Livesets van De Q-dance Feestfabriek

Afgelopen zaterdagnacht kleurde de Amsterdam ArenA oranje van en stond het helemaal in het teken van het 10-jarig jubileum feest van Q-dance: De Q-dance Feestfabriek. De uitgezonden livesets van dit feest hebben wij hier voor jou op een rijtje gezet.

21:30 – 23:00 Oldstyle Outburst
Gizmo, Franky Jones, Buzz Fuzz

23:00 – 00: 30 Qlubtempo Parade
Pavo, DHHD, Luna, Dana, Isaac, Daniele Mondello

00:30 – 02:30 Qlass Elite aka The Partycrew
Technoboy, Brennan Heart, Deepack, Zany & The Donkey Rollers, Alpha²

02:30 – 03:15 Top 25
The Prophet

03:15 – 06:10 Partylab
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez, Frontliner
Digital Punk, B-Front, Slim Shore, Beat Providers

06:10 – 07:00 De Eindshow
Evil Activities, Outblast, Endymion, Noize Suppressor



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-07-2010 om 09:27 door Jor-D | Translate:

Reacties (35)

Plaats reactie
Piet-R76 11-07-2010 @ 10:17:21

Ik wacht toch maar op de HQ setjes. Dis helemaal niks. Matige kwaliteit en veel gelöl van presentatoren er tussendoor.

Addo 11-07-2010 @ 11:03:22

Ahaaa ben weer al maar eens blij dat ik hier men tijd niet aan heb verspild.
Zo te horen kon Jeff E weer al maar eens zijn kop niet houden.

wanneer leren ze het nu eindelijk eens ?

Ducaz 11-07-2010 @ 11:07:56

Dit keer zei Jeff E van er zullen ongetwijfeld weer berichten komen over dat we teveel praten, maar dan had je er hier ook gewoon maar bij moeten zijn
zoiets zei ie nog :p

Maarja.. Dom..

Maargoed, de setjes waren voor de rest lekker + de livestream video ging ook goed :D

D-tail 11-07-2010 @ 12:21:57

wat een fucking warm.. maar zwaar vet feest!

Jur 11-07-2010 @ 12:37:46

Als je geen gelul wilt horen, ga er dan naartoe. Klaar.

Ducaz 11-07-2010 @ 12:58:22

Jur

Als alles zo makkelijk zou zijn ;)

Jor-D 11-07-2010 @ 13:57:01

Jur en Jeff E hebben wel een punt. En het merendeel wat hier steeds over loopt te klagen was er zelf niet bij…

Rammelslakje 11-07-2010 @ 14:10:51

Weet iemand of die stream uitzending van Q-dance tv ergens te downloaden is? Heb namelijk wel gek gedaan voor de camera af en toe :P

Piet-R76 11-07-2010 @ 14:21:04

Naja kijk, ze hebben inderdaad een punt, maar het gaat ermij meer om dat volgens mij niemand zit te wachten op sets die matig zijn van kwaliteit en waar doorgeen geluld wordt. Ik snap de reden van het posten van dergelijke sets eenvoudigweg niet.

Ducaz 11-07-2010 @ 14:39:59

Jor-D

Daarom juist omdat ze er niet bij waren, de mensen luisteren.. Neem ik aan omdat ze er niet heen konden. Niet dat ze dachten.. Goh laat ik lekker mee luisteren omdat ik dan geen kaartje hoef te kopen :D

Tuurlijk ze hebben gedeeltelijk gelijk.. Maar op sommige momenten (climaxen) moeten ze er gewoon niet doorheen bleren

Ach al met al.. Als nederland vanaaf wint is dit toch het perfecte weekend :)

Lyst 11-07-2010 @ 15:48:34

@jor-d
Niet iedereen is oud genoeg of men kan die dag niet of men heeft beperkingen..
Ze hebben het zelf in de hand hoeveel ze praten en als men dan massaal gaat klagen en ze zo reageren, vind ik een beetje triest eerlijk gezegd.

The Anim0l 11-07-2010 @ 16:29:19

wat een nacht!
dik en dik vermaakt daar ^^

JP Hardstyle 11-07-2010 @ 16:33:57

geweldige sfeer en er werd lekker gedraaid, al mocht het geluid af en toe wel iets harder
zany, donkey rollers & deepack + alpha2 + eindshow was geweldig

watcherob 11-07-2010 @ 17:31:36

Heeft iemand de video livestream geript?

Hardstyleking 11-07-2010 @ 17:38:08

geluid was prima hoor, misschien als je achteraan staat dat het iets minder is, maar dan moet je dat niet doen :p

eMule 11-07-2010 @ 18:04:00

nee bovenop die toren, waar je amper ruimte hebt om een beetje los te kunnen gaan x]

letwan 11-07-2010 @ 18:07:42

was een topfeest hoop vaker los te kunnen gaan in de Arena ^^

Q-dance4live 12-07-2010 @ 10:23:30

Arena SUCKS!!!

Wat een klote locatie. Wc’s moeilijk te bereiken, ArenaCard één grote oplichting, en geluid was matig…
We hebben met z’n alle het beste ervan gemaakt, dus het was een geslaagde avond.

En die live-sets: Er zijn idd misschien een hoop mensen die er om een goede reden niet bij kunnen zijn (vakantie, fanancieel, andere verplichtingen, leeftijd). Dus ze kunnen zichzelf best wat meer op de achtergrond houden.

letwan 12-07-2010 @ 10:34:57

en tog blijf ik liever in de Arena dan dat ik in t Gelredoom los ga op zulke feesten

Nego 12-07-2010 @ 11:10:56

WCs lastig te bereiken? Dan loop jij toch echt de verkeerde kant op want op elke hoek van de Arena is wel een WC.

En wat was er mis met het geluid? Als je richting de stage liep voelde je de sub op je stembanden.

Thinuz 12-07-2010 @ 11:55:23

indd ik heb nix te klagen over wc’s of het geluid.
wel viel me op dat op sommige plaatsen het vele malen harder ging:S
zo ging het vooraan aan de kant van het reuzerad harder dan aan de andere kant van het podium.

dat die arena card oplichting is heb je groot gelijk in.
het systeem werkt opzich prima, en je hoeft niet de hele tijd met een broekzak vol muntjes rond te lopen.
maar nu heb ik 3 20 euro kaarten thuis liggen waar allemaal nog 1-2 euro op staat :cry:
maarja ik vond het een super feest, zelden zo’n goede aankleding gezien op een feest :D

eXitium 12-07-2010 @ 17:23:29

Die live setjes van IQ waren top :)
af en toe zei die is wat.. en de rest lkkre muziek :P.. zo kan het toch bij ieder feest?

back2daparty 12-07-2010 @ 19:16:14

Er was 1 nr’tje volgens mij vlak voor de eindshow en daar had je echt een hele rustige bas voor 10 seconden en daana weer 10 seconden KIJHARDE RAGKICK
En dat zo 3 a 4 keer achter elkaar. Vond het echt een geweldig nr maar geen id welke het is….. iemand een id?

tranceboy1989 12-07-2010 @ 19:48:31

owh wat was dit een super feestje!!

HopHop 12-07-2010 @ 19:59:33

@back2daparty: Human Resource – Dominator (Slim Shore Remix) misschien?

QBF-FR 12-07-2010 @ 21:01:16

Was een geniaal feest!!!! Niet normaal, zo hard staan knalle! (l)

Dustydus 12-07-2010 @ 22:59:28

Top feest lekker boeie dat er stemmen doorheen zitten had je er bij moeten zijn was echt te vet !!

rodger88 13-07-2010 @ 01:25:16

nog nooit zoiets vets gezien.
Toen we binnen waren eerst poosje op tribune gaan zitte om alles te kunnen bekijken!!!
echt ZIEK!!!!!!!!

200% genoten

rodger88 13-07-2010 @ 02:02:25

Weet iemand nu ook wat die prijs was waar Jeff-e het de hele tijd over heeft???

Ben eigenlijk wel erg benieuwd.
Je zou da grote decor stuk van qlimax maar krijgen. die ook in arena stond.’
Als je al die lampen 1 keer aan zet dan zit hele veluwe zonder stroom. :p :p :p

RS. 13-07-2010 @ 13:11:27

Arena card kon je op t einde gewoon het saldo wat er nog op stond cash terug krijgen bij de uitgifte punten, gewoon goed geregeld dus. Alleen beetje kut systeem met rondje halen voor iedereen.

iSenSe` 13-07-2010 @ 21:44:19

alle livestreams staan gewoon op youtube mensen :)
als het goed moet ik er ergens opstaan tijdens partylab xd

Q-dance4live 13-07-2010 @ 23:02:14

Geluid was idd dicht bij de stage goed te doen… maar als je er wat meer vanaf ging staan, voelde ik die bass niet meer hoor.
Maar goed, zo heeft iedereen op elke locatie wel wat aan te merken (alleen HMH niet denk ik :p )

We hebben een leuke verjaardag gehad

Dharion 14-07-2010 @ 11:56:05

@back2daparty

Ik denk dat je 160 BPM track bedoeld van wildstylez, die draaide ze daar zaterdag ook
idd heerlijk nummertje. :D

verder was het echt een top feest, heb er van genoten! ^^

back2daparty 15-07-2010 @ 09:36:57

@ HopHop, ik heb dat setje van slim shore en co ff snel doorgespoeld maar kon zo snel niet die track die ik bedoelde horen. Misschien dat ik em wel hoorde maar dat er doorheen werd gelult? kan ook.

@ Dharion, zou best kunnen, was echt heel onverwacht nummertje, heel simpel, maar ow zo lekkere kick. Weetje hou dat nr’tje heet dan?

Groetjes Michael

Dharion 15-07-2010 @ 21:39:38

@back2daparty
zover ik weet heet hij 160 BPM track en als het goed is word hij ook niet uitgebracht. ze draaide hem ook op einde van defqon dus je kan hem daar ook terugluisteren of dat hem was.

Reageren