Livesets X-Qlusive D-Block & S-te-Fan

Afgelopen weekend is X-Qlusive D-Block & S-te-Fan uitgezonden op Q-Dance radio, wat een week eerder in de Heineken Music Hall te Amsterdam plaatsvond. De opnames zijn hier in een overzichtje geplaatst.

Timetable Q-dance Radio
22:30 – 00:00 Isaac
00:00 – 01:00 D-Block & S-te-Fan
01:00 – 02:00 DBSTF Top 10
02:00 – 03:00 D-Block & S-te-Fan VS Zatox
03:00 – 03:45 D-Block & S-te-Fan VS Isaac
03:45 – 04:45 D-Block & S-te-Fan VS Headhunterz
04:45 – 05:15 Dee-Block & S-te-Pack LIVE
05:15 – 06:15 D-Block & S-te-Fan VS Psyko Punkz
06:15 – 07:00 D-Block & S-te-Fan VS The Viper




Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 30-01-2011 om 13:43 door Khadber | Translate:

Reacties (26)

Plaats reactie
Woebe 30-01-2011 @ 13:56:47

oooh shit (l)

daniel1993nl 30-01-2011 @ 13:57:04

:D

Hidden Source 30-01-2011 @ 14:05:01

Walgelijke sets.

Wesz91 30-01-2011 @ 14:45:54

wat een kut sets xD dits wel eg belachelijk als je met zulke tracklists aankomt

Doyux 30-01-2011 @ 14:55:16

Weet iemand waarom wildstylez niet uitgezonden is?
Nieuwe releases van digital age?!

watcherob 30-01-2011 @ 16:44:12

Die van Zatox neem ik even mee, de rest is het dataverkeer niet waard.

derniels 30-01-2011 @ 18:18:15

Dit is voor het eerst dat ik niet eens één van de livesets meeneem die vrij worden gegeven van een q-dance feest.
Slechte zaak dit (had ook niet veel verwacht van d-block & s-te-fan)

Mystic Dummy 30-01-2011 @ 19:02:58

neem zatox en hhz mee :)

rest is niet echt je van het
blij ook dat ik m’n geld hieraan bespaard heb

SoundTunerZ 30-01-2011 @ 21:20:27

Ben zo blij dat ik hier niet bij was. Zou me de hele avond de tering hebben verveeld. Totaal neit mijn stijl dit

Edwinn 30-01-2011 @ 21:54:34

Als je zou Thilo & Evanti uit hadden gezonden of Alphaverb..

sambaaa 30-01-2011 @ 22:02:22

WAT een kneuzen hierboven.
Allemaal zielige jochies die niet bij het feest zijn geweest.
Kruip achter je pc vandaan nerd en ga is een keer naar zo’n feest, dan praat je wel anders

Wesz91 30-01-2011 @ 23:17:18

Hahaha @ hierboven xd

Envious 31-01-2011 @ 00:07:46

hahaha de reactie boven hierboven xd

Gangsterdwerg 31-01-2011 @ 08:57:40

sambaaa heeft wel een punt. ikzelf had ook geen hoge verwachtingen van het feest en hou ook wel van wat rauwere lineups maar het was gewoon een geweldig feest waar uiteindelijk ook best wel wat beukstyle gedraaid is.

terryjeweetwel 31-01-2011 @ 09:17:29

haha ik weet niet wat iedereen heb over de setjes maar dit was een van de vetste xqlusive’s in tijden :P

WZY 31-01-2011 @ 11:03:44

@sambaa er is vast een reden waarom ze niet bij t feest zijn ;)

@terryjeweetwel dit is OVERDUIDELIJK de slechste ooit :huh:

dsrens 31-01-2011 @ 11:41:54

He wat vreemd, geen set met noisecontrollers ? xd haha

derniels 31-01-2011 @ 13:43:09

@ samba, ik ging voorheen naar alle Q-dance feesten maar ga niet meer omdat ze steeds minder worden en deze tracklisten zijn een dikke fette bevestiging op mijn mening over Q-dance feesten van de afgelopen tijd.

@terryjeweetwel, een vraag welke X-qlusive’s heb jij meegemaakt?

Accelerators 31-01-2011 @ 15:30:57

Feest zelf was gewoon onwijs dik! veel goede verhalen gehoord. En daar gaat het toch om!

blackrosa 31-01-2011 @ 17:03:53

Jammer dat het altijd kut kwaliteit is

joostvs 31-01-2011 @ 17:37:21

@ WZY, dus jij beoordeelt een feest op basis van de nummers die er gedraaid worden?
als je er niet geweest bent kan je beter je mond houden!
deze sets zijn top, alle vette platen kwamen voorbij, heerlijke afwisseling
zat er ook tussen de sets! de sfeer en show was ook top! heerlijk feest!
als je hier niet van houd moet je lekker naar loudness gaan!

WZY 31-01-2011 @ 18:07:23

@ joostvs Dat ga ik ook ^^ en ik vind melodieusche hardstyle tracks echt wel fijn, dit betekent niet dat alleen maar van de hardere kant hou! En de nummers die gedraaid worden bepalen toch echt wel 75% van t feest!

Mystic Dummy 31-01-2011 @ 22:15:35

@ sambaaa

ik lach echt hard om mensen zoals jou ^^

Nitrophine 31-01-2011 @ 22:26:22

Flame Whine.. ga allemaal lekker je gang.. kut tracklists of niet.. op het feest heb ik me meer dan goed vermaakt.. en aan het eind nog ff heerlijk los op The Viper :cool:

Voor mij toch wel een van de betere XQlusive edities als ik kijk naar mijn eigen beleving.. en volgens mij draait het daarom.. hoe je het feest beleeft hebt..

Goed.. het setje van Wildstylez staat er niet tussen.. vanwege Digital Age.. en persoonlijk vond ik dat toch wel een heerlijke set.. :D .. dus mensen die niet geweest zijn.. jammer dan ^^

joostvs 01-02-2011 @ 18:32:56

helemaal eens met Nitrophine!

Dunjo 02-02-2011 @ 20:38:36

Waarom loopt iedereen deze setjes af te zeiken.
Ik houd hier persoonlijk wel van. Maar ik ga de mensen die bijvoorbeeld naar Loudness
gaan toch ok nie afzeiken. Ieder zijn ding. Maar ga iets niet afkraken als het jou stijl nie is.
echt zwak.

Reageren