Maak een foto op Qlimax 2008 en win

In samenwerking met onze sponsor Hardstyleshop.com hebben wij een leuke actie bedacht, hieronder vind je meer informatie over deze actie.

Wat kan je winnen?
Een T-shirt naar keuze uit het lijstje wat hier staat. Uiteraard is deze dan gratis ;)

Hoe?
1. Ga naar Qlimax 2008
2. Maak een foto op Qlimax 2008, waar in ieder geval JIJ op staat
3. Laat op een originele manier zien dat Hardtraxx.nl erg vet is
4. Stuur VOOR zaterdag 29 november 19:00 je foto naar [email protected] met als onderwerp: Qlimax 2008 Actie

Wanneer is de uitslag?
De uitslag is een week later, dus op zaterdag 29 november rond 20:00, en wordt hier op Hardtraxx.nl bekend gemaakt, met de winnende foto.

Have fun op Qlimax 2008!
 

Qlimax



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 21-11-2008 om 15:18 door Jor-D | Translate:

Reacties (9)

Plaats reactie
Durp 22-11-2008 @ 13:15:21

Die hele hardstyleshop site vind ik maar bagger, veel te weinig producten van veel te weinig artiesten.

Odyssee 24-11-2008 @ 15:21:15

Mag ik ook de qlimax foto’s van jou insturen ? ;)

Jor-D 24-11-2008 @ 15:26:55

[quote comment="2217"]Mag ik ook de qlimax foto’s van jou insturen ? ;) [/quote]

Kan je doen, maar of je wint… :p

diego 02-12-2008 @ 19:56:22

hoi wanneer is de uitslag dan of waar kan ik die vinden

dankje

Jor-D 02-12-2008 @ 20:21:19

[quote comment="2304"]hoi wanneer is de uitslag dan of waar kan ik die vinden

dankje[/quote]

Hoi Diego,

Van alle reacties die wij hebben gekregen voldeed geeneen aan de criteria zoals hierboven beschreven, dus helaas…

Ody 02-12-2008 @ 22:57:32

hahahahahaha lekker makkelijk zo

diego 03-12-2008 @ 10:15:00

nouw dat is makkelijk doe dan helemaal geen wedstrijd als je al weet dat de voor waarde niet kunnen worden voldaan

die is wel weer jammer

maar komen er trouwens nog live set’s van Qlimax op de site te staan

hoop het wel mzzl diego

Jor-D 03-12-2008 @ 10:33:11

Ik ga hier niet verder op in. De voorwaarden waren simpel, en als je niet aan deze simpele voorwaarden kon voldoen, dan heb je gewoon niet gewonnen.

Jeroen 03-12-2008 @ 12:44:25

[quote comment="2320"]Ik ga hier niet verder op in. De voorwaarden waren simpel, en als je niet aan deze simpele voorwaarden kon voldoen, dan heb je gewoon niet gewonnen.[/quote]

Lol Jor-D. Heb je zelf geen fotow gemaakt. Je was er zelf owk :p