Livesets Qlimax 2010

Afgelopen nacht werd Qlimax uitgezonden door Q-dance Radio. De uitgezonden livesets zijn hieronder op een rijtje gezet.

Pavelow
Stephanie
Wildstylez
Wildstylez & Noisecontrollers
Brennan Heart
TNT (Tuneboy & Technoboy)
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
Zatox
Endymion & Evil Activities



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-11-2010 om 00:27 door Jor-D | Translate:

Reacties (46)

Plaats reactie
Qz. 28-11-2010 @ 03:25:24

Nou, fantastisch zeg!

Ik ben blij dat Hard Bass op mijn agenda staat ipv dit. :p

Janus 28-11-2010 @ 05:46:09

@ Qz. Je mist nu wel Zatox. Sodeju wat een dikke set (l)

Poepislekker 28-11-2010 @ 09:00:09

Je weet niet wat je zegt Qz.

Martinos 28-11-2010 @ 09:20:56

TNT niet uitgezonden? Spijtig….veel vette nieuwe nummers zaten daar in

Hard Society 28-11-2010 @ 10:05:32

Qlimax was echt de top! :D
Veel harde editjes en nieuwe tracks! :D

knotsjebilly 28-11-2010 @ 10:26:15

Wildstylez + NC uitgezonden??? Draaiden lekkkkkkkker

williamdemol 28-11-2010 @ 10:59:30

Inderdaad is er geen liveset van WS en NC dan? was echt lekker :D

Rosser 28-11-2010 @ 11:17:30

Zatox was de held van de avond! Duidelijk! :cool:
Trouwens, wat een dooie boel daar zeg. Het leek wel of niemand zin had om te feesten.

Wesz91 28-11-2010 @ 11:58:53

Das Qlimax volk he ;) helemaal eens met Qz.!

derniels 28-11-2010 @ 12:02:16

ws en nc stonden toch samen op de line-up?

Atraxisz 28-11-2010 @ 12:11:08

Dus WSZ en NC hebben een liveset gedaan die niet uitgezonden was? Ik vond de set van WSZ al raar zonder veel NC tracks ofzo

derniels 28-11-2010 @ 13:35:26

het lijkt tegenwoordig wel heel erg populair om alleen maar nummer van jezelf te draaien…

Basscow 28-11-2010 @ 13:43:21

snel de liveset van zatox luisteren, ben zeer benieuwd :$

nielstil 28-11-2010 @ 13:46:09

@ basscow: Heb hem net geluisterd, dik tevreden ;)

BuzzLightyear 28-11-2010 @ 14:09:16

Wildstylez & Zatox waren de helden van Qlimax. TNT en Pavelow klonken ook zeer lekker, maar de rest vond ik een beetje jammer…

letwan 28-11-2010 @ 14:40:01

nou, het einde van endymion en evil activities was ook foking lekker hoor:P

Q-dance4live 28-11-2010 @ 14:55:53

WTF?!! Het was tot 02:30 veel te druk!! (op de dansvloer) Door de positionering van het podium was het bijna onmogelijk om je dansje te maken, en het pissen/water bijvullen, was al helemaal niet te doen!! Laatste x Qlimax geweest -_-

Mannonymous 28-11-2010 @ 15:22:17

Waarom geen TNT :cry:
Vond ‘t persoonlijk de lekkerste set van de avond! Zat een lekkere drive in en een goede feeling!

broodroosterr 28-11-2010 @ 15:29:58

ook mn laatste keer bij deze… :-/ veel te druk, rare positionering stage, gekke sets, geen sfeer, wc’s druk, kluisjes waren op begin van het feest moesten we naar de volledig andere kant, jassen werden op 1 grote hoop gegooid omdat alles vol was….hoorde dat de orga veels te veel kaarten had verkocht…dat verklaard een gedeelte van de drukte iig ;)

hardbass, iq, thrillogy blijven toch elk jaar weer beter imo

Timonneke 28-11-2010 @ 15:36:29

Supergaaf! :roll:

Ricardo1991 28-11-2010 @ 15:39:37

Eerste keer qlimax . toch wat meer van verwacht,
Podium toch gewoon fatsoenlijk neer zetten ,
kwam geen eind aan het lopen

Khadber 28-11-2010 @ 16:04:36

Wildstylez was echt de ongekroonde koning van de avond, wat vet zeg!

Qre8ive 28-11-2010 @ 16:34:55

Ricardo … dat lopen doe je zelf :P

KSwoosh 28-11-2010 @ 16:46:18

Zatox :D heeerlijk!
begon kut, maar daarna…. HEERLIJK!
op het einde ook nog ff volgas knallen!

BramHS 28-11-2010 @ 17:16:57

Ik vond het setje van Brennan Heart naast die van Zatox en Wildstylez ook heerlijk :) Leuke edits / remixen in zijn set.

The Anim0l 28-11-2010 @ 17:47:45

de baco’s waren zowaar lekker!
gevolg was wel dat k alles vanaf blokje en stefje tot einde niet of nauwelijks heb meegemaakt :D

Donkey 28-11-2010 @ 18:14:51

Het was mijn Qlimax “ontmaagding” maar ik vond er vrij weinig an, k hoop dat HardBass mij meer kan bekoren.

Zatox was echt wel DE shit

E-rik 28-11-2010 @ 18:35:42

Wildstylez & Zatox waren in mijn ogen gister toch de grote helden. Wat waren dat 2 vetten sets zeg !

evasive 28-11-2010 @ 19:25:25

even de tijd nemen om dit allemaal te luisteren :D jammer da ik er niet bij was dit jaar :(

Millard Fillmore 28-11-2010 @ 21:09:10

bij Zatox kwam ik pas echt los, dus dat is voor mij de set van de avond. Wildstylez draaide ook erg fijn!

W0uT3R 28-11-2010 @ 21:09:39

T was weer fantastisch! Wat een briljant feest blijft dit toch elk jaar weer… m’n 3e keer en blijf zeker gaan. Kluisjes waren inderdaad kut voor elkaar. Maar ik vond t helemaal niet te druk, heb de hele avond in ‘t midden gestaan, iets naar achter, was prima, genoeg ruimte voor dansjes en vond de positionering van t podium HEEEL dik!

Bezemsteel 28-11-2010 @ 21:48:54

Vond dit van de afgelopen 4 jaar echt wel de beste editie. Stage was lekker aan de lange tribune, dus sneller bij de bar en de stage zelf was echt super vet. Wildstylez en TnT de mannen van de avond met Zatox op de derde plaats. Had liever ook wat andere platen gehoord, maar beukte goed,.

Minpunt waren de kluisjes.. Hoe kan je als organisatie nou te weinig kluisjes neerzetten :confused:

Maar vond het niet drukker dan de andere jaren, had genoeg ruimte om los te gaan, ik vond het iig minder druk dan vorig jaar.

HardstyleLover90 28-11-2010 @ 22:06:22

Was vet feest, TNT, PP, Zatox top!!! Keihard los gegaan en me prima vermaakt:)

Martinos 28-11-2010 @ 22:09:48

@ The Anim0l: ow….dus jij was die tosti die volledig over zijnn nek ging in een prullenbak op de gang, terwijl de WC’s serieus maar 5 meter verder op waren? ;)

Zo niet, dan was er iemand die er minstens net zo beroerd aan toe was op datzelfde moment :p

Stefanoviic 29-11-2010 @ 02:01:53

wildstylez & NC was hard, topsetjes van PP en Zatox :) ik ging flink los op het podium naast de DJ booth daarzo :P

BassAddictz 29-11-2010 @ 12:39:49

tot een uur of 2 was het idd een kippehok.. sfeer was ver te zoeke :(

Maar na dbstf vond ik de sfeer en aardig inklappen
en een afsluiter van evils die we nu hebben gehad vergeet ik nooit meer
wat een knallerrrr!

top feesie :D

rooterke 29-11-2010 @ 12:47:15

Twas een vet feesje :D heb me super geamuseerd van begin tot einde !!!

Sebasterd 29-11-2010 @ 12:53:57

Qlimax was gewoon weer Qlimax. Prima vermaakt :p Zatox was idd de held van de avond. Van de afgelope 4 jaar, zeker niet de beste! Was zeker wel iets drukker dan normaal doordat podium gedraaid was. Al was dat feestfabriek idee van op podium staan wel lachen.

Kluisjes waren echt een ramp. Was 21:15 binnen en toen stond al een dikke massa om dat verkooppunt heen. 30min later eindelijk een kluisje!

The Anim0l 29-11-2010 @ 15:55:36

@ martinos

haha nee was k niet k zat/lag op de tribune xD

Martinos 30-11-2010 @ 00:35:40

Vreemd dat gedoe rond die kluisjes…. helemaal NIKS van gemerkt….het was alleen wat drukker rond de kluisjes zelf. Ik stond maar 3 minuten in de rij en er waren nog genoeg kluisjes vrij rond half 11 – 11 uur.

Wel lullig voor die mensen die de hele avond in hun winterjas hebben staan hakken (maar stiekem ook wel weer komisch :$ )

Crackie 30-11-2010 @ 19:20:55

Ik vond Qlimax een heerlijk feestje.
Sommige mensen weten volgens mij niet hoe ze moeten dansen want er zaten er een aantal 1000en op de tribune dood te wezen en hun geld te vergooien.

Ik zelf heb 10 minuten op de tribune gezeten de rest of op de dansvloer of ff zeiken!
Zatox had echt een heerlijke set neergezet.

TNT wat mixfoutjes maarjaa!
Kluisjes meoten volgend jaar echt beter!

Ik heb me helemaal de schompes in gestampt dus voor mezelf en me maten was de sfeer top maar sommige mensen kunnen dat eenmaal niet..

De mazzels

Johan-SV 30-11-2010 @ 21:57:33

komen de sets nog in HD online??

_Padam 01-12-2010 @ 19:47:46

als die kut MC nou eens zou stoppen met overal doorheen lullen PRECIES als de climax van een mooi nummer begint.

Martinos 02-12-2010 @ 00:34:54

@ _Padam: Zo Jezus inderdaad…. ik heb het nu al weer gehad met Ruffian. -_-
Beter zetten ze daar weer lekker Villain of DV8 (of zelfs Da Syndrome) neer.

Khadber 04-12-2010 @ 09:36:46

Hogere kwaliteits-varianten staan in de topics.
Zonder radiocommentaar en op een wat minder belabberde kwaliteit.

Squit 05-01-2011 @ 19:14:03

Underworld – Born Slippy ( Wildstylez Dj Tool ), Die was even lekker joh:O!!!!

Reageren