Livesets Qountdown 2009

Q-dance Radio zendt vanavond 2 januari de livesets uit van Qountdown 2009, het Oud en Nieuw feest waar je knallend het jaar 2010 in ging.

De livesets:
21:00 – 22:30 Isaac
22:30 – 23:50 Dailucia & Beat Providers (Q-Dance Showcase Part 1)
23:50 – 00:00 Qountdown Newyearshow
00:00 – 00:30 Slim Shore (Q-Dance Showcase part 2)
00.30 – 01:00 Ran-D (Q-Dance Showcase part 2)
01:00 – 02:00 Zany
02:00 – 03:00 The Prophet presents Gostosa (niet uitgezonden)
03:00 – 04:00 Noisecontrollers
04:00 – 05:00 B-Front
05:00 – 06:00 D-Block & S-te-Fan
06:00 – 07:00 Luna & Crypsis

Let op: dit zijn de feesttijden, maar niet de tijden van de broadcast!

Voor tracklisting en gezelligheid verwijzen we wederom naar de welbekende shoutbox.

qdanceradio_groot



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-01-2010 om 21:26 door Khadber | Translate:

Reacties (73)

Plaats reactie
Khadber 02-01-2010 @ 21:43:33

Brakke kwaliteit zeg!

eMule 02-01-2010 @ 21:49:56

Zonde dat Isaac’s set niet is uitgezonden, dat was dus echt prachtig! :D

Khadber 02-01-2010 @ 21:50:54

@eMule klopt: misschien morgen de versie op zijn Podcast? Zou me niet verbazen.

Sander 02-01-2010 @ 21:53:39

Is het in ieder geval betere kwaliteit! Maar de kwaliteit is nu wel beter dan eerst of ligt dat aan mij?

ElSalvaje 02-01-2010 @ 21:57:31

Ben erg benieuwd naar The Prophet presents Gostosa
Nu gaan we wat meer vna haar mixing skills zien.

Sander 02-01-2010 @ 21:58:15

Mag ik al wat verklappen??

Khadber 02-01-2010 @ 21:58:50

@ElSalvaje: ik was erbij en bereid je maar voor op je portie humor van de avond. Tenzij er geknipt is hoor je het wel. Ze heeft een paar keer geprobeerd te mixen, maar het ging elke keer fout. Prophet had hem er overigens wel heel snel weer opliggen zodra hij aan de knoppen zat om in te grijpen.

ElSalvaje 02-01-2010 @ 22:01:09

LOL
Dus ze heeft haar beetje ”respect” wat ze al had verloren ^^
Erg jammer, maar we weten allemaal dat de tracks door HH is gemaakt en niet door Gostosa.

Sander 02-01-2010 @ 22:03:00

Haar keuze voor platen is niet verkeerd, absoluut niet. Maar het mixen is echt waardeloos en dat is nog zacht uit gedrukt hoor. Midden in een nummer gooit ze hem ineens over naar een begin stuk van een ander nummer :( :(

Khadber 02-01-2010 @ 22:03:26

Draaien en produceren zijn 2 verschillende “talenten” hoor. We weten dat ze nu geen van beide echt goed kan.

ElSalvaje 02-01-2010 @ 22:04:40

Wat heeft ze geproduccerd dan?
De tracks die tot nu toe uitgebracht zijn, zijn door HH gemaakt, en niet door Gostosa.
En de aankomende release, Sutra, vind ik wel lekker klinken.

Sander 02-01-2010 @ 22:05:25

Zou me niet verbazen dat hij door iemand anders is gemaakt!!

JolleNL 02-01-2010 @ 22:07:06

Wildstylez had toch ook nummers gemaakt voor haar?

Gangsterdwerg 02-01-2010 @ 22:07:37

Ik was op Headhunterz in Outland en daar draaide Gostosa een uurtje solo en dat ging best goed eigenlijk. Ik vermoed wel dat ze alle platen op dezelfde snelheid had gebrand want de beatmatches waren toen perfect… Dusja dan kan ik ook wel een prima set neerleggen maar dat was absoluut niet slecht. Maar op Qountdown was het echt vreselijk, vooral hoe ze Live the moment uitmixte.. ik lag helemaal dubbel :D

dennis 02-01-2010 @ 22:15:51

kut kwaliteit, niet de moeite waard helaas…

ElSalvaje 02-01-2010 @ 22:25:20

Op YouTube staan wel wat filmpjes van Gostosa @ Qountdown

Stokbrood 02-01-2010 @ 22:39:24

@ Gangsterdwerg… misschien was ze niet live aan het mixen? :P

Dakpan 02-01-2010 @ 22:41:54

Ran-D set _0_

Khadber 02-01-2010 @ 22:46:29

Zany Set (l) beste van de avond.

De boaa 02-01-2010 @ 22:59:58

Jahoor. uitgaan word hem niet door de laag sneeuw hier :p
Dan paar pilsje erbij en de setjes nu horen ipv morgen :)

ElSalvaje 02-01-2010 @ 23:12:39

Hier in Hengelo nu ook weer veel Sneeuw gevallen, je doet er niks aan.

Earthquake Style 02-01-2010 @ 23:30:04

Wat is er nu aan het spelen dan?

Lextc 02-01-2010 @ 23:31:23

niet the prophet presents gostosa iig volgens mij xD

luca 77 02-01-2010 @ 23:37:25

Zo heeej. Ran – D kort lijstje, maar staan heerlijke nummers in :)

luca 77 02-01-2010 @ 23:39:11

@ earthquake style

Is dit niet Isaac’s set?

Earthquake Style 02-01-2010 @ 23:41:06

dat kreeg ik langzaam wel door jah :P maarjah, der staat boven dat ie niet uitzonden word :S

Lextc 02-01-2010 @ 23:41:27

isaacs set, dat dachten wij ok al…

ElSalvaje 02-01-2010 @ 23:43:28

Gostosa word denkik niet uitgezonden.
Ze waren eerst van plaan Isaac niet uit te zenden. Maar Gostosa was zo dramatisch, dat zie die niet uit zenden, en dna Isacc wel.
Zoiets zal et misschien zijn= :p

eMule 02-01-2010 @ 23:43:49

Dit is Isaac ja, dat wist ik al toen ik “Who can suck me like a whore” hoorde :P

luca 77 02-01-2010 @ 23:52:53

@ ElSalvaje:

Dat zit er dik in. En terecht want dan luister ik tien keer liever dit :D

ElSalvaje 03-01-2010 @ 00:03:25

Ik heb al van vrienden gehoord dat het 10x niks was Gostosa.
Hoe zal HH gereageerd hebben? :p
Is tog het ergste wat er is, dat je als DJ zijnde gewoon uitgelachen word door het publiek, inplaatsvan toegejuicht

FRArnold 03-01-2010 @ 00:03:48

Wat was er zo slecht aan Gostosa??

ElSalvaje 03-01-2010 @ 00:08:48

Dat ze niet kan mixen:P

FRArnold 03-01-2010 @ 00:15:31

En ze werd ook echt uitgelachen. Dat was ook echt duidelijk te horen!!??

Sander 03-01-2010 @ 00:38:33

Absoluut!! :D

Nu draaien ze weer vanaf half 2, Set van zany dus!:D

Wesz 03-01-2010 @ 00:38:55

whaha en nu verder met zany deel 2 :P

Wesz 03-01-2010 @ 00:44:42

En zo te horen sloopt die net de CD Speler xD

KSwoosh 03-01-2010 @ 00:46:06

haha, lekker gostosa afzeieken hier XD en terecht :P
ik dacht net: hoezo kan de set van 2 uur nu al online staan, maar toen zag ik dat let op XD
ik zal ze morgen eens binnen halen :)

xljarno 03-01-2010 @ 01:01:59

Welk nummer was het van Zany voordat ie vast liep ?

