Loudness: Raw Hardstyle in de Maassilo op 23 april

2010 was het jaar dat Loudness op de kaart werd gezet. Tijdens Decibel barste de tent uit zijn voegen en in Factory 010 werd het dak eraf gestampt! Dit Raw Hardstyle concept zal daarom in 2011 zeker niet ontbreken in de b2s agenda! Op zaterdag 23 april zal Loudness wederom neerstrijken in Rotterdam, echter deze keer beneden in het Graansilo pand aan de Maashaven: de Maassilo.

YouTube Preview Image

Line-up:
Tatanka
Ran-D
Kodex
Beholder
Thera
Alpha²
Chain Reaction
B-Front – live
MC Nolz

Raw Hardstyle is niet meer weg te denken uit de hedendaagse Hardstyle scene. Onder aanvoering van ambassadeurs als B-Front en Ran-D is de populariteit van deze substroming gestegen tot ongekende hoogte. Voor het eerst zal Loudness resident B-Front zijn complete studio meenemen en een zeer exclusieve live act neer gaan zetten. Het wordt gegarandeerd knallen tot je er bij neer valt!

Kaarten kosten € 20 (ex fee) en zijn vanaf zaterdag 19 februari te verkrijgen via tickets.b2s.nl Het advies is om tijdig een ticket aan te schaffen daar vorige editie in twee weken uitverkocht.

Voor meer informatie bekijk je de speciale website: www.b2s.nl/loudness2011



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 14-02-2011 om 11:14 door Jor-D | Translate:

Reacties (29)

Plaats reactie
Hymn 14-02-2011 @ 11:15:57

Tatanka? Zo ‘Raw’ is hij ook weer niet..

Mol 14-02-2011 @ 11:18:31

Heb de poster op m’n kamer hangen en het kaartje wordt snel aangeschaft! :D

Oxbow 14-02-2011 @ 11:25:32

line-up waar je van gaat kwijlen :D

Luca77 14-02-2011 @ 11:34:31

Dikkk :D

Wesz91 14-02-2011 @ 11:38:56

Deze x zeker derbij! 1e x maassilo, 1e x loudness, zal mij benieuwe ma volgens mij kan der weinig fout gaan!

Thinuz 14-02-2011 @ 11:56:55

@ hymn: dat zeiden ze ook over frontliner met loudness 1 ;)
en dat was toch een zeer leuke set toen.

k ben zeer tevreden over deze line-up en ben zowiezo weer aanwezig :D

Kevin-Raw 14-02-2011 @ 11:59:44

Klopt, ik ga pas oordelen na het feest!! :D
Ben benieuwd wat Kodex gaat neerzetten <3
Zeker weten aanwezig!! Super locatie, super prijsie,super line up ;)

TheDizZorder 14-02-2011 @ 12:01:58

Thera & B-Front live _0_ …. weet alleen nog niet of ik erbij ben.

dennis 14-02-2011 @ 12:04:32

ben benieuwt hoe B-Front live is. Hij klapt er nu al goed op laat staan als hij live is

G1LL 14-02-2011 @ 12:05:41

Aanwezig, direct kaarten halen de 19e!

DarkSymphony 14-02-2011 @ 12:21:03

hele vette line-up!!
dit x ga ik zeker kaarten halen!! :D

Stefanoviic 14-02-2011 @ 12:56:43

Nette lineup.. maar ga dit keer naar Black! Vorige Loudness was echt dik dus deze gaat oook vast dik worden :D Alleen wel jammer dat het niet in de 010 is maar beneden… boven is toch echt wel het vetst ;)

Duruz 14-02-2011 @ 13:13:48

aanwezig.

D-Nemacyst 14-02-2011 @ 14:31:21

Line-up:
Tatanka
Kodex
Alpha²
Chain Reaction

Ik vind deze mensen niet echt hard meer tegenwoordig.

hsrobin 14-02-2011 @ 14:32:06

Sowieso weer aanwezig, lekker dichtbij! :D

D-Ruz 14-02-2011 @ 14:50:54

Daar wil ik sowieso bij zijn

Inno 14-02-2011 @ 15:03:28

Alpha² baal ik van, na het drama op HardBass… Maar verder prima line-up :) Toch moet de definitie van ‘raw’ eens iets concreter worden :/

camielke10 14-02-2011 @ 16:07:15

Hmm…

Black heeft een betere line-up!

wel raar valle alweer 2 feestjes op dezelfde datum

Summerfestival en Defqon valle dit jaar ook op dezelfde dag! Waar ik me natuurlijk op ga verheuge is Defqon:D

WIJNUH 14-02-2011 @ 17:34:57

Vind dit nou ook weer niet zo’n top line-up.

Hou sowieso niet zo van het concept Raw. Vind de afwisseling van hard en minder hard juist leuker.

Robster 14-02-2011 @ 20:10:09

deze keer 100% aanwezig. super line-up en lekker dichtbij

watcherob 14-02-2011 @ 22:33:37

Ran-D heeft een drukke avond. Op Loudness en Black.

back2daparty 16-02-2011 @ 01:51:24

Thera en B-Front LIVE :kwijl: HMMMMMMMM misschien toch naar toe dan maar

Wesz91 16-02-2011 @ 10:34:18

Waar word vermeld dat Thera ook live is dan :o

back2daparty 16-02-2011 @ 18:16:37

-_- dat bedoelde ik niet

Sjo 16-02-2011 @ 19:39:35

daar zijn we bij!!!! TATANKA (l)

iSenSe` 16-02-2011 @ 22:44:38

kodex heeft vette producties, hopen dat hij ook lekker snel kan doormixen!
Zag de lineup al in het het hardbass boekje, thera was me sws al duidelijk :)
Vindt jammer van AVIO, vorige keer vette set!
+ hoe die mannen het brengen .. heerlijk gewoon xD

Guido 19-02-2011 @ 23:08:36

Aanwezig!

Undertaker69 26-02-2011 @ 00:34:06

weer zo’n standaard line up, op 1 na. Kom toch eens met wat anders b2s. Zoveel meer hardstyle!

WZY 26-02-2011 @ 12:06:53

@undertaker69 Dat slaat nergens op! Kodex zie je nooit, thera zie je gewoon weinig, Chain reaction ook niet zoveel. B-Front Live heb ik nog nooit gezien en the beholder zie je ook niet vaak in timetable’s staan. Tatanka zie je ook niet zoveel en A2 ook niet. Ran-D doet het gewoon goed op het moment. Snap je niet helemaal :huh: