.
gelukkig waren technoboy en deepack er nog. die hadden tenminste nog een
beetje tempo erin. qlimax 2003 dvd van te voren gezien en dat was tenminste
oldskool housen . Xqlusive Holland dat was echt zo veel beter.. 6de x qlimax
ma zeker de laatste x ;)

henk 23-11-2009 @ 15:14:39

Q-dance = B2S

Appelbanaan 23-11-2009 @ 15:25:41

Jammer van de slechte kwaliteit + irritant gelul van de livesets.

Gelukkig was ik erbij :) Was weer een avond flink genieten.

banaan 23-11-2009 @ 16:02:32

zwaar hard genoten:)

setjes erg lekker vooral NC deepack en noize supressor:)
dbstfn ook erg lekker:) net iets teveel breaks anders had ik er iig niks
op aan te merken en ja iedereen mag speculeren wat die wilt ik heb iig top
avond gehad:)

maar q base blijft toch hemel op aarde:)

banaan 23-11-2009 @ 16:05:15

o ja en wachten op the great zany show:):) hopsakee

Thomas 23-11-2009 @ 16:45:28

@henk
q-dance = id&t, en niet b2s naar mijn weten ;)

het is zowieso nice dat er iets is uitgezonden, vorig jaar qlimax 1 set maar dacht ik.

Q-dance4live 23-11-2009 @ 17:17:56

Idd Thomas.
Q-dance en ID&T werken veel samen. B2S staat helemaal op zich zelf. Vind dat je dit ook goed terug kan zien in de kwaliteit van de feesten ;)

Khadber 23-11-2009 @ 17:20:21

B2S heeft ook een ander publiek en opzet he. Q-Dance heeft alleen grote feesten, B2S heeft ook “kleinere” feesten als Euphoria en ook meer Hardcore-feesten en dergelijke.
Wel werken ze samen met een hoop dingen. Zo word er geholpen met Defqon & Decibel, ervaringen delen, licensies voor Qlimax & Hard Bass (en nu ook het geluidssysteem daar).

Qua kwaliteit schaal ik ze wel ongeveer even hoog.

Mannonymous 23-11-2009 @ 17:29:31

id&t+q-dance+b2s = ID&Q Holding;)

henk 23-11-2009 @ 19:05:24

b2s staat zeker niet los, het is zoals Mannonymous het hierboven zegt.

willem 23-11-2009 @ 19:17:20

q-dance en b2s zijn een onderdeel van id&t :)

Qre8ive 23-11-2009 @ 19:52:09

B2S B.V. is onderdeel van B2S Holding B.V..

Volgens mij zijn ID&T B.V. + Q-Dance B.V. zitten onder ID&Q Holding B.V…. Die 3 namen zitten ook allemaal op hetzelfde adres (Amsterdam), B2S zit in Capelle a/d IJssel en daarom lijkt het me niet dat het hetzelfde bedrijf is.

henk 23-11-2009 @ 21:16:45

Het is ook niet hetzelfde bedrijf, maar het heeft dezelfde aandeelhouders.

D-tail 24-11-2009 @ 11:49:11

ik heb bij evenementen organisatie gezeten (kleinschalig) en daarbij werk je heel veel, bijna altijd. samen met andere organisaties. het gaat niet zo zeer om concurrentie maar om het beste evenement neer te zetten zodat de mensen waar voor hun geld krijgen. dus ik denk dat q-dance lekker van id&t is zoals bekend, en B2S op zich zelf is maar als partner van id&t.

of niet? iig was qlimax geslaagd al vond ik de show slecht, daarin tegen VET DECOR!
en nieuwe badjas zat lekker :P

Esther 24-11-2009 @ 16:17:05

Jammer van Techonoy, ik miste de “Oh-My-God-Factor” Die kan veel beter!

Mannonymous 27-11-2009 @ 12:26:03

@ Cre8tive:
ID&Q Holding is een fusie tussen ID&T+Q-Dance+B2S Holding volgens de KVK site;)
En ik neem aan dat dat klopt…

@ D-Tail was jij die gast met die badjas aan op Qlimax?
Ik zag er 2 eentje met een blauwe en eentje met een gele :p

Qre8ive 28-11-2009 @ 16:27:59

@Mannonymous:

Ik kan geen uitreksels van KvK halen en in de algemene info die gratis is staat niets daarover… mja lijkt mij niet logisch dat B2S onder dezelfde holding zit. ID&T + Q-Dance = ID&Q … naam is ook iets logischer dan :P. Daarnaast zit alles van ID&T en Q-Dance op dezelfde locatie en B2S zit ergens anders.

Owja @Kenneth:

Noem me geen stumperd… ik zit dieper in de scene dan jij denkt of weet :) . Veel locaties hebben eigen geluid, Gelredome word verhuurd als evenementen locatie dus lijkt me dat ze een eigen geluidssysteem hebben. Dit zal lijkt mij gewoon in overleg met grote organisaties die er iets organiseren geupgrade. Daardoor word immers de locatie weer interessanter om iets te organiseren. Zelfde geldt voor HMH enz … weet nog wel dat ze bij X-Q Holland vs Italy subs zijn wezen halen in Jaarbeurs in utrecht omdat ze er wat opgeblazen hadden.

Mannonymous 29-11-2009 @ 20:56:54

what ever…
daarom ook al die reclame van Hardbass/Euphoria/Parkzicht Reunie/weet ik veel van b2s bij Qlimax;)
én andersom:P

Maar nu WEL belangrijke informatie:
Noisecontrollers live in HQ!:

http://www.rapidshare.com/files/312115382/10964263/Noisecontrollers_-_Live___Qlimax_2009.mp3

Zonder jeff-e die er de heletijd door heen gaat met zn steenkolen engels

Hoppatee 02-12-2009 @ 13:36:04

@ Mannonymous

Heb je toevallig ook de download van HHZ in HQ zonder gelul?? :D

please please please! :P

Khadber 02-12-2009 @ 13:49:53

@ Hoppatee, elke set komt om de zoveel tijd vanaf de artiestenwebsite online.
Isaac, NC, A-Lusion en Davide Sonar hebben dat al gedaan. De rest zal waarschijnlijk wel volgen over een paar daagjes. Hou gewoon de livesets in de gaten ;) .

Hoppatee 02-12-2009 @ 16:20:00

@ Khadber

Okeej thnx,, wist ik niet ^^

I’ll keep my eyes open! :D

BAAAM! 06-12-2009 @ 23:28:28

headhunterz liveset is zoooo vet.
alleen zoo jammer van dat intervieuw erdoor heen
en die stukjes dat het geluid ineens stopt.
maarja het is niet anders.. :(

Renzz 08-12-2009 @ 19:15:01

Meest genoten van Brennan Heart, de rest niet echt meer meegekregen door ziekte…. Balen, daar heb je dan 2 maanden naar uit gekeken!!

henkie 15-12-2009 @ 17:18:47

Die Jeff E moet echt eens zijn bek houden we willen muziek luisteren, niet dat domme gelul van hem aanhoren wat een mongol.. For sure, for sure.. Mijn tip aan hem; neem een cursus engels en hou je bek is wat meer, of liever helemaal.

Lexxx 30-01-2010 @ 21:02:13

Vond de set van Isaac juist superstrak, draai hem nog geregeld, jammer alleen van de voice over, hoop de set ooit te kunnen grabben zonder gelul