Wesz 03-01-2010 @ 01:05:14

Zany & Noisecontrollers – Diavolli

Sander 03-01-2010 @ 01:13:36

12.Titan – Nightmare

Earthquake Style 03-01-2010 @ 01:19:38

stoer doen tegen een vrouw durven ze wel op een community site en een oudjaars party, heb respect voor vrouwen, pas dan komt muziek ;)

Lextc 03-01-2010 @ 01:20:09

alles kut enter ;)

wel beetje zielig om te gaan lachen idd…

Sander 03-01-2010 @ 01:29:07

Als je na 3maanden na je 1ste optreden nog steeds niet kan draaien, dan moet je daar gewoon niet gaan staan en zeker niet, als er echte liefhebbers staan.

Ik ben in ieder geval gewend(verwend misschien ook wel) dat de overgangen goed gaan, okee, fout maken doen we allemaal. Maar zoals zij bezig is, nee sorry.

ElSalvaje 03-01-2010 @ 02:09:50

helemaal mee eens Sander! Qountdown is niet zomaar een event. en gostosa doet de omgekeerde wereld : eerst leren mixen, en dan produceren. kan je nog een chick zijn, maar zelfs ik weet dat je niet zomaar een qlimax in een nummer kan stoppen voor een intro

eMule 03-01-2010 @ 02:39:19

@ Earthquake Style;

ze heeft het verdiend hoor, moet ze maar niet zo stom zijn om mee te werken aan zo’n falend project, Dailucia kreeg gewoon alle respect, die heeft er tenminste voor gewerkt :)

Chubby Fucker 03-01-2010 @ 02:51:41

B-Front gaat echt hard tering!

Khadber 03-01-2010 @ 03:54:28

Sorry to say, maar het is weer censuur ten top dat Prophet pres. Gostosa niet uitgezonden word. Alleen dat feit al lijkt me meer dan duidelijk dat er iets niet in de haak is. Ga je schamen Scantraxx!

Duitse 03-01-2010 @ 05:17:08

Jap. Niet uitgezonden! Crypsis & Luna? Lekkere set! (l) Now uploading it and after that i’m going to sleep :D cu later !

Dakpan 03-01-2010 @ 10:06:30

nvm

Kaap 03-01-2010 @ 10:43:34

Gostosa is net zoals die andere trut, Dalucia ofzo. Beetje mooi zijn en je wordt gehyped. Kwaliteiten zijn echter 0,0. Helaas is het zover gekomen met hardstyle. Commercieel gebeuren dat echt uitgemolken wordt.

InQontrol09 03-01-2010 @ 10:46:15

Ik weet niet waar jij het over hebt, maar als jij zo oordeelt volg jij de scene niet helemaal volgens mij. De kwaliteiten van Dialucia 0.0?

Kaap 03-01-2010 @ 10:51:36

Ik wou mijn post net rectificeren, Dailucia kan inderdaad wel enigszins draaien. Niet dat ik er technisch heel erg goed vind hoor… Ook zij is echter gehyped, net zoals Gostosa. Jammer…

Of bedoelde je met dat ik de scene niet volg mijn opmerking over hardstyle, commercieel en uitgemolken? Want anders wil ik op het forum daar nog wel eens effe een artikel over schrijven ;)

Earthquake Style 03-01-2010 @ 11:31:28

god o god, schop alle wijven uit de hardstyle scene dan. Kansloze discussie hiero mensen

InQontrol09 03-01-2010 @ 11:50:04

Nee, had het over je verhaal dailucia/gostosa, maar zoals earthquake style al zegt, beter stoppen we ermee, eindeloze discussie denk ik

Simizle 03-01-2010 @ 12:05:58

Hoe is de kwaliteit van de setjes?

Mol 03-01-2010 @ 13:16:22

Maar misschien wel een goede discussie. Laten we ‘skins’ draaien, of mensen die ook echt kunnen draaien?

InQontrol09 03-01-2010 @ 13:18:25

Laten we dan op zn minst een nieuw topic starten, dit gaat tever off denk ik :)

ElSalvaje 03-01-2010 @ 13:18:44

Gostosa is gewoon 1 grote vlop, en zet de geliefde HH voor schut

InQontrol09 03-01-2010 @ 13:22:08

Denk eerder dat ze zichzelf voor schut zetten, denk niet dat gostosa zelf op het idee is gekomen.

Q-dance4live 03-01-2010 @ 14:22:38

was een leuke afsluting van 2009
:p

eMule 03-01-2010 @ 15:09:57

@ElSalvaje

Daar heeft HHZ tegenwoordig geen Gostosa voor nodig hoor ;)

ElSalvaje 03-01-2010 @ 15:44:56

@ eMule

Daar heb ik het helemaal niet over.
Ik bedoel, dat HH nu ook heeft ”waar is zij me bezig, mn vrouw zet zig voor lul”
Dus HH zal er ook niet blij mee zijn.
Ik bedoelde niet dat HH Gostosa nodig heeft om te presteren.

Diedjuhh 03-01-2010 @ 16:17:26

Ran-D – Better On The Otherside OMG wat een heldenplaat is dat!

Diedjuhh 03-01-2010 @ 16:27:28

Mixxen kun je leren

dellion 03-01-2010 @ 16:31:00

Diedjuhh

Je kan alles leren :p

Bas de Vogel 03-01-2010 @ 16:50:56

en mixer dien je al te kunnen als je op een feest als Qountdown draait, kom op zeg, mensen betalen er 50 euro voor! Als ze he mixen onder de knie heeft mag ze terugkomen maar nu kan ze beter haar geld achter de ramen gaan verdienen ofzo.

eMule 03-01-2010 @ 18:21:40

@ ElSalvaje

Dat bedoelde ik ook niet hoor, ik bedoelde dat Headhunterz zich zonder Gostosa ook wel voor schut zet, maar goed mét dat hele Gostosa gebeuren erbij is het nog een tikkeltje erger :)

ElSalvaje 03-01-2010 @ 19:35:04

LOL hoezo zet HH zich voor schut?
Ik denk dat hij tog, ook verder in de tijd terug, de beste releases had, en misschien nog steeds heeft.
Als je mij dan tog vraagt waarom Hh zich voor schut zet, is het op de manier hoe hij ”danst” :p

Marco 03-01-2010 @ 20:12:30

haha ze hebben Gostosa niet uitgezonden
ik was er zelf niet maar ik hoor geen positieve dingen over haar
maar was ze dan echt zo bagger bezig? HH trekt haar voor voor zo ver ik weet is dat dom
okee ze heeft haar lichaam mee haha maar de rest kan ze dus volgens de verhalen niet.. ik zelf kan niet oordelen heb er nog niet horen draaien:P

eMule 03-01-2010 @ 20:29:43

HHZ was vroeger idd top, maar waar hij het afgelopen jaar naartoe is gegaan da’s gewoon triest, enkel denkend aan het grote geld etc.

Sander 03-01-2010 @ 21:52:43

Niet alleen het geld Emule. Hardstyle neemt langzaam aan de hele wereld over anders worden ze daar niet gevraagd, want ze verdienen hier ook aardig wat geld hoor. Maar ze moeten gewoon kappen met die ongein, zoals Gostosa.

Ze hebben zelf ook keihard moeten knokken om te komen waar ze nu zijn en al die ‘rookies’ moeten dat ook doen en worden ook niet voorgetrokken, waarom gostosa wel? Omdat ze er lekker uit ziet? Dan kun je nog wel meer vrouwen achter de DJ booth laten komen, dat schiet toch niet op?

Kappen met die commerciele tyfus bende en lekker platen gaan maken en elke week weer een andere dansvloer kapot maken met de muziek ;)

Marco 04-01-2010 @ 19:38:31

Amen Sander_0_

niks aan toe te voegen :)

Reageren